www.charmedangel.webcam.nlquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Is er momenteel iets live te volgen?
quote:
Ik ben verknocht aan FOK!silver en ik waardeer de F5-toets.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit topic wel, met de nieuwe lay-out hoef je niet zo veel meer te doen
ik kliktequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
www.charmedangel.webcam.nl
FiPo
Ik kliktequote:
fipohunterquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
www.charmedangel.webcam.nl
FiPo
nee, pinguings is 3 deuren verderquote:
Bloed, vietnam, je kent het wel.quote:
pfftquote:
Alleen een staart toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even mijn haar doen....
Grrr nergens zin in
welk nummer?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft
OMG
nog een gaaf nummer
* Crazy-M wordt goed wakker hiero
Gooi je haar lossssssssssssssss, maaaaaaaaak me geeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen een staart toch?
Ik heb het al drie dagen niet gekamd geloof ik
Je bent uitgegleden met je Global?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:14 schreef Pheno het volgende:
Ah, mooi even de tijd gehad om te zoeken in het vorig topique:
[..]
Bloed, vietnam, je kent het wel.
ook NL talig (nu ff nl radio opstaanquote:
Weet ik niet, dat weet je zelf het bestequote:
neequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:15 schreef Zeroku het volgende:
<table width=430><tr class=theader><td>Pos. </td><td>Rijder</td><td>Team</td><td>Tijd</td></tr><tr class=row1><td>1.</td><td>Giacomo Ricci</td><td>DPR</td><td>42:55.588</td></tr><tr class=row2><td>2.</td><td>Christian Vietoris</td><td>Racing Engineering</td><td>+7.097</td></tr><tr class=row1><td>3.</td><td>Davide Valsecchi</td><td>iSport International</td><td>+16.712</td></tr><tr class=row2><td>4.</td><td>Giedo van der Garde</td><td>Addax</td><td>+19.708</td></tr><tr class=row1><td>5.</td><td>Oliver Turvey</td><td>iSport International</td><td>+20.655</td></tr><tr class=row2><td>6.</td><td>Luca Filippi</td><td>Super Nova International</td><td>+22.383</td></tr><tr class=row1><td>7.</td><td>Dani Clos</td><td>Racing Engineering</td><td>+26.885</td></tr><tr class=row2><td>8.</td><td>Adrian Zaugg</td><td>Trident Racing</td><td>+30.078</td></tr><tr class=row1><td>9.</td><td>Charles Pic</td><td>Arden International</td><td>+31.327</td></tr><tr class=row2><td>10.</td><td>Marcus Ericsson</td><td>Super Nova International</td><td>+39.394</td></tr><tr class=row1><td>11.</td><td>Fabio Leimer</td><td>Ocean Racing Technology</td><td>+40.610</td></tr><tr class=row2><td>12.</td><td>Alberto Valerio</td><td>Coloni Motorsport</td><td>+43.010</td></tr><tr class=row1><td>13.</td><td>Johnny Cecotto Jr.</td><td>Trident Racing</td><td>+49.669</td></tr><tr class=row2><td>14.</td><td>Vladimir Arabadzhiev</td><td>Coloni Motorsport</td><td>+57.900</td></tr><tr class=row1><td>15.</td><td>Rodolfo Gonzalez</td><td>Arden International</td><td>+1:10.829</td></tr><tr class=row2><td>16.</td><td>Max Chilton</td><td>Ocean Racing Technology</td><td>+1:11.873</td></tr><tr class=row1><td>DNF</td><td>Jerome d` Ambrosio</td><td>DAMS</td><td>+16 Ronden</td></tr><tr class=row2><td>DNF</td><td>Sam Bird</td><td>ART Grand Prix</td><td>+19 Ronden</td></tr><tr class=row1><td>DNF</td><td>Michael Herck</td><td>DPR</td><td>+19 Ronden</td></tr><tr class=row2><td>DNF</td><td>Pastor Maldonado</td><td>Rapax</td><td>+22 Ronden</td></tr><tr class=row1><td>DNF</td><td>Luiz Razia</td><td>Rapax</td><td>+26 Ronden</td></tr><tr class=row2><td>DNF</td><td>Sergio Perez</td><td>Addax</td><td>+26 Ronden</td></tr></table>
Werkt dat hier ook?
Ik dacht zoiets te zien iddquote:
Nee, een frituurpan wilde niet gewassen worden.quote:
Ik dacht, ik laat de meeste stemmen geldenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat weet je zelf het beste
mensen zonder html rechtenquote:
en toen begon 'ie met schoppen en slaan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een frituurpan wilde niet gewassen worden.
Goed gedaan danquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
mijn beste vriendin vond me er gister netjes en goed uitzien
ik straalde gewoon zei ze
En nee, geen verkapte versiertruc, ze is pot en al verkering
Maar volgens mij was ze niet de enige, kreeg vaak blikken mijn kant op haha
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen een staart toch?
Ik heb het al drie dagen niet gekamd geloof ik
Laterrquote:
Awquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een frituurpan wilde niet gewassen worden.
ik heb hem soms op 100% NL staan... gewoon omdat... weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook NL talig (nu ff nl radio opstaan) heb jij dan niet door
mjah was toch vrij standaard,quote:
en erop afgegaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
mijn beste vriendin vond me er gister netjes en goed uitzien
ik straalde gewoon zei ze
En nee, geen verkapte versiertruc, ze is pot en al verkering
Maar volgens mij was ze niet de enige, kreeg vaak blikken mijn kant op haha
ik hier als volgt:quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem soms op 100% NL staan... gewoon omdat... weet ik eigenlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |