The final 5 zijn er ook weer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef OMG het volgende:
Ik vond 't wel weer leuk voor wat het was. Dat gemartel.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik herkende haar wel, ze zag er niet eens zo heel veel anders uit (ouder ja). @Stijn: Diana is de hoofdrolspeelster uit de originele serie. Dit was wel de engste scene uit die oude serie![]()
Ze at toch ook welleens een vogelspin. Dat vond ik pas smerig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik herkende haar wel, ze zag er niet eens zo heel veel anders uit (ouder ja). @Stijn: Diana is de hoofdrolspeelster uit de originele serie. Dit was wel de engste scene uit die oude serie![]()
Dat vond ik dan wel weer spannend. Die spaceshuttle zag er trouwens wel weer erg dom uit. En dat "opslurpen" van de zielquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef OMG het volgende:
Ik vond 't wel weer leuk voor wat het was. Dat gemartel.
Het was dagquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:52 schreef pberends het volgende:
Niet lang hierna kon ik het niet meer aan zien, wellicht dat ik verder kijk wanneer ik zin heb om te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic.
Ik kan mij serieus niet voorstellen dat de edittors en wie erover gaan hier naar kijkt en denkt, ' top, deze aflevering is weer een pareltje'. Hoe het gefilmt is, de acteurs, het verhaal, de special effects ( de openings scene van deze aflevering was ook weer super triest ), best amazing hoe ze het voor elkaar krijgen om zoiets slechts te maken.![]()
![]()
Wel jammer, een goede nieuwe SF show was wel top geweest.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Moet 2010 zijn?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef Cerbie het volgende:
Dan krijg je nog een stapel seriesV.2009.S02E01 did the trick.
*kijkt nu episode 1
Die staart![]()
![]()
edit; Jane Badler
Dat is toch met Amanda Tapping (quote:Op maandag 17 januari 2011 04:14 schreef Henno het volgende:
[..]
Check de serie Sanctuary eens, die is compleet CGI zo'n beetje, alles met green screen opgetrokken, en dat ziet er gewoon echt goed uit, je merkt aan de omgevingen niet dat het niet echt is, heel veel details, belichting klopt, etc... Inderdaad gevalletje klein budget dus dunkt me, maar valt mee te leven als het verhaal maar klopt.
Er staat een paar posts boven je waarom. Obama gaf een speech en dat had voorrang.quote:Op donderdag 27 januari 2011 03:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Weer een stop. Wat een hoeren shit serie wordt het dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |