Shawshank Redemptionquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef FopNegert het volgende:
ik voel me fantastisch zit shawshank redemption te kijken en probeer ondertussen nog wat spullen te verpatsen op marktplaats
roadtripquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:24 schreef candygirl het volgende:
allemaal leuke cd's gebrand en nu zin om een roadtrip te maken![]()
wie gaat mee?
![]()
maar nu maar slapen![]()
Zo datquote:
what's up?quote:
ook niet met mijquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:34 schreef zwartedoos het volgende:
begin steeds meer te beseffen wat een verspilde energie de laatste 2,5 jaar waren, wordt er verdrietig van maar vooral boos en afgedanktIk ga met niemand meer rekening houden, alleen nog met mezelf, zoals anderen ook altijd gedaan hebben
wel met jou liefie, alleen niet meer met mensen die het niet verdienenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:37 schreef candygirl het volgende:
[..]
ook niet met mij![]()
ot 'zooo druk gehad op werk laatste paar uur,pfff
maar vind het wel echt weer leuk
Zei zij 2 uur geledenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe je goed!
OT: moe en rozig. Tijd voor m'n bed
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wel met jou liefie, alleen niet meer met mensen die het niet verdienen![]()
OT:vrijdag nieuwe date
Dat en ook een beetje het gevoel van wel goed/niet goed..quote:
Yup,en feeling goodquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als in wakker geworden uit coma hele diepe slaap?
wie A zegt....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik voel me verraden. Ik dacht dat ik haar kon vertrouwen.
* L.no aait.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:30 schreef formerjellybean het volgende:
stomme buikkrampen 1 x in de maand zou ik willen dat ik een jongetje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |