Gaat 'm wel lukken denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Ja idd, jank gebaartje is t meer.. Maar tis wel spannend nu of Webber t gaat halen voor Alonso
Ik hoop het, ivm m'n managerquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als 'ie het nog een paar ronden volhoudt, kan 'ie eerste blijven.
Dan hebben ze wel heel slecht gerekend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:55 schreef wdn het volgende:
Webber de ene fastest lap na de ander
Die is bijna leeg
Hij heeft al bijna genoeg om een pitstop te maken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:57 schreef wolferl het volgende:
Webber wint een seconde per rondje op Alonso
Hij komt iig dichter bij.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:58 schreef Wombcat het volgende:
Ben benieuwd of Vettel nog dichtbij Alonso kan komen.
Als 'ie maar voor Alonso uitkomt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:58 schreef ouderejongere het volgende:
Webber moet straks naar de harde band, dan komt hij trager terug.
Nog 2 rondjes en hij zit safe voor de 1ste plaats.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft al bijna genoeg om een pitstop te maken.
Maar als hij dan voor Alonso zit, maakt dat niet veel uit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:58 schreef ouderejongere het volgende:
Webber moet straks naar de harde band, dan komt hij trager terug.
Volgens mij nu al.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nog 2 rondjes en hij zit safe voor de 1ste plaats.
En dan is die RBR alsnog een klap sneller dan de Ferrari.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef Hoss het volgende:
[..]
Maar als hij dan voor Alonso zit, maakt dat niet veel uit.
Wat heeft Ferrari eraan als ze dat nu doen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef ouderejongere het volgende:
Ferrari heeft dat grapje eerder gedaan: de pit-crew naar buiten zodat de concurrenten denken dat er een stop komt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:55 schreef wdn het volgende:
Webber de ene fastest lap na de ander
Die is bijna leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |