quote:
Ciaoquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
Toffe auto
Ik zit nu met een keukenrolpapier mijn vinger te redden van de dood
De frituurpan van gisteren heeft zijn wraak genomen toen ik daarnet wilde schoonmaken.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Feli met de nieuwe auto!![]()
En succes met opruimen en have fun vanmiddag![]()
Gb, wat een gave foto's![]()
Tis echt mooi daar zo te zien!
Ons appartementencomplex heeft net zo'n zwembad als waar jij in dobberde; je kijkt zo uit over de zee![]()
Is het al bijna vakantie?
Nee, we hebben zo'n metaal ding (of van welk materiaal dan ook, ik ben geen natuurkundige en ik lees geen handleidingen), dat nogal vies vet in zich had, omdat we denk ik een half jaar gelden voor het laatst iets gefrituurd hebben. Even schoonmaken dacht ik, maar helaas, it cuts like a knife toen ik de deksel even apart onder handen wilde nemen. Dat wordt ducttapenquote:
Nog een paar weekjes werken en dan gaan we lekker ff wegquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan? Beet ie?
Auw!
[..]
![]()
Wanneer gaan jullie?
Hoewel, je hebt al zo'n zwembad in je badkamer haast, jij
Oefquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, we hebben zo'n metaal ding (of van welk materiaal dan ook, ik ben geen natuurkundige en ik lees geen handleidingen), dat nogal vies vet in zich had, omdat we denk ik een half jaar gelden voor het laatst iets gefrituurd hebben. Even schoonmaken dacht ik, maar helaas, it cuts like a knife toen ik de deksel even apart onder handen wilde nemen. Dat wordt ducttapen
Oh lekker! Naar dat ene appartement waar je vorige keer ook was?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes werken en dan gaan we lekker ff weg![]()
En dat zwembad in de badkamert is toch net ff ietsie kleiner
Jepquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lekker! Naar dat ene appartement waar je vorige keer ook was?
Of naar een ander?
Ik probeer Heer G over te halen om ook ergens in september een weekje weg te gaan. Maar ik ben niet erg overtuigend met overhalen, omdat ik Bink niet zo graag achterlaat
Dus misschien rijden we naar Luxemburg ofzo, met Bink
Ik heb geen vaatwasser.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zet de frituurpan altijd in de vaatwassert.
Daarna de vaatwassert nog wel een keer leeg laten draaien met een schoonmaakflesje
Nee, het kwam op mijn bot, dus zit nu met wat minder vingers te typen. Eigenlijk maar een handquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef
Ik weet wat je bedoelt, wij hebben dezelfde volgens mij. En ik heb het schoonmaken ervan maar gewoon opgegevenHoeft het niet gehecht?
Ohquote:
De buitenkant wordt lastig dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Pan leeg gooien en het ergste er met keukenrol uithalen, water erin, vaatwasblokje (die haal je dan maar ff bij iemand op), aanzetten en steeds een beetje laten pruttelen.
Issie in een kwartiertje brandschoon
Misschien met kokend heet water in de gootsteen leggen, met een vaatwasblokje erbij?quote:
Het ligt nu in kokend heet water met dreft. Citroen, dus de volgende keer heb ik tempura met citroensmaakquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien met kokend heet water in de gootsteen leggen, met een vaatwasblokje erbij?
Moet ik je er twee opsturen? Hoef je geen heel pak te kopen
Daar gebruik ik de vaatwasser dus voorquote:
grrrrr.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar gebruik ik de vaatwasser dus voor
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaarom doet mijn Mumble niet meer dansiedans?
Winkelzequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:35 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik even naar de stad ga, koopzondag
Omdat de webicons afgeschaft zijn dacht ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaarom doet mijn Mumble niet meer dansiedans?
Wat voor reisgids? Waar ga je heen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:58 schreef Pheno het volgende:
Zo. Reisgidsje gekocht, kinderboekje gekocht en een tijdschrijft. Wat een shop-a-holic ben ik ook
2011, back to new zealand. Maar ik heb nog een boekje erover met een guldenteken er op, dus ik moest even een nieuwe halenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat voor reisgids? Waar ga je heen?
Leuk!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
2011, back to new zealand. Maar ik heb nog een boekje erover met een guldenteken er op, dus ik moest even een nieuwe halen
Ik ben zelf al eens geweest, ja. Maar dan is het nog geen straf om nog eens zes weken daar te vertoeven. Al denken we ook aan een combinatie: 5 weken NZ, 1 week een strand ergens. Geen idee waarquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!Ga je met het hele gezin? En je bent al eens geweest dus? Een vriendin van me is ook geweest, en als ik die foto's zie
Nee, lijkt me echt heerlijk om heen te gaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zelf al eens geweest, ja. Maar dan is het nog geen straf om nog eens zes weken daar te vertoeven. Al denken we ook aan een combinatie: 5 weken NZ, 1 week een strand ergens. Geen idee waar
Veel plezier.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, heren, ik ben op vakantie. Tot over anderhalve week!
Je leest het vast niet meer, maar veel plezier!!!!!!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, heren, ik ben op vakantie. Tot over anderhalve week!
Ik dacht dat ie morgen pas gingquote:
Ik gok zo van nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie morgen pas ging
Misschien kondigt hij het gewoon ruim van tevoren aan
quote:
Huh?quote:
Ik pm Erik de link wel dat wij m een fijne vakantie wensenquote:
Oh zo!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik pm Erik de link wel dat wij m een fijne vakantie wensen
Hoezo zou ik haar daar voor moeten betalenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:29 schreef Greys het volgende:
Senkjoe senkjoe!
Tombola met haar aparte topic in F&F
Hoeveel heb je haar daarvoor betaald Ll?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik haar daar voor moeten betalen
Ik wacht nog op de betalingquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:29 schreef Greys het volgende:
Senkjoe senkjoe!
Tombola met haar aparte topic in F&F
Hoeveel heb je haar daarvoor betaald Ll?
Ohquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:31 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Omdat jij daarmee liep te 'dreigen' toch?
WHUT!quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Nee ik weet dat je het niet cool zou vinden als er ineens in tig subfora topics zouden opduiken, dus ik heb me afzijdig gehouden, goed hé
Werk ze!quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysiiiieeeeeee![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een hele grote meid mag worden![]()
[ afbeelding ]
Greysiiiieeeeeee![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een hele grote meid mag worden![]()
[ afbeelding ]
Ja, waar blijft Greys met de taart?quote:
Nu al?quote:
kersenrijstevlaai?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu al?
Neeej, ik verwacht eerst een lekker stukkie kersenrijstevlaai ofzo
41 aujuniquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kersenrijstevlaai?Nog nooit gehad!
Wanneer vierde jij je verjaardag ook al weer?
Goffer, dan is mn zusje uitgerekend dus ga ik Noord-Holland niet uitquote:
Volgens welke kalender is dat?quote:
Hoiquote:
Doeiquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen Pisces!
Ik ben even off, tot later!
Greysiiiieeeeeee![]()
[ afbeelding ]
Mwah, vooral weinig zin om andere dingen te doen. Laptop is gewoon 4 dagen uit geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
JJH MogguhDruk weekend achter de rug?
Ja, lekker gegeten bij Shabuquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
Greys was het nog gezellig gister met je familie?En heb je ook al iets voor je verjaardag gekregen?
Vooral dat rozequote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, lekker gegeten bij Shabu
En ik heb o.a. een H&M chipkaart gekregen met veel tegoed er opDus ik kan weer los.
En centjes van mijn ouders, want daar wist ik niets aan te vragen
En ik ga van de week met Heer G ff kijken voor zo'n klein plat roze () fotocameraatje, dat ik makkelijk in mijn tas kan gooien. Ik baal er nu te vaak van dat ik mijn (grotere) camera niet mee heb, maar die kan ik weer moeilijk elke dag meenemen.
Ja ik heb zo'n kleintje gezien in het roze, 10 megapixels, pretty and pink.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooral dat roze![]()
"dit is de beste platte camera mevrouw, en de goedkoopste ook nog"
"als ie er niet in het roze is hoef ik hem niet"
Zo extatik ben ik vandaag ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:04 schreef Goodbye het volgende:
Morning!![]()
Greys, jij jonge blom![]()
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je doel was een roze te vindenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
Ja ik heb zo'n kleintje gezien in het roze, 10 megapixels, pretty and pink.
En klein en plat. Niet eens zo duur. Dus die willik
Die poesquote:Zo extatik ben ik vandaag ook!![]()
Thanks
Klinkt zeer geslaagd Greysquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik heb o.a. een H&M chipkaart gekregen met veel tegoed er opDus ik kan weer los.
En ik ga van de week met Heer G ff kijken voor zo'n klein plat roze () fotocameraatje, dat ik makkelijk in mijn tas kan gooien. Ik baal er nu te vaak van dat ik mijn (grotere) camera niet mee heb, maar die kan ik weer moeilijk elke dag meenemen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:04 schreef Goodbye het volgende:
Morning!![]()
Greys, jij jonge blom![]()
[ afbeelding ]
Nog vrij gelukkigquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Goodbye![]()
Ben je nog lekker vrij of alweer aan de slag?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
Bedankt voor de leuke verjaardagskaart met alllllllllllll jullie namen![]()
Klinkt goed! En een H&M card is altijd fijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:48 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, wat een cutie Greys![]()
Oh, en hij zal ook vast hele mooie foto's maken
Die moet je ook om je nek dragen...duhquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie dat nooit, van die momenten dat je denkt 'shit, had ik nu mijn camera maar bij me?'.
Ik sleep die grotere niet overal mee naartoe, die kan amper in mijn tas
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die moet je ook om je nek dragen...duh
Ik hen een ideale rugzak daarvoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die moet je ook om je nek dragen...duh
Kleurtjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt echt hele leuke kleurtjes in die cameraatjes
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vijfdubbel![]()
Oh kijk...Jut en Jul zojuist.
[ afbeelding ]
Awquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vijfdubbel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
Bink heeft nog een klein beetje een scheef bekkie, maar het gaat stukken beter
Ml-etjequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:06 schreef Ml-etje het volgende:
Greysie!! Gefeliciteerdeven naar je cute camera te be kijken!
Ik zag al driedubbel, maar jij wint!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vijfdubbel![]()
[ afbeelding ]
Nou wil ik ijsquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:32 schreef Dizer het volgende:
Babe van harte gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft ook altijd zo leuk 1 oor omhoog en 1 naar benedenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
Bedank Ml-etje!
En lekker stel is het he?
Bink heeft nog een klein beetje een scheef bekkie, maar het gaat stukken beter
(Ze heeft sowieso altijd en eeuwig een 'yeah, whatever!' blik)
Wat cute, ik zie het nu pasquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze heeft ook altijd zo leuk 1 oor omhoog en 1 naar beneden
Aw!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Dirkh het volgende:
Gefeliciteerd CougarGreys
![]()
Je kan echt niet zien dat je richting de veertig gaat.
Dirkquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Dirkh het volgende:Gefeliciteerd CougarGreys
![]()
Je kan echt niet zien dat je richting de veertig gaat.
Neeeeeequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is donker -> mensen giechelen -> aan het einde vinden ze elkaar allemaal lelijk
klaar!
Pisces29quote:
Pisces0quote:
Hoe gaat het met je guppen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:44 schreef Dirkh het volgende:
Shitdating, het zal wel iets van de jongere generatie zijn.
Ik zat al tegen het slotje te duwenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit in een gesloten ESF SC topic
Wat hebben ze gedaan?quote:
En, is het er gezellig?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit in een gesloten ESF SC topic
Tombobeeb!quote:
Ik dacht dat Lenny opgegeten was?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je guppen?
Ik heb er nog steeds vier of vijf, geloof ik!
Volgens mij istie gewoon verlegenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lenny opgegeten was?
Ik twijfel of ik het wil wetenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Wat hebben ze gedaan?
Willen we de details, denk je?
Iedereen luistert naar hem gok ikquote:En, is het er gezellig?
Nee, dan lag ik nu ziek op bedquote:Tombobeeb!
Is de chocolade al op?
Lenny never dies, jeweettogggggggquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij istie gewoon verlegen
Ik ga uit van het positieve, hij zal nog wel 'ergens' zijn.
P(h)edicure, volgens mij wil niemand detailsquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Wat hebben ze gedaan?
Willen we de details, denk je?
Lenny en verlegen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij istie gewoon verlegen
Ik ga uit van het positieve, hij zal nog wel 'ergens' zijn.
owquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lenny never dies, jeweettoggggggg
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Duitsers zwemmen met eenden naar Noordzee
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook dat de eendjes af en toe in de boot mogen maar de mensen niet![]()
Waar was je dan?quote:
Ja, van die zwoegende mensen met een bootje ernaast met van die eendenkoppies over het randjequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik hoop dat we er filmpjes van krijgen!
Kan je daar niet even een paint van maken voor in dat topic?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, van die zwoegende mensen met een bootje ernaast met van die eendenkoppies over het randje![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet zo goed painten, maar ik wil wel proberenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je daar niet even een paint van maken voor in dat topic?
Hoi JJH!![]()
Tombo, bitch Tabatha is weer op RTL5
Fijne verjaardag gehad?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je daar niet even een paint van maken voor in dat topic?
Hoi JJH!![]()
Tombo, bitch Tabatha is weer op RTL5
Probeerde je ook de inhoud van je vijver te tekenen?quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn het wortels en piem0ls geworden?
Dat nog net nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn het wortels en piem0ls geworden?
Ik ging al afsluiten om te tukken, maar ik wacht nog evenquote:
Het gaat niet goed met Laura het zeilmeisje?quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met Laura het zeilmeisje?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Duitsers zwemmen met eenden naar Noordzee
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
Er zitten alleen maar eendjes in de boot! En die kunnen helemaal niet varen.
Ik heb er 10 Kois bij, en eentje in de pubertijd die al het groen op vreet. Ze leven allemaal nog en zijn lief, ze houden van me. Als ik ook maar in het zicht kom, zwemmen ze allemaal naar me toe en welke kant ik ook op loop, ze volgen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je guppen?
Ik heb er nog steeds vier of vijf, geloof ik!
Dat kan toch nooit vrijwillig zijn gegaan allemaalquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Dirkh het volgende:
en welke kant ik ook op loop, ze volgen.
De kapitein zit benedendeksquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
Er zitten alleen maar eendjes in de boot! En die kunnen helemaal niet varen.
Het zijn vast allemaal wijfjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit vrijwillig zijn gegaan allemaal
quote:
Ja ja ja, en via Limburg terug, uhuhquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, ik zat gisteravond opeens op Dusseldorf.
Ja daahaag, bloed, zweet en tranen door die douche...die gaat heul niet wegquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik bied 10 euro voor die douche van je.
Nu weer op niveau van V&A
Hij is echt heel mooi geworden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja daahaag, bloed, zweet en tranen door die douche...die gaat heul niet weg![]()
Maar hij is wel gaaf he?
De poes was het toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
Tombola, zet je je geniale paint even in het eendjestopic?![]()
Dirk, ik zou vijf vissen moeten hebben, maar ik zie er steeds maar max. 4 tegelijk.
Eerst zag ik er een tijdje maar drie tegelijk max, dus ik was er 2 aan het verdenken van stiekeme sex tussen de waterplanten. Maar daar is er eentje mee opgehouden klaarblijkelijk, die was het beu, dus óf die vijfde vis doet het met McMossel, of er is een heel klein reigertje door de mazen van het netje gekropen.
Ja, en Cat22? Die heb ik niet meer gezien sindsdien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
Nee, toen kwam ik weer vanaf Weeze.
En het was gelukkig maar een klein stukje.
Een reiger kan je zien, olievlekje op het water. En die gaat écht niet door een maas heen. Je hebt er vijf of een is gejat door de buurman om zijn seksuele fantasieën op te botvieren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
Tombola, zet je je geniale paint even in het eendjestopic?![]()
Dirk, ik zou vijf vissen moeten hebben, maar ik zie er steeds maar max. 4 tegelijk.
Eerst zag ik er een tijdje maar drie tegelijk max, dus ik was er 2 aan het verdenken van stiekeme sex tussen de waterplanten. Maar daar is er eentje mee opgehouden klaarblijkelijk, die was het beu, dus óf die vijfde vis doet het met McMossel, of er is een heel klein reigertje door de mazen van het netje gekropen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Trusten Pisces!
DirkHa, hoe heten je kois?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een reiger kan je zien, olievlekje op het water. En die gaat écht niet door een maas heen. Je hebt er vijf of een is gejat door de buurman om zijn seksuele fantasieën op te botvieren.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik heb iets van 40 vissen, ik noem ze gewoon allemaal "Heyklootzakjesalsjemenatspettertligjemorgenindepan"
Het staat er echtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:22 schreef Greys het volgende:
Goeeeedemorgen
De TT
Is het een fopje, of écht?
Maar het staat heul niet in je profiel ofzoquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het staat heul niet in je profiel ofzo
Hoe wisten de anderen dat dan? Heb ik iets gruwelijk gemist?
Heeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
In V&A? Hier?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dank u
![]()
![]()
Een hele tijd geleden ging het er in V&A over wie wanneer jarig was (heel veel mensen in augustus) en toen heeft Benny het opgeschreven
Ik las het ook pas vanochtend, anders had ik Clooney geprobeerd te regelen. Met hetzelfde resultaat als die oude franse mennekes waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:32 schreef Greys het volgende:
[..]
In V&A? Hier?
Of in TAL?
Anyway, ik baal er echt van dat ik het niet wist
Waarom heb je het niet even gezegd, truffeltje![]()
Oh nee, ik bedoel in TALquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:32 schreef Greys het volgende:
[..]
In V&A? Hier?
Of in TAL?
Anyway, ik baal er echt van dat ik het niet wist
Waarom heb je het niet even gezegd, truffeltje![]()
Dank je wel, gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo![]()
Ik kom nooit in TAL![]()
Maar toch een welgemeend gefeliciteeeeeeeeeeeerd!![]()
Hoop dat je een leuke dag hebt![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
Er is er eentje jarig, hoera! Hoera!
Dat kun je wel zien dat is onze Tombo-wiki
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je verjaardag lieve TomboIk hoop dat je een fijne (verjaar)dag hebt vandaag.
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dank je wel, gaat wel lukken
Ik ga er vandoor, ouders + zusje/zwager komen zo op de koffie![]()
Misschien tot vanmiddag!
Wellicht omdat een fors aantal van de SC-ers hier nu vaak in TAL SC te vinden isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Hoe komt het trouwens dat het tempo er ineens helemaal uit is hier?
benny hosselt al die chickies.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Een aantal posten ook in F&F (Greys en Ingetje)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Wat een analyse.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een aantal posten ook in F&F (Greys en Ingetje)
Ml-etje is druk met haar nieuwe baan
Cat22 is op vakantie
Tombolafan en ik zitten regelmatig in TAL, net als Pheno
JJH heeft ook druk en is er dus niet zoveel (en zit heel soms ook in TAL)
Zwabber komt te pas en te onpas binnen waaien (ook in TAL)
Pisces is er nog wel regelmatig volgens mij?
Ja eehh, ik duik er niet als een kat op een muis bovenop als er een keer iemand iets over zegtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een analyse.
Pisces is er haske vaak.
Je vergeet erik, ook met vakantie. En het is maar een faaaase hoor, boeiend dat het nu wat rustiger is
Muis! Thanks!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon allemaal jouw schuld Ing
quote:
Nou, meestal sta ik te soppenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe bevalt de badkamer![]()
Lig je iedere avond lekker te soppen?
Niet in je bad?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, meestal sta ik te soppen![]()
En hij beavlt helemaal prima toppie wauwie
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een aantal posten ook in F&F (Greys en Ingetje)
Ml-etje is druk met haar nieuwe baan
Cat22 is op vakantie
Tombolafan en ik zitten regelmatig in TAL, net als Pheno
JJH heeft ook druk en is er dus niet zoveel (en zit heel soms ook in TAL)
Zwabber komt te pas en te onpas binnen waaien (ook in TAL)
Pisces is er nog wel regelmatig volgens mij?
Ik badder ook wel heur, maar door de week kies ik toch meestal ff voor snel douchenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet in je bad?![]()
Ja tis ook wel errug mooi. Alle dagen/weken in het stof en de rommel waren het waard?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik badder ook wel heur, maar door de week kies ik toch meestal ff voor snel douchen![]()
Em El
Ja is wat praktischer, en ook wellicht wat voordeliger, als je dagelijks in bad gaat dan merk je dat denk ik best wel aan je gas en waterrekeningquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik badder ook wel heur, maar door de week kies ik toch meestal ff voor snel douchen![]()
Em El
Komt goed; vanavond wordt de dorpel erin gelijmd en woensdagavond wordt de afdekstrip van het bad op maat geschuurd en ervoor geplkt en dan is het echt echt echt echt echie afquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ing!
Wil nog wel affe foto's zien hoor
Niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja eehh, ik duik er niet als een kat op een muis bovenop als er een keer iemand iets over zegt
Oeh jaaaaaaa, totaalfoto's als het af is!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt goed; vanavond wordt de dorpel erin gelijmd en woensdagavond wordt de afdekstrip van het bad op maat geschuurd en ervoor geplkt en dan is het echt echt echt echt echie af
Goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja is wat praktischer, en ook wellicht wat voordeliger, als je dagelijks in bad gaat dan merk je dat denk ik best wel aan je gas en waterrekening![]()
![]()
Ml-etjeHow's the job working out?
Wow echt, wat goed!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
En mijn mini roze fototoestel is gewellllllllllldig
Gisteravond om 21.10 uur besteld, vanmorgen om 08.20 uur had ik hem in mijn handen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt goed; vanavond wordt de dorpel erin gelijmd en woensdagavond wordt de afdekstrip van het bad op maat geschuurd en ervoor geplkt en dan is het echt echt echt echt echie af
Hoe krijgen ze het voor elkaar he?quote:
Doen ze goed inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar he?
Binnen een paar uur afgehandeld, ingepakt, op de post en bezorgd.
Gewoon door de TNT bezorgd! Met zo'n pakketjesbezorgbusjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doen ze goed inderdaad![]()
Gewone post of koerier?
Hebben meerdere bedrijven ja. Bol.com heeft ook zo'n 'Voor 21u besteld, volgende dag in huis' regeling.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon door de TNT bezorgd! Met zo'n pakketjesbezorgbusje
Dus zij zullen wel een deal hebben met TNT dat ze tot 23.00 uur elke avond mogen aanleveren denk ik. Omdat ze zo enorm veel verzenden.
Daar wordt ie gewoon voor betaald, dus daar vind ik niets jammer aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben meerdere bedrijven ja. Bol.com heeft ook zo'n 'Voor 21u besteld, volgende dag in huis' regeling.
Ideaal. Wel jammer voor die Pool die 's nachts je pakketje in staat te pakken, maar ach
Ah grappig, hebben ze het zelfs een half uurtje weten te verlengen dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar wordt ie gewoon voor betaald, dus daar vind ik niets jammer aan
En deze bestelling kwam ook via bol.com. Mocht zelfs tot 21.30 uur bestellen.
Nou waarom nou meteen weer die 'quote:
+1 voorspelbaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou waarom nou meteen weer die '', dat is toch helemaal nergens voor nodig. Laat dat nou gewoon eens een keer
Dat ziet er niet alleen sneu uit. Dat is ook gewoon sneu!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
Het ziet er wel een beetje sneu uit, dat ik allebei mijn verjaardagstopics zelf geopend heb
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ziet er niet alleen sneu uit. Dat is ook gewoon sneu!
Van harte trouwens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
In eerste instantie waren het hele andere tt's hoor
Dank jequote:
Welneequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
Het ziet er wel een beetje sneu uit, dat ik allebei mijn verjaardagstopics zelf geopend heb
quote:
Nee hoor beeb, degenen die daar lezen en posten weten toch hoe het zitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
Ja, nummer 3 is er nu ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, iedereen weet toch dat er soms magische dingen gebeuren met de TT
Ja, en daarna nog even naar het nieuwe huis van stiefbroer gegaan om te helpen puin sjouwenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Was het nog gezellig met je ouders en zus?
Woeh, wat snel, wat heerlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
En mijn mini roze fototoestel is gewellllllllllldig
Gisteravond om 21.10 uur besteld, vanmorgen om 08.20 uur had ik hem in mijn handen
Heb je cadeau'tjes gekregen? En toarrrrrt gegeten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en daarna nog even naar het nieuwe huis van stiefbroer gegaan om te helpen puin sjouwen
En nu lekker niks mee
Jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woeh, wat snel, wat heerlijk![]()
Bevalt ie een beetje qua foto's maken?
Een dinerbon, een douchespulset van de buurvrouw, bloemen, kaartjes, en een dagje weg naar keuze met mn moederquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je cadeau'tjes gekregen? En toarrrrrt gegeten?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik heb tot nu toe maar een beetje geprutst hoor. Maar er zit ook een 'beautyshot' op en daarvan kan je ook nog de mate van automatisch retoucheren instellen. Altijd handig, zo bij 37+!
Whehehehehehehe, 37+ 1 dag...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik heb tot nu toe maar een beetje geprutst hoor. Maar er zit ook een 'beautyshot' op en daarvan kan je ook nog de mate van automatisch retoucheren instellen. Altijd handig, zo bij 37+!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |