Dat snap ik. Maar het was echt uit het niets opeens "Oh we moeten heel overduidelijk even oncomfortabel doen". Dat soort scenes zijn meestal al niet geweldig, maar dit was de slechtste die ik in lange tijd gezien heb. Gelukkig was het 3 seconden ofzo dus het maakt verder niet zoveel uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:40 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Om een nieuwe relatie (lees: problemen) te kunnen beginnen.
Klopt en een beetje lisa negeren, wat een homoquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef Salatrel het volgende:
die tyler met geschoren kop ziet er opeens nogal papperig uit
En helemaal als je een alien bent.. Effe lekker boren hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:03 schreef Karina het volgende:
Wat ik grappig vond was dat toen ze in de flat van die dokter een boor en een zaklantaarn moesten vinden. En na 10 seconden: Kijk een boor! Alsof een vrouwelijke dokter in een dure serviceflat een boor heeft liggen in een kast
Of ze is gewoon slim genoeg om op dit moment geen enkele V te vertrouwen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef Schenkstroop het volgende:
En Lisa die goed gokt dat ze die (hoe heet ie nou) niet moest vertrouwen
En ergens had ik het idee dat wij die vrouwelijke V-arts eerder hadden gezien
als het goed is maar 10 afleveringenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:39 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vind het nog steeds prima vermaak. Aflevering 6 vond ik zelfs top terwijl 7 ook zeker niet slecht was.
Hoeveel afleveringen telt dit seizoen eigenlijk?
Inderdaad, valt niet tegenquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:14 schreef Henno het volgende:
Die Erica heeft me een stel jetsers, kolere.
Ach, dat soort zaken worden totaal over het hoofd gezien door de scriptschrijvers. Net zoals Hobbes die doodleuk naar Azië vliegt als most wanted criminalquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef Karina
Wel weer grappig: overval plegen en dan keihard de naam van je (door de politie gezochte) partner roepen als hij wordt neergeschoten, niet zo zo slim he?
Je moet de serie ook niet onmogelijk maken he? Waarom zou er een beveiligingssysteem zijn voor een ruimte waar niemand vanaf weet moet je maar denken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
En dat Lisa steeds naar die Diana toe kan zonder dat er ook maar 1 camera het ziet, en dat terwijl de V's de meest geavanceerde lichaamscanners en techniek hebben
Met logica zou de hele serie onmogelijk zijn ja, maar als Anna al denkt dat Lisa een verrader is, emoties heeft, met die ene andere breeding-gozer haar bevel niet opvolgde, dan zou je toch denken dat er met al die technologie (waarbij na een explosie met een camera kan worden gekeken waarom er een ontploffing was uit seizoen1...) wel een simpel camera-systeem zou zijn met face-tracking.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je moet de serie ook niet onmogelijk maken he? Waarom zou er een beveiligingssysteem zijn voor een ruimte waar niemand vanaf weet moet je maar denken.
Je zou wel verwachten dat ze iets minder soepel is met Lisa na haar tegen gestribbel ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Met logica zou de hele serie onmogelijk zijn ja, maar als Anna al denkt dat Lisa een verrader is, emoties heeft, met die ene andere breeding-gozer haar bevel niet opvolgde, dan zou je toch denken dat er met al die technologie (waarbij na een explosie met een camera kan worden gekeken waarom er een ontploffing was uit seizoen1...) wel een simpel camera-systeem zou zijn met face-tracking.
Dat "We're going to Hong Kong" was ook wel erg simpel, dat van Hobbes was mij ook niet opgevallen
Doe op z'n minst zo'n geinige kledingcam in d'r jurk o.i.dquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je zou wel verwachten dat ze iets minder soepel is met Lisa na haar tegen gestribbel ja.
Die van Kyle zijn groter...quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:14 schreef Henno het volgende:
Die Erica heeft me een stel jetsers, kolere.
De jetsers van Kyle.quote:
quote:
True, maar ik beer me toch liever af op die van Erica. Liters, ik zeg het je.quote:
Het was dan ook rocketscience voor gevorderdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef Xessive het volgende:
Hij was weer fijn. Alleen waarom ze die egghead nou zoveel complimentjes geven als hij die twee energieballetjes tegen elkaar aan houdt, is mij niet geheel duidelijk.
Marcus, dat is tcoh de rechterhand van Anna? Die bedoel ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Marcus heeft al bedenkingen sinds seizoen 1, althans dat kwam op mij over. Hij blijft alleen loyaal aan z'n koninginnetje Anna, voorlopig dan.
Daar had ik idd ook zoiets van, wouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef Xessive het volgende:
Hij was weer fijn. Alleen waarom ze die egghead nou zoveel complimentjes geven als hij die twee energieballetjes tegen elkaar aan houdt, is mij niet geheel duidelijk.
Yup, die jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Marcus, dat is tcoh de rechterhand van Anna? Die bedoel ik
dat zal nog wel tot een climax komen als de een zich voor de ander opoffert ofzoietsquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Dat Erica en Hobbes gingen neuken was dus echt nutteloos. Want ze deden er niets meer mee deze aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |