Deze is wel mooi iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hm vol genoeg voor mij en ik vind die kleuren juist super!
quote:
Het is alleen zo verslavendquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
arm vol vind ik niet mooi, kleine tattoo net onder de nek ofzo vind ik dan weer wel gaaf
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:37 schreef Kally het volgende:
Ik heb 2 tattoo's die gezet zijn door een Amerikaanse, die was hier 3 weken, die had een vette sleeve, helemaal haloween maar dan in zacht zwart dus schaduwen zeg maar
mn beste vriendin die heeft er dus 1 op de enkel, en 1 net onder de nek. Dat vind ik dan weer wel mooi,quote:
Dat vind ik minder, mooi gedaan dat welquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is van iemand van FOK!
Gaafquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is van iemand van FOK!
Ik schouderblad, binnenkant pols, buik en allebei de enkelsquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mn beste vriendin die heeft er dus 1 op de enkel, en 1 net onder de nek. Dat vind ik dan weer wel mooi,
vind het overdreven veel enzo niet mooi.
aah dus eigenlijk ook: opvallend als jij het wil, maar verborgen als het uitkomt zeg maar ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schouderblad, binnenkant pols, buik en allebei de enkels
Ik geloof jou nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:41 schreef Socios het volgende:
Zijn er ook vrouwen met een arschgewei hier?
De trein naar belgie heb je net gemistquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:41 schreef Socios het volgende:
Ja ivm met mijn werk ook inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah dus eigenlijk ook: opvallend als jij het wil, maar verborgen als het uitkomt zeg maar ?
Het thema spreekt mij ook niet echt aan, maar hij is wel echt supernetjes gezet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vind ik minder, mooi gedaan dat wel
Precies, die van TLK vind ik wel mooi trouwens staat in zijn foboquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het thema spreekt mij ook niet echt aan, maar hij is wel echt supernetjes gezet.
Jouquote:
Ff zoekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, die van TLK vind ik wel mooi trouwens staat in zijn fobo
Ok, das wel netjes danquote:
Is het paarseizoen dan? Zou een arschgewei beter op de mannetjes werken dan de lokroep?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:41 schreef Socios het volgende:
cool. Wat voor tattoos?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schouderblad, binnenkant pols, buik en allebei de enkels
Ah, die draak vind ik pers. niks. Maar die bloemen + achtergrond is op zich best leuk iddquote:
Schouder namen van de jongens, binnenkant pols sterrenbeeld, buik 3 sterren staat voor mij en de jongens, 1 enkel een tribal die wil ik laten coveren, en een bandje op de andere enkelquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Google maar op ´arschgewei´, dan snap je wat voor een tattoo ik bedoel.
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, die draak vind ik pers. niks. Maar die bloemen + achtergrond is op zich best leuk idd.
aah, dus nog betekenis ook allemaalquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Schouder namen van de jongens, binnenkant pols sterrenbeeld, buik 3 sterren staat voor mij en de jongens, 1 enkel een tribal die wil ik laten coveren, en een bandje op de andere enkel
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah, dus nog betekenis ook allemaaldas wel gaaf
quote:
die vriendin heeft dus in de nek een tribal, en net boven de enkel een paar sterren als ik me niet vergis .... of dat was haar zus met die sterrenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Schouder namen van de jongens, binnenkant pols sterrenbeeld, buik 3 sterren staat voor mij en de jongens, 1 enkel een tribal die wil ik laten coveren, en een bandje op de andere enkel
nie zo lang batsen danquote:
O ja? Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:
o, en goede morgenquote:
Mijn broertje heeft ook sterren en in gotische letters een of andere ghettotekstquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die vriendin heeft dus in de nek een tribal, en net boven de enkel een paar sterren als ik me niet vergis .... of dat was haar zus met die sterren
quote:
de SC ging volgens mij tot een uur of 3 door hier, daarna zat ik nog aan de telefoon met iemand tot half 5quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja? Wat heb je allemaal gedaan dan?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook sterren en in gotische letters een of andere ghettotekst![]()
Mijn zusje heeft ook sterren haha (zit wel een betekenis achter) en ze heeft elfjes geloof ik. mijn zusje is verslaafd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |