quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:52 schreef pberends het volgende:
Niet lang hierna kon ik het niet meer aan zien, wellicht dat ik verder kijk wanneer ik zin heb om te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic.
Ik kan mij serieus niet voorstellen dat de edittors en wie erover gaan hier naar kijkt en denkt, ' top, deze aflevering is weer een pareltje'. Hoe het gefilmt is, de acteurs, het verhaal, de special effects ( de openings scene van deze aflevering was ook weer super triest ), best amazing hoe ze het voor elkaar krijgen om zoiets slechts te maken.![]()
![]()
Wel jammer, een goede nieuwe SF show was wel top geweest.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Moet 2010 zijn?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef Cerbie het volgende:
Dan krijg je nog een stapel seriesV.2009.S02E01 did the trick.
*kijkt nu episode 1
Die staart![]()
![]()
edit; Jane Badler
Dat is toch met Amanda Tapping (quote:Op maandag 17 januari 2011 04:14 schreef Henno het volgende:
[..]
Check de serie Sanctuary eens, die is compleet CGI zo'n beetje, alles met green screen opgetrokken, en dat ziet er gewoon echt goed uit, je merkt aan de omgevingen niet dat het niet echt is, heel veel details, belichting klopt, etc... Inderdaad gevalletje klein budget dus dunkt me, maar valt mee te leven als het verhaal maar klopt.
Er staat een paar posts boven je waarom. Obama gaf een speech en dat had voorrang.quote:Op donderdag 27 januari 2011 03:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Weer een stop. Wat een hoeren shit serie wordt het dan.
Daar gaat die hele serie ook over.quote:
En dat zat ook vol met Amerikanenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef Ugjerke het volgende:
Dat schip dat in het Vaticaan lande.
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Cerbie het volgende:
Ben ik de enige die de vergelijking tussen Marcus en G-man ziet?
[ afbeelding ]
Goeie voorspelling voor de aflevering van gisteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef Mirel het volgende:
In de 'grote' verhaallijn heeft Marcus geen rol. Ik denk dat er nog iets met hem gaat gebeuren, anders zit hij er eigenlijk zomaar in.
En hoe denk je dat dat voor de mensen afloopt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:37 schreef Cerbie het volgende:
Nieuwe? Even kijken dan.
Ik zie het probleem met de V's nog niet zo, behalve dat ze wat onethisch onderzoek naar de ziel doet. Ze willen interbreeden, zoals ze al met zoveel volken hebben gedaan. Beter dan de hele planeet nuken.
Erica is gewoon heel goed.quote:Ah, deze aflevering maakt wel wat duidelijker
En lekker realistisch dat de V's crimescenes kunnen reconstrueren tot waar CSI er jaloers op zou zijn, maar niet doorhebben dat Erica de boel erbij naait.
Volgens mij is Concordia beiden: plek om te broeden met de humans en daarna een landingsplek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:10 schreef PPL het volgende:
Maar dat Concordia is dus eigenlijk een verkapte landigsplaats zodat de schepen kunnen laden om de schepen te ontladen voor een invasie?
Er waren toch gen soldaten?
Was het de bedoeling dat ze gewoon even een potje kwamen nuecken om hun ras te laten voortbestaan?
Zitten nogal wat gaten in dat plot.
Blijft overigens vermakelijk.
Lijkt mij dat het wel heel goed uitkomt voor de Vs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:17 schreef Henno het volgende:
Nou die Hobbes en Cohn krijgen wel erg veel tijd hoor om die Marcus neer te schieten. Even geleden wisten die trackers nog zonder enige moeite een cameraatje in een boom te detecteren, maar twee louche figuren met een sniper rifle kunnen ongestoord hun gang gaan en weglopen... en dat nadat ze de tip van Ryan al hadden gekregen. Erica kijkt ook nog eens voortdurend hun richting op als Tyler in het spel komt, goh achter welke reling zouden ze nou zitten?
Sorry, maar dat klopt gewoon niet (tenzij ze het zo hadden gewild)
Om een nieuwe relatie (lees: problemen) te kunnen beginnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef Ugjerke het volgende:
Beetje rare scene toen Erica en Hobbes onder die kluis lagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |