nou inderdaad.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vind de mannen uit de OP nogal lomp?
Dit zijn nou niet echt DEFENSIEmannenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:34 schreef Mylene het volgende:
Veel defensie mannen hier. Wie durft er een foto van zichzelf te plaatsten? Eventueel onherkenbaar.
Mannen in uniform zijn lekker, een voorbeeld:
[ afbeelding ]
plaatjes uit de carnavalswinkel enzo graag in ONZ
Jah zie toevallig een met 2 regels tekst op z'n rug ipv 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Dat is niet echt uniform, ze lopen allemaal in spijkerbroekquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:34 schreef Mylene het volgende:
Veel defensie mannen hier. Wie durft er een foto van zichzelf te plaatsten? Eventueel onherkenbaar.
Mannen in uniform zijn lekker, een voorbeeld:
[ afbeelding ]
plaatjes uit de carnavalswinkel enzo graag in ONZ
Nee idd waarom zou je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:03 schreef Remco026 het volgende:
riiiight nee dusAls er al foto's van mij in uniform zijn (alleen dan, groepsfoto's genoeg) dan zou ik ze nog niet hier neerzetten
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:01 schreef Maitje het volgende:
Net of de mannen van DEF hier hun foto gaan plaatsen...
staat er al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik weet ook niet waarom mensen dat zouden doen. Zo van: Kijk mij ik ben militair!quote:
Mwuh, dat is toch een stukje valse bescheidenheid. Ik neem aan dat je trots bent op het feit dat je soldaat/marinier of wat dan ook bent. Net zoals ik trots ben op wat ik (ga) doe(n). Helaas is trots in Nederland toch een beetje een vies woord, jammer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:36 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waarom mensen dat zouden doen. Zo van: Kijk mij ik ben militair!
Ik probeer het juist altijd verborgen te houden, ook met stappen. Niemand die erachter komt dat ik militair ben en als ze vragen wat ik doe, verzin ik ter plekke wel iets. Dolfijnentrainer is onder de collega's populair
Kijk jij snapt hem. Natuurlijk ben ik trots op mijn functie als militair. Echter ik weet ook dat als ik in de kroeg ga vertellen dat ik militair ben, dat ik de rest van de avond over mijn werk praat. Daarbij als er dan iemand in die kroeg rondloopt die het niet eens is met mijn werk, dan heb ik weer ruzie, wordt ik de tent uitgeknikkerd (uiteraard pas nadat die vent naar rechts gericht is) en is mijn avond naar de klote.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:35 schreef hcwp het volgende:
[..]
Mwuh, dat is toch een stukje valse bescheidenheid. Ik neem aan dat je trots bent op het feit dat je soldaat/marinier of wat dan ook bent. Net zoals ik trots ben op wat ik (ga) doe(n). Helaas is trots in Nederland toch een beetje een vies woord, jammer.
Tenzij het natuurlijk is om van die enormevragen van andere kroeggangers te voorkomen...
Hehehehe, hoe herkenbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:01 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Kijk jij snapt hem. Natuurlijk ben ik trots op mijn functie als militair. Echter ik weet ook dat als ik in de kroeg ga vertellen dat ik militair ben, dat ik de rest van de avond over mijn werk praat. Daarbij als er dan iemand in die kroeg rondloopt die het niet eens is met mijn werk, dan heb ik weer ruzie, wordt ik de tent uitgeknikkerd (uiteraard pas nadat die vent naar rechts gericht is) en is mijn avond naar de klote.
In mijn tijd, vaker dan je denktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:16 schreef hcwp het volgende:
[naief modus]
Gebeurt dat vaak dan? Ik ben geen beroeps (reservist), dus de kans dat ik als militair herkend wordt is sowieso minimaal
[/naief modus]
Hopelijk heb ik binnenkort ook die baret op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Ok, een foto van mij dan, maar is wel alweer 15 jaar geleden
[ afbeelding ]
Succes danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik binnenkort ook die baret op.
oooooh echnie!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Ok, een foto van mij dan, maar is wel alweer 15 jaar geleden
[ afbeelding ]
Dat is mijn 2de levenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
oooooh echnie!
Jij bent deze meneer:
[ afbeelding ]
Gehehe...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:36 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waarom mensen dat zouden doen. Zo van: Kijk mij ik ben militair!
Ik probeer het juist altijd verborgen te houden, ook met stappen. Niemand die erachter komt dat ik militair ben en als ze vragen wat ik doe, verzin ik ter plekke wel iets. Dolfijnentrainer is onder de collega's populair
Yes indeed!quote:
Hmmmm, ik zie het niet in elk geval.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:21 schreef Sine_Pari het volgende:
Mischien zie ik het verkeerd, maar lopen ze daar niet een beetje uit de maat?
Ohhh, dat bedoel je. Dat is typisch LMB Grenadiers stijlquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:50 schreef hcwp het volgende:
Sine Pari bedoelt waarschijnlijk dat de twee rechts voor hun rechter been voor hebben, en de twee links voor hun linker. Dit lijkt, logisch, ook te gelden voor de rijen er achter...
Dat dacht ik eerst ook, maar er loopt nog altijd eentje uit het gelid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:50 schreef hcwp het volgende:
Sine Pari bedoelt waarschijnlijk dat de twee rechts voor hun rechter been voor hebben, en de twee links voor hun linker. Dit lijkt, logisch, ook te gelden voor de rijen er achter...
hahahahaha, nee. Dat is nl. de parademars. Voordat ze de kroonprins voorbijlopen worden die benen de lucht ingegooit. Op links loopt men dan andersom ivm rechts.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:53 schreef hcwp het volgende:Wat een arrogante rakkers zijn het ook
![]()
Heel defensie loop op links, maar wij doen het lekker zo![]()
![]()
Foei!![]()
![]()
Die zal de dag ervoor wel het nodige genuttigd hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar er loopt nog altijd eentje uit het gelid.
lol.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:10 schreef Sine_Pari het volgende:
Dan moeten er ook een heel aantal de avond voor de uitrijking van de Riddersoorde van Kapitein Kroon gezopen hebben, want daar sprongen spontaan de tranen me in me smoel.
Geniet ervan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef pisnicht het volgende:
Wat een misplaatste arrogantie hier weer. DEF is nog grappiger dan ONZ wat dat betreft
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef pisnicht het volgende:
Wat een misplaatste arrogantie hier weer. DEF is nog grappiger dan ONZ wat dat betreft
Mijn ervaring, veulste vaakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In mijn tijd, vaker dan je denkt
welke post doel je precies op?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef pisnicht het volgende:
Ja Maitje dat noem je nu beroeps idiotrie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:42 schreef Maitje het volgende:
Dat jullie dat uberhaubt zagen dat de 2 linkse rechts voor hebben en de rechtse de linker WTF!
Is dat besmettelijk?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja Maitje dat noem je nu beroeps idiotrie.
Nou, sexy hoor!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef Hyperdude het volgende:
Let op mijn kekke gestreepte muts en oranje NL boots.
[ afbeelding ]
Zaterdag weer bewezen met de meetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:16 schreef hcwp het volgende:
[naief modus]
Gebeurt dat vaak dan? Ik ben geen beroeps (reservist), dus de kans dat ik als militair herkend wordt is sowieso minimaal
[/naief modus]
Vreemd; ik heb ook nog nooit aan sex gedacht boven de 3000 meter.quote:
Gelukkig is het tactisch verantwoord burger...quote:Op maandag 9 augustus 2010 06:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Potverdikkie! Zie ik daar nou combinaties burger/militair? Laat de moraalridders het maar niet zien!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vreemd; ik heb ook nog nooit aan sex gedacht boven de 3000 meter.
Dit beter Maitje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt duidelijk geen smaak van (lekkere) mannen in uniform
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
Ik was net na het lezen in slaap gevallen en droomde van luchtmobiel die voorbij kwam marcheren. De ene rij met linksvoor en de andere op rechtsvoor, net zoals op een foto die Rommel een keer gepost had
.
Zo erg dat er eentje constant met een slabbetje moet lopen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef Sine_Pari het volgende:
We zijn alle drie zo wat van lelijk dat ik je de aanblik wou besparen. Zodat je niet hoeft te roepen, "Bleach, bleach, please pour bleach in my eyes!"
Waarom heb ik zo'n gevoel dat dit een hele serieuze ondertoon heeft?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef Sine_Pari het volgende:
Hij zou willen dat hij met een slabbertje kon lopen, kon hij zijn rolstoel verkopen.
Ik pis in mn stoma van het lachenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:29 schreef Sine_Pari het volgende:
Zo serieuze was de ondertoon niet, meer een beetje zwarte humor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |