Of vragen aan anderen. Zelfde resultaat, alleen iets sneller.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:13 schreef 2cv het volgende:
Shift + PrintScreen (rechts boven op je toetsenbord, boven je nummer pad op dezelfde hoogte als je F-toetsen) indrukken, paint openen en dan uit 1 of ander pull-down menuutje 'plakken' kiezen. Vervolgens het resultaat als .jpg opslaan, op 1 of andere fotohost zetten en hier plaatsen.
Een iMac.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:13 schreef 2cv het volgende:
Shift + PrintScreen (rechts boven op je toetsenbord, boven je nummer pad op dezelfde hoogte als je F-toetsen) indrukken, paint openen en dan uit 1 of ander pull-down menuutje 'plakken' kiezen. Vervolgens het resultaat als .jpg opslaan, op 1 of andere fotohost zetten en hier plaatsen.
NIET ZO GEMEEN DOEN IK MAAK JE KAPOTquote:
Toont toch maar weer dat mac gebruikers zo dom zijn als het achtereind van een varken dat ze niet eens google kunnen gebruiken voor zulke simpele dingenquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:15 schreef Myreala het volgende:
[..]
Een iMac.
Het kan er wel op, maar ik heb het bewerkprogramma nog niet gevonden en ik hoef niet mijn hele beeld.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
NIET ZO GEMEEN DOEN IK MAAK JE KAPOT
quote:
Die is wel mooier.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:17 schreef Zeroku het volgende:
Myr, moet je een screen uit de NIEUWE layout?
lueken klonoquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:15 schreef Myreala het volgende:
[..]
Een iMac.
Het kan er wel op, maar ik heb het bewerkprogramma nog niet gevonden en ik hoef niet mijn hele beeld.
Dus het is weer niet goed genoeg?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:18 schreef Myreala het volgende:
[..]
Die is wel mooier.Ik zit me hierop nu ook te ergeren.
:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3quote:
Tot mijn grote spijt wet ik niet meer hoe dat op een Mac moet. Bij een Mac zijn de functies wel uitgebreider: je kan ook alleen 1 venster printscreenen enzo. Maar hoe dat moet ben ik vergeten. Ik ben verpest met dat kut-windowsquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:15 schreef Myreala het volgende:
[..]
Een iMac.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:20 schreef Myreala het volgende:
[..]
Mijn eigen kloon. 30.000 moet even mooi blijven.
Okay.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Post gewoon onder je vorige naam door joh
Cmd + Shift + 3 resulteert in een printscreen van het volledige schermquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tot mijn grote spijt wet ik niet meer hoe dat op een Mac moet. Bij een Mac zijn de functies wel uitgebreider: je kan ook alleen 1 venster printscreenen enzo. Maar hoe dat moet ben ik vergeten. Ik ben verpest met dat kut-windows
Ik zal het onthouden. Dankjewel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:24 schreef Brawler het volgende:
[..]
Cmd + Shift + 3 resulteert in een printscreen van het volledige scherm
Cmd + Shift + 4 zorgt ervoor dat je zelf je stukje kunt selecteren waar je een print screen van wilt
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:24 schreef Brawler het volgende:
[..]
Cmd + Shift + 3 resulteert in een printscreen van het volledige scherm
Cmd + Shift + 4 zorgt ervoor dat je zelf je stukje kunt selecteren waar je een print screen van wilt
En wat daar bij hoortquote:
Dat bedoelde ik ook...quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies, geen bier zonder bierviltje
Laat die jongeman, hij wil graag met haar copuleren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hey bejegen haar eens niet zo onheus!
Ja hij wil wel meer. Maar het gaat hem toch niet lukken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:08 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Laat die jongeman, hij wil graag met haar copuleren.
Doe ik dat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:38 schreef Maanvis het volgende:
PS: Myraela, waarom twitter je alles 3 of 2x?
hmm, lijkt er op dat het net op de hobbel was, dat twitterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:02 schreef Caution het volgende:
gefeliciteerd!Een fok levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'wat niet rekt, dat scheurt'
Open er een topic over.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:07 schreef SinofEnvy het volgende:
Gefeliciteerd. Ongeveer zelfde tijd geregistreerd, alleen heb ik net iets meer posts.
Moedig het nou niet aan, Bella.quote:
Zo snel ga ik ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:53 schreef Zeroku het volgende:
Ze is al bijna bij het dubbele en mensen blijven hier posten.
Ach, 2 weken en je bent zo ver.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo snel ga ik ook weer niet hoor.
Dat jij maar eens opschiet. 10 posts per dagquote:
Kwaliteit kost tijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat jij maar eens opschiet. 10 posts per dag_!)_@!*&
Ik wilde een semi-grappige opmerkingen maken, maar ik weet niks.quote:
Kzal er zo nog 1 influisteren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde een semi-grappige opmerkingen maken, maar ik weet niks.
Doe es.quote:
Nee ik weet ook ff niks.quote:
Nee, jij besteed gewoon heel veel tijd aan FOK!.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus ik doe geen kwaliteit? Probeer je dat te zeggen?
Oh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, jij besteed gewoon heel veel tijd aan FOK!.
Godnondeju.quote:
Nog geen 10.000 berichten hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
heilige neuk, en dat is later als mij geregistreerd.
Ik heb maar 4 posts per dag gemiddeldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
heilige neuk, en dat is later als mij geregistreerd.
Bakkes gij, ik heb wel notes!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog geen 10.000 berichten hebben.
Nee want een leven hebben is een negatief ietsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog geen 10.000 berichten hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |