Of vragen aan anderen. Zelfde resultaat, alleen iets sneller.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:13 schreef 2cv het volgende:
Shift + PrintScreen (rechts boven op je toetsenbord, boven je nummer pad op dezelfde hoogte als je F-toetsen) indrukken, paint openen en dan uit 1 of ander pull-down menuutje 'plakken' kiezen. Vervolgens het resultaat als .jpg opslaan, op 1 of andere fotohost zetten en hier plaatsen.
Een iMac.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:13 schreef 2cv het volgende:
Shift + PrintScreen (rechts boven op je toetsenbord, boven je nummer pad op dezelfde hoogte als je F-toetsen) indrukken, paint openen en dan uit 1 of ander pull-down menuutje 'plakken' kiezen. Vervolgens het resultaat als .jpg opslaan, op 1 of andere fotohost zetten en hier plaatsen.
NIET ZO GEMEEN DOEN IK MAAK JE KAPOTquote:
Toont toch maar weer dat mac gebruikers zo dom zijn als het achtereind van een varken dat ze niet eens google kunnen gebruiken voor zulke simpele dingenquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:15 schreef Myreala het volgende:
[..]
Een iMac.
Het kan er wel op, maar ik heb het bewerkprogramma nog niet gevonden en ik hoef niet mijn hele beeld.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
NIET ZO GEMEEN DOEN IK MAAK JE KAPOT
quote:
Die is wel mooier.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:17 schreef Zeroku het volgende:
Myr, moet je een screen uit de NIEUWE layout?
lueken klonoquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:15 schreef Myreala het volgende:
[..]
Een iMac.
Het kan er wel op, maar ik heb het bewerkprogramma nog niet gevonden en ik hoef niet mijn hele beeld.
Dus het is weer niet goed genoeg?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:18 schreef Myreala het volgende:
[..]
Die is wel mooier.Ik zit me hierop nu ook te ergeren.
:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3quote:
Tot mijn grote spijt wet ik niet meer hoe dat op een Mac moet. Bij een Mac zijn de functies wel uitgebreider: je kan ook alleen 1 venster printscreenen enzo. Maar hoe dat moet ben ik vergeten. Ik ben verpest met dat kut-windowsquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:15 schreef Myreala het volgende:
[..]
Een iMac.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |