Oei, klinkt alsof het even tegen zit. Is er echt niks meer met de auto te doen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Kutterdekutterdekutkut
Auto finaal naar de klote... Mijn droomauto wat doe jeWoningbouwcorporatie is boos op me omdat ik mn tuin heb verneukt... Geld op... BAH!
gelukkig zijn er ook nog de leuke dingen des levens die me op de been houdenLeef echt van leuk ding naar leuk ding op het moment...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef zwartedoos het volgende:
verdrietig en alleen en denkend aan hoe ze nu bij elkaar zijnhaat deze hele situatie en alles wat er gebeurd is
morgen bij de garage langs, maar ik zie het somber inquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, klinkt alsof het even tegen zit. Is er echt niks meer met de auto te doen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen bij de garage langs, maar ik zie het somber in
ATWTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
relaxed mjn soap As the world turns kjken
Volgens mij wordt jij met de dag verliefderquote:
nou...veel meer dan dat kan het volgens mij niet...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij met de dag verliefder![]()
Ik wacht met je mee, dat moet ik zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:02 schreef formerjellybean het volgende:
uitgeslapen en wachtend op cd
heb er zelf 2 nrs van: Hero van Regina Spektor en 'she's got you high' van Mumm Ria ofzo. Die laatste hoor je bij de aftiteling. Erg mooi idd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:42 schreef formerjellybean het volgende:
Yay cd is er![]()
Soundtrack van 500 days of summer is ook lief![]()
Nu aan het luisteren
Beterschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:12 schreef friekin_ het volgende:
Niet zo. Koorts, pijnlijk been, overgeven, geen honger, koud, warm. Bah.
denk ook eraan om onder het bed te stofzuigenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef zwartedoos het volgende:
zo huisje eens flink aan het poetsen voor mn bezoek morgen
rustig aan hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef candygirl het volgende:
[..]
denk ook eraan om onder het bed te stofzuigen![]()
Ot ;en
en
en
is dat dit weekend al? jammer, als ik het eerder geweten had had ik het in kunnen plannenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
heel blij met de gewonnen kaartjes![]()
[WIN] Win weekendkaarten voor Castlefest
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch s het wel een goed gevoel als je iemand blij kan maken
Al geprobeerd wat afleiding te zoeken? Bij voorkeur zonder scherm, iets om te lezen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef francis998 het volgende:
moe, en kan niet stoppen met piekeren!
Die wil ik ook!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:23 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit apparaat. Trillend wakker worden
Ik hou niet van wekkers, hoe ze me ook wakker makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:23 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit apparaat. Trillend wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |