quote:
Nee, snijden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
en toen begon 'ie met schoppen en slaan?
tijd om mn lenzen in te doen en om mn haren te doenquote:
zeg nooit schoentjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah was toch vrij standaard,
zwart blousje met korte mouwe, zwarte spijkerbroek, en zwarte nette schoentjes
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
zeg nooit schoentjes![]()
Ik had een vriend die altijd zijn 'handjes' wilde wassen en zijn 'haartjes' ging doen![]()
Ik werd gek!
Ik was mijn piemel niet eens na het neuken en ik kam mijn haar nooit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een vriend die altijd zijn 'handjes' wilde wassen en zijn 'haartjes' ging doen![]()
Ik werd gek!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was mijn piemel niet eens na het neuken en ik kam mijn haar nooit.
* Crazy-M gaat zij gezichtje wassen en haartjes wassenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik werd gek!
Ooooooooooké.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien was het een midget?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik werd gek!
heldquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk penguin-sized ja, maar toch...quote:
Ja die van mij hebben gewoon voeten hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk penguin-sized ja, maar toch...
Jongens van 5 hebben handjes en voetjes, daarna: get over it!
Ik zie nu echt dit voor mequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat zij gezichtje wassen en haartjes wassen![]()
Zwitsalquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie nu echt dit voor me
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die die als tattoo heeftquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die van mij hebben gewoon voeten hoor
Die heeft ook een zacht huidje?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken iemand die die als tattoo heeft
En hebben ze ook al piemels of nog piemeltjes?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die van mij hebben gewoon voeten hoor
Ik erger me al aan het plaatsgebrek in vliegtuigen, dus ik zou best beentjes willen hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk penguin-sized ja, maar toch...
Jongens van 5 hebben handjes en voetjes, daarna: get over it!
no wayquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken iemand die die als tattoo heeft
Ik zit niet op die manier aan vrouwenquote:
Zeg ik weet het kardinalen vinden kleine jongens lekker, maar ik werk er niet aan meequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hebben ze ook al piemels of nog piemeltjes?
Ik heb al decennia lang nog steeds een piemeltje!![]()
Uren aan getrokken maar nooit wat gegroeid!
Hoezo, je ziet dat toch welquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit niet op die manier aan vrouwen
Ja en je weet het ik ben dol op tattoo's maar dat kan echt nietquote:
ik ken iemand die met een shirt loopt van zwitsalquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Be careful what you wish for! Als ik hoor wat alleen een frituurpan al bij je aanrichtquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik erger me al aan het plaatsgebrek in vliegtuigen, dus ik zou best beentjes willen hebben
Ach meid, dat was in mijn priester-fase! Heel gewoon in de Kerk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg ik weet het kardinalen vinden kleine jongens lekker, maar ik werk er niet aan mee
Zachte huidjes moet je voelenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg ik weet het kardinalen vinden kleine jongens lekker, maar ik werk er niet aan mee
Oké, je hebt mequote:
Nu al?quote:
Ja, jij hebt tattoo's?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en je weet het ik ben dol op tattoo's maar dat kan echt niet
Ik weet het mijn UI, ja ik heb er 5 and goingquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, jij hebt tattoo's?![]()
Ik zelf niet maar ik vind ze wel gaaf.
Eigenlijk zou ik best zo'n armvol willen hebben. Hoe leg ik het uit...wacht ik zoek het op
Uhuhquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Dat heeft me weinig moeite gekost
Dat heet een sleevequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, jij hebt tattoo's?![]()
Ik zelf niet maar ik vind ze wel gaaf.
Eigenlijk zou ik best zo'n armvol willen hebben. Hoe leg ik het uit...wacht ik zoek het op
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het mijn UI, ja ik heb er 5 and going
Dat is geen armvolquote:
Ik help je alleen maarquote:
Hm vol genoeg voor mij en ik vind die kleuren juist super!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is geen armvol![]()
Ik ben niet echt van de kleuren in tattoo's
arm vol vind ik niet mooi, kleine tattoo net onder de nek ofzo vind ik dan weer wel gaafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |