quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kubica? Is dat diegene die vandaag zijn auto in de wagen van Sutil ragde id pits?
Waarom kijk je op de BBC als het commentaar je zo tegenstaat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zijn ook wel een stel gefrustreerde losers bij elkaar daar zeg. Ze hebben nog steeds niet verwerkt hoeveel slechter ze waren, Brundle en Coulthard en die commentator is er kennelijk nog steeds niet overheen dat Schumacher beter was dan Hill. Sterker nog, ze hebben de tweede wereldoorlog nog niet eens verwerkt als je hen over Vettel hoort.
Als ze nou ook eens kritisch waren op de moves van Hamilton en op het gebrek aan tempo bij Button. Maar het blijven kleine kinderen die niet tegen hun (Britse) verlies kunnen. Dat maakt zo'n commentaar dan ook niet meer serieus te nemen.
12 FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDIJ 2010 (Budapest) 30 Jul - 01 Augquote:
Kan die ook echt wat aan doen als een lollipop-vent 'm weg stuurdquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kubica? Is dat diegene die vandaag zijn auto in de wagen van Sutil ragde id pits?
Volgens de stewards wel, want anders krijg je geen drive through. En ik zag hier geen 'unsafe release' staan.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zijn ook wel een stel gefrustreerde losers bij elkaar daar zeg. Ze hebben nog steeds niet verwerkt hoeveel slechter ze waren, Brundle en Coulthard en die commentator is er kennelijk nog steeds niet overheen dat Schumacher beter was dan Hill. Sterker nog, ze hebben de tweede wereldoorlog nog niet eens verwerkt als je hen over Vettel hoort.
Als ze nou ook eens kritisch waren op de moves van Hamilton en op het gebrek aan tempo bij Button. Maar het blijven kleine kinderen die niet tegen hun (Britse) verlies kunnen. Dat maakt zo'n commentaar dan ook niet meer serieus te nemen.
Olaf zei net 3 weken, en dat vond ik al langquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
12 FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDIJ 2010 (Budapest) 30 Jul - 01 Aug
13 2010 FORMULA 1 BELGIAN GRAND PRIX (Spa-Francorchamps) 27 - 29 Aug
Volgens mij keek Massa afgelopen race nog vrolijker.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef wolferl het volgende:
Vettel' gezicht staat op onweer, word leuk zo bij de persco.
Dit was een duidelijke unsafe release, de lollipop man had hem nooit moeten laten gaan. Hij weet dat die Force India wagen stopt 1 box verder... Dat de coureur hiervoor een straf krijgt lijkt een beetje raar, maar dat heeft niks met de move van Schumacher te makenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens de stewards wel, want anders krijg je geen drive through. En ik zag hier geen 'unsafe release' staan.
Maar goed, de helft vd race gemist ivm reclameblokken dus dat kan ook aan mij liggen.
Dat doen meer coureurs.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]Dat heeft er toch niks mee te maken, we hebben het nu over Schumacher die mensen van de baan (probeerd) te duwen als hij ingehaald wordt
Zelfs de racekalender ziet die blinde Mol niet goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Olaf zei net 3 weken, en dat vond ik al lang
Als die trofeeën met overdreven grote sponsor logo's zijn sowieso lelijk.quote:
Ja hequote:Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij keek Massa afgelopen race nog vrolijker.
Vettel onderandere bij elke start....quote:
Zet dan BBC op wie kijkt er nou naar RTLquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens de stewards wel, want anders krijg je geen drive through. En ik zag hier geen 'unsafe release' staan.
Maar goed, de helft vd race gemist ivm reclameblokken dus dat kan ook aan mij liggen.
Dat zal best, maar mij valt gewoon op dat Schumacher het wel heel overdreven doet en echt andere coureurs in gevaar brengt.quote:
Dan mag ´ie wel eens naar de opticien toe of zijn spiegel goedzetten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, Schumacher zegt dat ie ruimte genoeg zag voor Rubens in zijn veel te kleine spiegel.
Ik vind Olav best leuk commentaar geven, maar hij is wel een beetje traagquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:58 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Zet dan BBC op wie kijkt er nou naar RTL
Dat komt vooral omdat ie niet meer op locatie zit, maar ook gewoon achter een monitorquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:00 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vind Olav best leuk commentaar geven, maar hij is wel een beetje traagMeestal heb ik dat zelf wel door
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, Schumacher zegt dat ie ruimte genoeg zag voor Rubens in zijn veel te kleine spiegel.
Ik ga ook niet naar Olaf Mol kijken met zijn reclameblokken, die man snapt er gewoon niks van. Bij de BBC hebben ze er wel wat kijk op, maar gebruiken dat om hun eigen favorietjes te promoten en een beetje te schoppen naar degenen die toch al in de hoek zitten waar de klappen vallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef Wombcat het volgende:
Waarom kijk je op de BBC als het commentaar je zo tegenstaat?
Het scheelde weinig ja, en daarna maakte hij alle ruimte. Je kunt ook zeggen dat het op het scherpst van de snede is, leven en laten leven, je kunt je ook afvragen wat Barrichello daar doet. Er zitten nou eenmaal wel eens van dit soort acties bij, daar mag je best wat van zeggen, maar het is overduidelijk dat Coulthard, in mindere mate Brundle, die commentator en Eddie Jordan er elk weekend wel bijltjesdag van willen maken omdat ze "hun" jarenlange verlies tegen Schumacher nog niet hebben kunnen verwerken.quote:Onafhankelijk van of ze daar wel of niet tegen hun verlies kunnen, was deze actie van Schumacher toch wel ruim over het randje. Het scheelde bijzonder weinig of hij had Barrichello de pitwall ingeduwd.
"At the restart, i was sleeping"quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
Toch een rustige reactie van Vettel, jammer.
Inhalen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
je kunt je ook afvragen wat Barrichello daar doet.
uuhm, iemand inhalen? Je kan er niet overheen namelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Het scheelde weinig ja, en daarna maakte hij alle ruimte. Je kunt ook zeggen dat het op het scherpst van de snede is, leven en laten leven, je kunt je ook afvragen wat Barrichello daar doet. Er zitten nou eenmaal wel eens van dit soort acties bij, daar mag je best wat van zeggen, maar het is overduidelijk dat Coulthard, in mindere mate Brundle, die commentator en Eddie Jordan er elk weekend wel bijltjesdag van willen maken omdat ze "hun" jarenlange verlies tegen Schumacher nog niet hebben kunnen verwerken.
Dat was volgens mij meer omdat de bocht er aan kwam en hij daarvoor naar de buitenkant gingquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Het scheelde weinig ja, en daarna maakte hij alle ruimte.
En omdat Barrichello er toch al langs was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was volgens mij meer omdat de bocht er aan kwam en hij daarvoor naar de buitenkant ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |