Ik wil hem ook niet serieus nemen.quote:
Zijn vader is vandaag opgenomen hij moet het ff kwijtquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil hem ook niet serieus nemen.![]()
Maar als je zoiets zegt tegen een nieuweling ben je gewoon aan het kuttekoppen, dat heb je hier tenminste niet.
Mag je het naderhand zelf schoon poetsen! Viespeuk!quote:
Dat mag wel hoorquote:
quote:
quote:
Oh nou oké.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn vader is vandaag opgenomen hij moet het ff kwijt![]()
Ian en ik zijn al bezig tegen hem hahaha
Wat een schatje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
hoi
Ik heb de mediaplayer op ibood gekocht... voor mijn verjaardag alvastKadootje van mijn mannetje
Hij zei al dat hij je niet weg wou sturen hahahaquote:
ow dan moet ik ff terugzoeken, zoals gezegd ben erg moe dus alles tolt door mijn hoofdquote:
Verheven mormelquote:
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
hoi
Ik heb de mediaplayer op ibood gekocht... voor mijn verjaardag alvastKadootje van mijn mannetje
gomiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef crv het volgende:
ZeroMooi pakkie
[..]
Ik wilde mijne nog veranderen en had deze vanmorgen gemaakt maar nog niet gesubmit. Ik ga dus maar ff pakkie wisselen
Gij bent toch nog nie zo oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
Mexicaan gerimt?quote:
Poesiemauwquote:
ik heb een liedje gez\ongen... zodat ik niet op de meet hoef te zingenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Eindelijk die OP in elkaar knutselen hoop ik
Ben benieuwd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een liedje gez\ongen... zodat ik niet op de meet hoef te zingen
Even uploaden
hoop ik oookquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Eindelijk die OP in elkaar knutselen hoop ik
Neem je voortaan verzoeknummers aan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even uploaden
Zon in Amsterdam?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja was lekkeren daarna ben ik in slaap gevallen in de zon
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even uploaden
AHHHHHHHHHHH ZIEN!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even uploaden
quote:
kut krijg hem niet upgeload.... ga effe wat anders proberenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Neem je voortaan verzoeknummers aan?
Zandvoortquote:
Heerlijk, sowieso de zee! Ik zou best wel die kant op willen verhuizenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zandvoort. Als er iets tof is in de zomer is het dat wel.
O ik organiseer het en ik weet van niksquote:
Mijn oma woont er de helft van het jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijk, sowieso de zee! Ik zou best wel die kant op willen verhuizen
hehehe, idd, jij organisteert, dan gaat de karaokebar ws niet door hequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik organiseer het en ik weet van niks
Gewoon op YT toch.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
kut krijg hem niet upgeload.... ga effe wat anders proberen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
goedeavond, ff flashpoint gekeken (gister opgenomen)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn oma woont er de helft van het jaar
Heb je nog liedjesloos kunnen slapen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ikke ,maar dan moet ik niet drinken
Ow okee, toch maar een karaokebar danquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
of juist welquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze staat daar al 40 jaar op een camping, vijf minuten van het strand afquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat gaaf!
Heeft ze daar een standhuisje?
Ik krijg nog geld van je.quote:
organisator zingt eerste lied hequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow okee, toch maar een karaokebar dan
Neinquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je nog liedjesloos kunnen slapen?
Uhhhhhhquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Crazy
![]()
Je raad nooit wat ik vandaag gedaan heb
Wat leukquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze staat daar al 40 jaar op een camping, vijf minuten van het strand af.
5 euro van de kermis kut, ik had je geld geleend voor rups en suikerspin.quote:
Geneukt ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Crazy
![]()
Je raad nooit wat ik vandaag gedaan heb
poesquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Echt een leuk dorpje![]()
Kom jij er vaak?
Ohw, ja, inderdaad. Hoe wil je het hebben?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
5 euro van de kermis kut, ik had je geld geleend voor rups en suikerspin.
in naturaquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ja, inderdaad. Hoe wil je het hebben?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
5 euro van de kermis kut, ik had je geld geleend voor rups en suikerspin.
Hmmz... Geen idee eigenlijk. Ik heb vrijwel altijd avi-bestanden in zo´n geval.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je daar ook quicktime bestanden uploaden?
Ik wil video van je ontmaagding.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ja, inderdaad. Hoe wil je het hebben?
nog niet, maar vanmrgen zag ik dat een zeer aantrekkelijke dame mijn profiel op Xing had bekeken.quote:
hij is nu aan het uploaden, dus ik denk het welquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Hmmz... Geen idee eigenlijk. Ik heb vrijwel altijd avi-bestanden in zo´n geval.
Met close-ups?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil video van je ontmaagding.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is nu aan het uploaden, dus ik denk het wel
Was jij op sril Lanka geweest dat je met die optie van zuid kwam voor strand daar ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |