Ah, die draak vind ik pers. niks. Maar die bloemen + achtergrond is op zich best leuk iddquote:
Schouder namen van de jongens, binnenkant pols sterrenbeeld, buik 3 sterren staat voor mij en de jongens, 1 enkel een tribal die wil ik laten coveren, en een bandje op de andere enkelquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Google maar op ´arschgewei´, dan snap je wat voor een tattoo ik bedoel.
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, die draak vind ik pers. niks. Maar die bloemen + achtergrond is op zich best leuk idd.
aah, dus nog betekenis ook allemaalquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Schouder namen van de jongens, binnenkant pols sterrenbeeld, buik 3 sterren staat voor mij en de jongens, 1 enkel een tribal die wil ik laten coveren, en een bandje op de andere enkel
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah, dus nog betekenis ook allemaaldas wel gaaf
quote:
die vriendin heeft dus in de nek een tribal, en net boven de enkel een paar sterren als ik me niet vergis .... of dat was haar zus met die sterrenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Schouder namen van de jongens, binnenkant pols sterrenbeeld, buik 3 sterren staat voor mij en de jongens, 1 enkel een tribal die wil ik laten coveren, en een bandje op de andere enkel
nie zo lang batsen danquote:
O ja? Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:
o, en goede morgenquote:
Mijn broertje heeft ook sterren en in gotische letters een of andere ghettotekstquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die vriendin heeft dus in de nek een tribal, en net boven de enkel een paar sterren als ik me niet vergis .... of dat was haar zus met die sterren
quote:
de SC ging volgens mij tot een uur of 3 door hier, daarna zat ik nog aan de telefoon met iemand tot half 5quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja? Wat heb je allemaal gedaan dan?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook sterren en in gotische letters een of andere ghettotekst![]()
Mijn zusje heeft ook sterren haha (zit wel een betekenis achter) en ze heeft elfjes geloof ik. mijn zusje is verslaafd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |