Shawshank Redemptionquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef FopNegert het volgende:
ik voel me fantastisch zit shawshank redemption te kijken en probeer ondertussen nog wat spullen te verpatsen op marktplaats
roadtripquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:24 schreef candygirl het volgende:
allemaal leuke cd's gebrand en nu zin om een roadtrip te maken![]()
wie gaat mee?
![]()
maar nu maar slapen![]()
Zo datquote:
what's up?quote:
ook niet met mijquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:34 schreef zwartedoos het volgende:
begin steeds meer te beseffen wat een verspilde energie de laatste 2,5 jaar waren, wordt er verdrietig van maar vooral boos en afgedanktIk ga met niemand meer rekening houden, alleen nog met mezelf, zoals anderen ook altijd gedaan hebben
wel met jou liefie, alleen niet meer met mensen die het niet verdienenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:37 schreef candygirl het volgende:
[..]
ook niet met mij![]()
ot 'zooo druk gehad op werk laatste paar uur,pfff
maar vind het wel echt weer leuk
Zei zij 2 uur geledenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe je goed!
OT: moe en rozig. Tijd voor m'n bed
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wel met jou liefie, alleen niet meer met mensen die het niet verdienen![]()
OT:vrijdag nieuwe date
Dat en ook een beetje het gevoel van wel goed/niet goed..quote:
Yup,en feeling goodquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als in wakker geworden uit coma hele diepe slaap?
wie A zegt....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik voel me verraden. Ik dacht dat ik haar kon vertrouwen.
* L.no aait.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:30 schreef formerjellybean het volgende:
stomme buikkrampen 1 x in de maand zou ik willen dat ik een jongetje was
*schop*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Knulliger dan ooit![]()
Schop onder mijn hol nodig
Jij krijgt geen schop.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Knulliger dan ooit![]()
Schop onder mijn hol nodig
ook, maar eerst eten.quote:
hier is het juist heerlijk weer, de hele dag schijnt de zon volop, en loop lekker in korte broekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:04 schreef Under_Score het volgende:
wil naar buiten om wat beweging te krijgen, maar het is kutweer.
maar ondanks alles zijn er mannen die allleen maar willen verwennen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:28 schreef ondeugend het volgende:
in overlevingsmodus.... wonden likkend en af en toe ook berustend al.. en soms even een uur kompleet in paniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fouten maken je beterquote:
Thanksquote:
hmz ik zoek altijd nummers die passen bij mijn gemoedstoestand. Luister de laatste tijd dus ook geen happy happy joy joy nummers meer omdat ik me niet zo voel. Dus ja, de laatste tijd luister ik aanzienlijk minder muziek dan als ik me gewoon goed voel. Dan luister ik alles.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef francis998 het volgende:
voel me wel oké. Baal alleen dat ik bepaalde liedjes niet kan luisteren zonder emotioneel/verdrietig te worden.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Fucking bitch. De bedoeling is dat je me helpt, niet dat je het nog erger maakt.![]()
Ik voelde me gvd de hele dag geweldig. Belt zij, en ja hoor, met een paar minuten weet ze me aan het janken te krijgen.quote:
Het zijn nummers die ik zelf best leuk vindt, maar ik kan ze gewoon niet beluisteren zonder triest te worden, ook al voel ik me redelijk. En ik kan alleen naar drukke nummers luisteren, want de langzame nummers wordt ik triest van, of miet ik van huilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hmz ik zoek altijd nummers die passen bij mijn gemoedstoestand. Luister de laatste tijd dus ook geen happy happy joy joy nummers meer omdat ik me niet zo voel. Dus ja, de laatste tijd luister ik aanzienlijk minder muziek dan als ik me gewoon goed voel. Dan luister ik alles.
dat deed ik ook altijd, als ik me kut voelde ging ik depri muziek luisteren, maar dat maakte het alleen maar erger, nu luister ik naar leuke vrolijke muziek als ik me slecht voel en dat trekt me er vaak doorheen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hmz ik zoek altijd nummers die passen bij mijn gemoedstoestand. Luister de laatste tijd dus ook geen happy happy joy joy nummers meer omdat ik me niet zo voel. Dus ja, de laatste tijd luister ik aanzienlijk minder muziek dan als ik me gewoon goed voel. Dan luister ik alles.
En soppen op Josephquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
Relaxed kreeg net bericht dat de soundtrack van 500 days of summer verzonden is dus dan kan ik binnenkort genieten van de muziek en het dansje uit de film nadoen
Oei, klinkt alsof het even tegen zit. Is er echt niks meer met de auto te doen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Kutterdekutterdekutkut
Auto finaal naar de klote... Mijn droomauto wat doe jeWoningbouwcorporatie is boos op me omdat ik mn tuin heb verneukt... Geld op... BAH!
gelukkig zijn er ook nog de leuke dingen des levens die me op de been houdenLeef echt van leuk ding naar leuk ding op het moment...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef zwartedoos het volgende:
verdrietig en alleen en denkend aan hoe ze nu bij elkaar zijnhaat deze hele situatie en alles wat er gebeurd is
morgen bij de garage langs, maar ik zie het somber inquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, klinkt alsof het even tegen zit. Is er echt niks meer met de auto te doen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen bij de garage langs, maar ik zie het somber in
ATWTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
relaxed mjn soap As the world turns kjken
Volgens mij wordt jij met de dag verliefderquote:
nou...veel meer dan dat kan het volgens mij niet...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij met de dag verliefder![]()
Ik wacht met je mee, dat moet ik zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:02 schreef formerjellybean het volgende:
uitgeslapen en wachtend op cd
heb er zelf 2 nrs van: Hero van Regina Spektor en 'she's got you high' van Mumm Ria ofzo. Die laatste hoor je bij de aftiteling. Erg mooi idd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:42 schreef formerjellybean het volgende:
Yay cd is er![]()
Soundtrack van 500 days of summer is ook lief![]()
Nu aan het luisteren
Beterschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:12 schreef friekin_ het volgende:
Niet zo. Koorts, pijnlijk been, overgeven, geen honger, koud, warm. Bah.
denk ook eraan om onder het bed te stofzuigenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef zwartedoos het volgende:
zo huisje eens flink aan het poetsen voor mn bezoek morgen
rustig aan hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef candygirl het volgende:
[..]
denk ook eraan om onder het bed te stofzuigen![]()
Ot ;en
en
en
is dat dit weekend al? jammer, als ik het eerder geweten had had ik het in kunnen plannenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
heel blij met de gewonnen kaartjes![]()
[WIN] Win weekendkaarten voor Castlefest
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch s het wel een goed gevoel als je iemand blij kan maken
Al geprobeerd wat afleiding te zoeken? Bij voorkeur zonder scherm, iets om te lezen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef francis998 het volgende:
moe, en kan niet stoppen met piekeren!
Die wil ik ook!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:23 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit apparaat. Trillend wakker worden
Ik hou niet van wekkers, hoe ze me ook wakker makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:23 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit apparaat. Trillend wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |