www.charmedangel.webcam.nlquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Is er momenteel iets live te volgen?
quote:
Ik ben verknocht aan FOK!silver en ik waardeer de F5-toets.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit topic wel, met de nieuwe lay-out hoef je niet zo veel meer te doen
ik kliktequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
www.charmedangel.webcam.nl
FiPo
Ik kliktequote:
fipohunterquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
www.charmedangel.webcam.nl
FiPo
nee, pinguings is 3 deuren verderquote:
Bloed, vietnam, je kent het wel.quote:
pfftquote:
Alleen een staart toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even mijn haar doen....
Grrr nergens zin in
welk nummer?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft
OMG
nog een gaaf nummer
* Crazy-M wordt goed wakker hiero
Gooi je haar lossssssssssssssss, maaaaaaaaak me geeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen een staart toch?
Ik heb het al drie dagen niet gekamd geloof ik
Je bent uitgegleden met je Global?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:14 schreef Pheno het volgende:
Ah, mooi even de tijd gehad om te zoeken in het vorig topique:
[..]
Bloed, vietnam, je kent het wel.
ook NL talig (nu ff nl radio opstaanquote:
Weet ik niet, dat weet je zelf het bestequote:
neequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:15 schreef Zeroku het volgende:
<table width=430><tr class=theader><td>Pos. </td><td>Rijder</td><td>Team</td><td>Tijd</td></tr><tr class=row1><td>1.</td><td>Giacomo Ricci</td><td>DPR</td><td>42:55.588</td></tr><tr class=row2><td>2.</td><td>Christian Vietoris</td><td>Racing Engineering</td><td>+7.097</td></tr><tr class=row1><td>3.</td><td>Davide Valsecchi</td><td>iSport International</td><td>+16.712</td></tr><tr class=row2><td>4.</td><td>Giedo van der Garde</td><td>Addax</td><td>+19.708</td></tr><tr class=row1><td>5.</td><td>Oliver Turvey</td><td>iSport International</td><td>+20.655</td></tr><tr class=row2><td>6.</td><td>Luca Filippi</td><td>Super Nova International</td><td>+22.383</td></tr><tr class=row1><td>7.</td><td>Dani Clos</td><td>Racing Engineering</td><td>+26.885</td></tr><tr class=row2><td>8.</td><td>Adrian Zaugg</td><td>Trident Racing</td><td>+30.078</td></tr><tr class=row1><td>9.</td><td>Charles Pic</td><td>Arden International</td><td>+31.327</td></tr><tr class=row2><td>10.</td><td>Marcus Ericsson</td><td>Super Nova International</td><td>+39.394</td></tr><tr class=row1><td>11.</td><td>Fabio Leimer</td><td>Ocean Racing Technology</td><td>+40.610</td></tr><tr class=row2><td>12.</td><td>Alberto Valerio</td><td>Coloni Motorsport</td><td>+43.010</td></tr><tr class=row1><td>13.</td><td>Johnny Cecotto Jr.</td><td>Trident Racing</td><td>+49.669</td></tr><tr class=row2><td>14.</td><td>Vladimir Arabadzhiev</td><td>Coloni Motorsport</td><td>+57.900</td></tr><tr class=row1><td>15.</td><td>Rodolfo Gonzalez</td><td>Arden International</td><td>+1:10.829</td></tr><tr class=row2><td>16.</td><td>Max Chilton</td><td>Ocean Racing Technology</td><td>+1:11.873</td></tr><tr class=row1><td>DNF</td><td>Jerome d` Ambrosio</td><td>DAMS</td><td>+16 Ronden</td></tr><tr class=row2><td>DNF</td><td>Sam Bird</td><td>ART Grand Prix</td><td>+19 Ronden</td></tr><tr class=row1><td>DNF</td><td>Michael Herck</td><td>DPR</td><td>+19 Ronden</td></tr><tr class=row2><td>DNF</td><td>Pastor Maldonado</td><td>Rapax</td><td>+22 Ronden</td></tr><tr class=row1><td>DNF</td><td>Luiz Razia</td><td>Rapax</td><td>+26 Ronden</td></tr><tr class=row2><td>DNF</td><td>Sergio Perez</td><td>Addax</td><td>+26 Ronden</td></tr></table>
Werkt dat hier ook?
Ik dacht zoiets te zien iddquote:
Nee, een frituurpan wilde niet gewassen worden.quote:
Ik dacht, ik laat de meeste stemmen geldenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat weet je zelf het beste
mensen zonder html rechtenquote:
en toen begon 'ie met schoppen en slaan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een frituurpan wilde niet gewassen worden.
Goed gedaan danquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
mijn beste vriendin vond me er gister netjes en goed uitzien
ik straalde gewoon zei ze
En nee, geen verkapte versiertruc, ze is pot en al verkering
Maar volgens mij was ze niet de enige, kreeg vaak blikken mijn kant op haha
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen een staart toch?
Ik heb het al drie dagen niet gekamd geloof ik
Laterrquote:
Awquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een frituurpan wilde niet gewassen worden.
ik heb hem soms op 100% NL staan... gewoon omdat... weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook NL talig (nu ff nl radio opstaan) heb jij dan niet door
mjah was toch vrij standaard,quote:
en erop afgegaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
mijn beste vriendin vond me er gister netjes en goed uitzien
ik straalde gewoon zei ze
En nee, geen verkapte versiertruc, ze is pot en al verkering
Maar volgens mij was ze niet de enige, kreeg vaak blikken mijn kant op haha
ik hier als volgt:quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem soms op 100% NL staan... gewoon omdat... weet ik eigenlijk niet
quote:
Nee, snijden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
en toen begon 'ie met schoppen en slaan?
tijd om mn lenzen in te doen en om mn haren te doenquote:
zeg nooit schoentjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah was toch vrij standaard,
zwart blousje met korte mouwe, zwarte spijkerbroek, en zwarte nette schoentjes
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
zeg nooit schoentjes![]()
Ik had een vriend die altijd zijn 'handjes' wilde wassen en zijn 'haartjes' ging doen![]()
Ik werd gek!
Ik was mijn piemel niet eens na het neuken en ik kam mijn haar nooit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een vriend die altijd zijn 'handjes' wilde wassen en zijn 'haartjes' ging doen![]()
Ik werd gek!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was mijn piemel niet eens na het neuken en ik kam mijn haar nooit.
* Crazy-M gaat zij gezichtje wassen en haartjes wassenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik werd gek!
Ooooooooooké.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien was het een midget?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik werd gek!
heldquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk penguin-sized ja, maar toch...quote:
Ja die van mij hebben gewoon voeten hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk penguin-sized ja, maar toch...
Jongens van 5 hebben handjes en voetjes, daarna: get over it!
Ik zie nu echt dit voor mequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat zij gezichtje wassen en haartjes wassen![]()
Zwitsalquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie nu echt dit voor me
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die die als tattoo heeftquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die van mij hebben gewoon voeten hoor
Die heeft ook een zacht huidje?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken iemand die die als tattoo heeft
En hebben ze ook al piemels of nog piemeltjes?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die van mij hebben gewoon voeten hoor
Ik erger me al aan het plaatsgebrek in vliegtuigen, dus ik zou best beentjes willen hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk penguin-sized ja, maar toch...
Jongens van 5 hebben handjes en voetjes, daarna: get over it!
no wayquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken iemand die die als tattoo heeft
Ik zit niet op die manier aan vrouwenquote:
Zeg ik weet het kardinalen vinden kleine jongens lekker, maar ik werk er niet aan meequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hebben ze ook al piemels of nog piemeltjes?
Ik heb al decennia lang nog steeds een piemeltje!![]()
Uren aan getrokken maar nooit wat gegroeid!
Hoezo, je ziet dat toch welquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit niet op die manier aan vrouwen
Ja en je weet het ik ben dol op tattoo's maar dat kan echt nietquote:
ik ken iemand die met een shirt loopt van zwitsalquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Be careful what you wish for! Als ik hoor wat alleen een frituurpan al bij je aanrichtquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik erger me al aan het plaatsgebrek in vliegtuigen, dus ik zou best beentjes willen hebben
Ach meid, dat was in mijn priester-fase! Heel gewoon in de Kerk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg ik weet het kardinalen vinden kleine jongens lekker, maar ik werk er niet aan mee
Zachte huidjes moet je voelenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg ik weet het kardinalen vinden kleine jongens lekker, maar ik werk er niet aan mee
Oké, je hebt mequote:
Nu al?quote:
Ja, jij hebt tattoo's?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en je weet het ik ben dol op tattoo's maar dat kan echt niet
Ik weet het mijn UI, ja ik heb er 5 and goingquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, jij hebt tattoo's?![]()
Ik zelf niet maar ik vind ze wel gaaf.
Eigenlijk zou ik best zo'n armvol willen hebben. Hoe leg ik het uit...wacht ik zoek het op
Uhuhquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Dat heeft me weinig moeite gekost
Dat heet een sleevequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, jij hebt tattoo's?![]()
Ik zelf niet maar ik vind ze wel gaaf.
Eigenlijk zou ik best zo'n armvol willen hebben. Hoe leg ik het uit...wacht ik zoek het op
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het mijn UI, ja ik heb er 5 and going
Dat is geen armvolquote:
Ik help je alleen maarquote:
Hm vol genoeg voor mij en ik vind die kleuren juist super!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is geen armvol![]()
Ik ben niet echt van de kleuren in tattoo's
arm vol vind ik niet mooi, kleine tattoo net onder de nek ofzo vind ik dan weer wel gaafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |