Deze is wel mooi iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hm vol genoeg voor mij en ik vind die kleuren juist super!
quote:
Het is alleen zo verslavendquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
arm vol vind ik niet mooi, kleine tattoo net onder de nek ofzo vind ik dan weer wel gaaf
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:37 schreef Kally het volgende:
Ik heb 2 tattoo's die gezet zijn door een Amerikaanse, die was hier 3 weken, die had een vette sleeve, helemaal haloween maar dan in zacht zwart dus schaduwen zeg maar
mn beste vriendin die heeft er dus 1 op de enkel, en 1 net onder de nek. Dat vind ik dan weer wel mooi,quote:
Dat vind ik minder, mooi gedaan dat welquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is van iemand van FOK!
Gaafquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is van iemand van FOK!
Ik schouderblad, binnenkant pols, buik en allebei de enkelsquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mn beste vriendin die heeft er dus 1 op de enkel, en 1 net onder de nek. Dat vind ik dan weer wel mooi,
vind het overdreven veel enzo niet mooi.
aah dus eigenlijk ook: opvallend als jij het wil, maar verborgen als het uitkomt zeg maar ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schouderblad, binnenkant pols, buik en allebei de enkels
Ik geloof jou nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:41 schreef Socios het volgende:
Zijn er ook vrouwen met een arschgewei hier?
De trein naar belgie heb je net gemistquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:41 schreef Socios het volgende:
Ja ivm met mijn werk ook inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah dus eigenlijk ook: opvallend als jij het wil, maar verborgen als het uitkomt zeg maar ?
Het thema spreekt mij ook niet echt aan, maar hij is wel echt supernetjes gezet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vind ik minder, mooi gedaan dat wel
Precies, die van TLK vind ik wel mooi trouwens staat in zijn foboquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het thema spreekt mij ook niet echt aan, maar hij is wel echt supernetjes gezet.
Jouquote:
Ff zoekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, die van TLK vind ik wel mooi trouwens staat in zijn fobo
Ok, das wel netjes danquote:
Is het paarseizoen dan? Zou een arschgewei beter op de mannetjes werken dan de lokroep?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:41 schreef Socios het volgende:
cool. Wat voor tattoos?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schouderblad, binnenkant pols, buik en allebei de enkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |