SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fouten maken je beterquote:
Thanksquote:
hmz ik zoek altijd nummers die passen bij mijn gemoedstoestand. Luister de laatste tijd dus ook geen happy happy joy joy nummers meer omdat ik me niet zo voel. Dus ja, de laatste tijd luister ik aanzienlijk minder muziek dan als ik me gewoon goed voel. Dan luister ik alles.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef francis998 het volgende:
voel me wel oké. Baal alleen dat ik bepaalde liedjes niet kan luisteren zonder emotioneel/verdrietig te worden.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Fucking bitch. De bedoeling is dat je me helpt, niet dat je het nog erger maakt.![]()
Ik voelde me gvd de hele dag geweldig. Belt zij, en ja hoor, met een paar minuten weet ze me aan het janken te krijgen.quote:
Het zijn nummers die ik zelf best leuk vindt, maar ik kan ze gewoon niet beluisteren zonder triest te worden, ook al voel ik me redelijk. En ik kan alleen naar drukke nummers luisteren, want de langzame nummers wordt ik triest van, of miet ik van huilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hmz ik zoek altijd nummers die passen bij mijn gemoedstoestand. Luister de laatste tijd dus ook geen happy happy joy joy nummers meer omdat ik me niet zo voel. Dus ja, de laatste tijd luister ik aanzienlijk minder muziek dan als ik me gewoon goed voel. Dan luister ik alles.
dat deed ik ook altijd, als ik me kut voelde ging ik depri muziek luisteren, maar dat maakte het alleen maar erger, nu luister ik naar leuke vrolijke muziek als ik me slecht voel en dat trekt me er vaak doorheen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hmz ik zoek altijd nummers die passen bij mijn gemoedstoestand. Luister de laatste tijd dus ook geen happy happy joy joy nummers meer omdat ik me niet zo voel. Dus ja, de laatste tijd luister ik aanzienlijk minder muziek dan als ik me gewoon goed voel. Dan luister ik alles.
En soppen op Josephquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
Relaxed kreeg net bericht dat de soundtrack van 500 days of summer verzonden is dus dan kan ik binnenkort genieten van de muziek en het dansje uit de film nadoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |