Alonso zat er al een paar seconden achter, dat was niet meer ophouden van het veld.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef roelofjan het volgende:
Vettel was overduidelijk het veld aan het ophouden, nou maar hopen dat het een stop and go wordt.
Dat is wat ze nu beweren jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef franklop het volgende:
Volgens mij mag er niet meer dat 10 autolengtes ook tussen de auto's zitten, of heb ik dat mis?
Geen idee maar lijkt me wel logisch tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef franklop het volgende:
Volgens mij mag er niet meer dat 10 autolengtes ook tussen de auto's zitten, of heb ik dat mis?
Vettel liet overduidelijk een enorm gat vallen tussen hem en Webber.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alonso zat er al een paar seconden achter, dat was niet meer ophouden van het veld.
Trappuh!!quote:
Duidelijk ophouden van het veld iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:44 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Vettel liet overduidelijk een enorm gat vallen tussen hem en Webber.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Aah, de race die alleen maar spannend is langs de baan of in de pit![]()
Of het moet regenen
edit: en Alonso gaat hem winnen![]()
Dat dus. En dan maakt het niet uit of je daarmee mensen ophoudt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:44 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Vettel liet overduidelijk een enorm gat vallen tussen hem en Webber.
Als er nog een SC komt ligt het hele veld weer bij elkaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:44 schreef franklop het volgende:
het wk gaat wel heel spannend worden op deze manierAlonso in twee races weer terug in de strijd (mits vettel een straf krijg ofc en de stand dan zo blijft)
Wat dan, een zwarte vlagquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef ouderejongere het volgende:
Met een DT komt hij nog goed weg.
Nou, hoogstaand is het allemaal niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef THEFXR het volgende:
wie zei dat het een saaie race zou worden????
Dat ze ermee weg zouden komen, uiteraardquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:47 schreef roelofjan het volgende:
Erg dom van Vettel/Red Bull.... wat dachtenn ze nou dan?
Vettel snapt het nog geeneens ook. _o-quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:47 schreef roelofjan het volgende:
Erg dom van Vettel/Red Bull.... wat dachtenn ze nou dan?
Ze blijven blunderen idd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef Hoss het volgende:
Wat is dat toch met Red Bull. Ze hebben met afstand de beste auto, maar elke keer is er weer iets waardoor ze punten verspelen. Zoals het nu lijkt behoud Hamilton misschien ook nog de leiding in het WK ondanks zijn uitvallen.
Dit soort geklooi is dan ook de reden dat ze niet aan de leiding gaan en eventueel ook de reden dat ze een kampioenschap gaan mislopen.quote:
Heeft-ie van Alonso geleerd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:51 schreef wolferl het volgende:
Vettel moet niet zo janken, met dat hand gebaartje.
Gaat 'm wel lukken denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Ja idd, jank gebaartje is t meer.. Maar tis wel spannend nu of Webber t gaat halen voor Alonso
Ik hoop het, ivm m'n managerquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als 'ie het nog een paar ronden volhoudt, kan 'ie eerste blijven.
Dan hebben ze wel heel slecht gerekend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:55 schreef wdn het volgende:
Webber de ene fastest lap na de ander
Die is bijna leeg
Hij heeft al bijna genoeg om een pitstop te maken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:57 schreef wolferl het volgende:
Webber wint een seconde per rondje op Alonso
Hij komt iig dichter bij.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:58 schreef Wombcat het volgende:
Ben benieuwd of Vettel nog dichtbij Alonso kan komen.
Als 'ie maar voor Alonso uitkomt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:58 schreef ouderejongere het volgende:
Webber moet straks naar de harde band, dan komt hij trager terug.
Nog 2 rondjes en hij zit safe voor de 1ste plaats.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft al bijna genoeg om een pitstop te maken.
Maar als hij dan voor Alonso zit, maakt dat niet veel uit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:58 schreef ouderejongere het volgende:
Webber moet straks naar de harde band, dan komt hij trager terug.
Volgens mij nu al.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nog 2 rondjes en hij zit safe voor de 1ste plaats.
En dan is die RBR alsnog een klap sneller dan de Ferrari.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef Hoss het volgende:
[..]
Maar als hij dan voor Alonso zit, maakt dat niet veel uit.
Wat heeft Ferrari eraan als ze dat nu doen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef ouderejongere het volgende:
Ferrari heeft dat grapje eerder gedaan: de pit-crew naar buiten zodat de concurrenten denken dat er een stop komt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:55 schreef wdn het volgende:
Webber de ene fastest lap na de ander
Die is bijna leeg
Nee, de pit crew staat buiten zodat ze in de weg staan.....quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef ouderejongere het volgende:
Ferrari heeft dat grapje eerder gedaan: de pit-crew naar buiten zodat de concurrenten denken dat er een stop komt.
Elke liter kost 0.3 seconde per ronde. Die wagens krijgen niet genoeg mee om de hele tijd voluit te rijden, ze moeten aan het einde zuiniger gaan rijden.quote:
Er is nog voldoende race over om brandstof te sparen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:03 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Elke liter kost 0.3 seconde per ronde. Die wagens krijgen niet genoeg mee om de hele tijd voluit te rijden, ze moeten aan het einde zuiniger gaan rijden.
Dan nog. Als Webber nu al bijna leeg is, gaat hij het echt niet nog 30 ronden uitzingen met zuinig rijden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:03 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Elke liter kost 0.3 seconde per ronde. Die wagens krijgen niet genoeg mee om de hele tijd voluit te rijden, ze moeten aan het einde zuiniger gaan rijden.
Hij zal ook echt niet bijna leeg zijn. Zo dom zullen ze ook niet zijn bij Red Bull.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan nog. Als Webber nu al bijna leeg is, gaat hij het echt niet nog 30 ronden uitzingen met zuinig rijden.
En omdat hij gewoon veel sneller was net?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:08 schreef roelofjan het volgende:
Webber wint hier omdat Vettel Alonso opgehouden heeft.
Vettel had een S&G moeten krijgenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:08 schreef roelofjan het volgende:
Webber wint hier omdat Vettel Alonso opgehouden heeft.
Precies, gewoon een verdiende zege.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
En toch trekt Webber nu weer een snelste ronde op de harde band
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
En toch trekt Webber nu weer een snelste ronde op de harde band
Dan nog wint Webber.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:09 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vettel had een S&G moeten krijgen
Dat hoop ik toch, anders gebeuren er van Williams uit ook al teamorders tot bij Massaquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoeft hij in ieder geval niemand voorbij te laten.
Vettel zal nog wel iets proberen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Nu is het wel een saaie race tot t einde
Nah. Schumi wil die tiende plaats vast nog van Kobayashi afpakken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Barrichello moet nog wisselen, die zakt waarschijnlijk nog uit de top 10.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nah. Schumi wil die tiende plaats vast nog van Kobayashi afpakken.
ik verwacht ook niet veel meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:12 schreef Atreidez het volgende:
It ain't over till the fat lady singsquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Dat zouden teamorders zijn, en die zijn verboden hequote:Op zondag 1 augustus 2010 15:17 schreef Googolplexian het volgende:
Waarschijnlijk is het zo gegaan:
"K, mate ... Webber is in front but he hasn't pitted yet. What we'll do : You hold up the rest a bit so Mark can make a clean start. We know you are at least as fast as Webber so when he pits we'll have an easy one-two"
Vettel zal de logica er wel van ingezien hebben maar met tegenzin gehoorzamen.
De woede is dan ook wel voor te stellen dat het team zo'n belangrijk detail vergeet door te geven.
Yup, hij had niet tegen Webber moeten aanknallen tijdens de GP van Turkije. Had ie allang 1e of 2e gestaan in het kampioenschap.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Genaaid.Iedere coureur kent de regels.
Ow, ok, dan klinkt het aannemelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:18 schreef Googolplexian het volgende:
Neuh ... team-orders gaan om positie.
Dan is een pitstop ook een team orderquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zouden teamorders zijn, en die zijn verboden he
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:15 schreef Moonlighter het volgende:
Vettel wordt hier gewoon tering hard genaaid!
Hij laat een iets te groot gat vallen en dat kost hem punten
Ferrari maakt de sport kapot in hockenheim en krijgt alleen een boete van 100k
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een bullshit regelquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Genaaid.Iedere coureur kent de regels.
Je kijkt voor het eerst F1?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:19 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Wat een bullshit regel
Er ligt een vleugeltje op de baan en er moet gelijk een safety car komen![]()
![]()
kk fia
Nee maar het is wel een kk sport gewordenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst F1?
Dan kijk je toch niet meer?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:21 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een kk sport geworden
ben er helemaal klaar mee
Stop met kijken. Dat zal ze leren, die rakkers van de FIA.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:21 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een kk sport geworden
ben er helemaal klaar mee
Heeft ie het iig geprobeerd hequote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vettel maakt zo nog een ongeluk
Tsja, dat doe je jezelf aan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:24 schreef Moonlighter het volgende:
Op de een of andere manier kan ik niet stoppen met kijken
Terwijl ik mij elke race kapot loop te ergeren
Die heeft nog wat te vereffenenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef Wombcat het volgende:
Barrichello gaat Schumacher nog aanvallen
Zeker alleen maar omdat Rubens je heeft verslagen.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wauw. Yamamoto duikt onder de 1.30.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zeker alleen maar omdat Rubens je heeft verslagen.
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wauw. Yamamoto duikt onder de 1.30.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zie je wel. Schumi is een lul. Nog steeds.
Belachelijk idd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
Sick, MSC rijdt 'm bijna de muur in.
Een vos verliest zijn haren, maar nooit zijn streken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zie je wel. Schumi is een lul. Nog steeds.
Idd. Race schorsing voor Schumacher. Dit sloeg nergens op.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Rubens: Black flag, Black flag, that was horrible....
Gelijk heeft ie
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef Anatool het volgende:
Tja, hoe zou je zelf zijn als 7-voudig wereldkampioen maar wel elke week in zo'n brakke kruiwagen te moeten rijden
Zit er dik in. Zeker met zijn reputatie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Race schorsing voor Schumacher. Dit sloeg nergens op.
Het is ook nog maar een paar rondjes.quote:
Dat was Rosberg toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Hij had toch al iets staan wat na de race zou worden onderzocht? (tegelijk met Vettel).
Rosberg wordt nog onderzocht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Hij had toch al iets staan wat na de race zou worden onderzocht? (tegelijk met Vettel).
Da's Rosberg, ze gaan z'n vliegend wiel onderzoekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
En levert hem meestal wel een bezoekje aan de stewards op.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:42 schreef Stiggie het volgende:
Ieder gevecht met schumi blijft een sensatie
Als Barrichello er iets eerder naast had gezeten, had Schumacher 'm zo de pitwall ingeduwd. Nu gebeurde het precies waar de pitwall ophield.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:42 schreef Stiggie het volgende:
Ieder gevecht met schumi blijft een sensatie
Hij is volgens mij behoorlijk gefrustreerd dat ie in zo een kut bak moet rijdenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef Anatool het volgende:
Tja, hoe zou je zelf zijn als 7-voudig wereldkampioen maar wel elke week in zo'n brakke kruiwagen te moeten rijden
Rosberg doet het er toch wat beter mee iha. Het ligt niet alleen aan de wagen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:45 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Hij is volgens mij behoorlijk gefrustreerd dat ie in zo een kut bak moet rijden
Ook in een snelle auto heeft-ie zich meerdere malen onsterfelijk belachelijk gemaakt, hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:45 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Hij is volgens mij behoorlijk gefrustreerd dat ie in zo een kut bak moet rijden
Ik had jou wel eens willen zien als Alonso dit uitgehaald had.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, Webber deed hetzelfde bij Massa in Japan een paar jaar geleden. En toen werd Massa voor gek verklaard toen ie zo'n move waagde.
Rubbin' is racing.
Het zijn ook wel een stel gefrustreerde losers bij elkaar daar zeg. Ze hebben nog steeds niet verwerkt hoeveel slechter ze waren, Brundle en Coulthard en die commentator is er kennelijk nog steeds niet overheen dat Schumacher beter was dan Hill. Sterker nog, ze hebben de tweede wereldoorlog nog niet eens verwerkt als je hen over Vettel hoort.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:38 schreef Googolplexian het volgende:
Tsja ... Coulthard zegt het al ... da's het probleem met Schumacher.
Ik ben nu in Spanje, dus ik had wijselijk mijn mnd gehouden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik had jou wel eens willen zien als Alonso dit uitgehaald had.
Beetje jammer jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef wolferl het volgende:
Slechte verliezer die Vettel.
Naar ventje.
Duitse trekjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef wolferl het volgende:
Naar ventje.
Ook een Duitser hè.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef wolferl het volgende:
Naar ventje.
Gelukkig klagen Nederlanders nooit over scheidsrechters of de jurering bij het Songfestival.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zijn ook wel een stel gefrustreerde losers bij elkaar daar zeg. Ze hebben nog steeds niet verwerkt hoeveel slechter ze waren, Brundle en Coulthard en die commentator is er kennelijk nog steeds niet overheen dat Schumacher beter was dan Hill. Sterker nog, ze hebben de tweede wereldoorlog nog niet eens verwerkt als je hen over Vettel hoort.
Als ze nou ook eens kritisch waren op de moves van Hamilton en op het gebrek aan tempo bij Button. Maar het blijven kleine kinderen die niet tegen hun (Britse) verlies kunnen. Dat maakt zo'n commentaar dan ook niet meer serieus te nemen.
Paar races geleden duwde hij Kubica al op dezelfde manier van de baanquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ben nu in Spanje, dus ik had wijselijk mijn mnd gehouden.
Het was een kutmove van jewelste van Schumie, maar meer rijders doen en deden dit. Dat was een beetje m'n punt.
Kubica? Is dat diegene die vandaag zijn auto in de wagen van Sutil ragde id pits?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Paar races geleden duwde hij Kubica al op dezelfde manier van de baan
Ja, wat dat was zijn schuldquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kubica? Is dat diegene die vandaag zijn auto in de wagen van Sutil ragde id pits?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kubica? Is dat diegene die vandaag zijn auto in de wagen van Sutil ragde id pits?
Waarom kijk je op de BBC als het commentaar je zo tegenstaat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zijn ook wel een stel gefrustreerde losers bij elkaar daar zeg. Ze hebben nog steeds niet verwerkt hoeveel slechter ze waren, Brundle en Coulthard en die commentator is er kennelijk nog steeds niet overheen dat Schumacher beter was dan Hill. Sterker nog, ze hebben de tweede wereldoorlog nog niet eens verwerkt als je hen over Vettel hoort.
Als ze nou ook eens kritisch waren op de moves van Hamilton en op het gebrek aan tempo bij Button. Maar het blijven kleine kinderen die niet tegen hun (Britse) verlies kunnen. Dat maakt zo'n commentaar dan ook niet meer serieus te nemen.
12 FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDIJ 2010 (Budapest) 30 Jul - 01 Augquote:
Kan die ook echt wat aan doen als een lollipop-vent 'm weg stuurdquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens de stewards wel, want anders krijg je geen drive through. En ik zag hier geen 'unsafe release' staan.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Olaf zei net 3 weken, en dat vond ik al langquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
12 FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDIJ 2010 (Budapest) 30 Jul - 01 Aug
13 2010 FORMULA 1 BELGIAN GRAND PRIX (Spa-Francorchamps) 27 - 29 Aug
Volgens mij keek Massa afgelopen race nog vrolijker.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef wolferl het volgende:
Vettel' gezicht staat op onweer, word leuk zo bij de persco.
Dit was een duidelijke unsafe release, de lollipop man had hem nooit moeten laten gaan. Hij weet dat die Force India wagen stopt 1 box verder... Dat de coureur hiervoor een straf krijgt lijkt een beetje raar, maar dat heeft niks met de move van Schumacher te makenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens de stewards wel, want anders krijg je geen drive through. En ik zag hier geen 'unsafe release' staan.
Maar goed, de helft vd race gemist ivm reclameblokken dus dat kan ook aan mij liggen.
Dat doen meer coureurs.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]Dat heeft er toch niks mee te maken, we hebben het nu over Schumacher die mensen van de baan (probeerd) te duwen als hij ingehaald wordt
Zelfs de racekalender ziet die blinde Mol niet goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Olaf zei net 3 weken, en dat vond ik al lang
Als die trofeeën met overdreven grote sponsor logo's zijn sowieso lelijk.quote:
Ja hequote:Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij keek Massa afgelopen race nog vrolijker.
Vettel onderandere bij elke start....quote:
Zet dan BBC op wie kijkt er nou naar RTLquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens de stewards wel, want anders krijg je geen drive through. En ik zag hier geen 'unsafe release' staan.
Maar goed, de helft vd race gemist ivm reclameblokken dus dat kan ook aan mij liggen.
Dat zal best, maar mij valt gewoon op dat Schumacher het wel heel overdreven doet en echt andere coureurs in gevaar brengt.quote:
Dan mag ´ie wel eens naar de opticien toe of zijn spiegel goedzetten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, Schumacher zegt dat ie ruimte genoeg zag voor Rubens in zijn veel te kleine spiegel.
Ik vind Olav best leuk commentaar geven, maar hij is wel een beetje traagquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:58 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Zet dan BBC op wie kijkt er nou naar RTL
Dat komt vooral omdat ie niet meer op locatie zit, maar ook gewoon achter een monitorquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:00 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vind Olav best leuk commentaar geven, maar hij is wel een beetje traagMeestal heb ik dat zelf wel door
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, Schumacher zegt dat ie ruimte genoeg zag voor Rubens in zijn veel te kleine spiegel.
Ik ga ook niet naar Olaf Mol kijken met zijn reclameblokken, die man snapt er gewoon niks van. Bij de BBC hebben ze er wel wat kijk op, maar gebruiken dat om hun eigen favorietjes te promoten en een beetje te schoppen naar degenen die toch al in de hoek zitten waar de klappen vallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef Wombcat het volgende:
Waarom kijk je op de BBC als het commentaar je zo tegenstaat?
Het scheelde weinig ja, en daarna maakte hij alle ruimte. Je kunt ook zeggen dat het op het scherpst van de snede is, leven en laten leven, je kunt je ook afvragen wat Barrichello daar doet. Er zitten nou eenmaal wel eens van dit soort acties bij, daar mag je best wat van zeggen, maar het is overduidelijk dat Coulthard, in mindere mate Brundle, die commentator en Eddie Jordan er elk weekend wel bijltjesdag van willen maken omdat ze "hun" jarenlange verlies tegen Schumacher nog niet hebben kunnen verwerken.quote:Onafhankelijk van of ze daar wel of niet tegen hun verlies kunnen, was deze actie van Schumacher toch wel ruim over het randje. Het scheelde bijzonder weinig of hij had Barrichello de pitwall ingeduwd.
"At the restart, i was sleeping"quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
Toch een rustige reactie van Vettel, jammer.
Inhalen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
je kunt je ook afvragen wat Barrichello daar doet.
uuhm, iemand inhalen? Je kan er niet overheen namelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Het scheelde weinig ja, en daarna maakte hij alle ruimte. Je kunt ook zeggen dat het op het scherpst van de snede is, leven en laten leven, je kunt je ook afvragen wat Barrichello daar doet. Er zitten nou eenmaal wel eens van dit soort acties bij, daar mag je best wat van zeggen, maar het is overduidelijk dat Coulthard, in mindere mate Brundle, die commentator en Eddie Jordan er elk weekend wel bijltjesdag van willen maken omdat ze "hun" jarenlange verlies tegen Schumacher nog niet hebben kunnen verwerken.
Dat was volgens mij meer omdat de bocht er aan kwam en hij daarvoor naar de buitenkant gingquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Het scheelde weinig ja, en daarna maakte hij alle ruimte.
En omdat Barrichello er toch al langs was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was volgens mij meer omdat de bocht er aan kwam en hij daarvoor naar de buitenkant ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |