quote:
Ciaoquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
Toffe auto
Ik zit nu met een keukenrolpapier mijn vinger te redden van de dood
De frituurpan van gisteren heeft zijn wraak genomen toen ik daarnet wilde schoonmaken.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Feli met de nieuwe auto!![]()
En succes met opruimen en have fun vanmiddag![]()
Gb, wat een gave foto's![]()
Tis echt mooi daar zo te zien!
Ons appartementencomplex heeft net zo'n zwembad als waar jij in dobberde; je kijkt zo uit over de zee![]()
Is het al bijna vakantie?
Nee, we hebben zo'n metaal ding (of van welk materiaal dan ook, ik ben geen natuurkundige en ik lees geen handleidingen), dat nogal vies vet in zich had, omdat we denk ik een half jaar gelden voor het laatst iets gefrituurd hebben. Even schoonmaken dacht ik, maar helaas, it cuts like a knife toen ik de deksel even apart onder handen wilde nemen. Dat wordt ducttapenquote:
Nog een paar weekjes werken en dan gaan we lekker ff wegquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan? Beet ie?
Auw!
[..]
![]()
Wanneer gaan jullie?
Hoewel, je hebt al zo'n zwembad in je badkamer haast, jij
Oefquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, we hebben zo'n metaal ding (of van welk materiaal dan ook, ik ben geen natuurkundige en ik lees geen handleidingen), dat nogal vies vet in zich had, omdat we denk ik een half jaar gelden voor het laatst iets gefrituurd hebben. Even schoonmaken dacht ik, maar helaas, it cuts like a knife toen ik de deksel even apart onder handen wilde nemen. Dat wordt ducttapen
Oh lekker! Naar dat ene appartement waar je vorige keer ook was?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes werken en dan gaan we lekker ff weg![]()
En dat zwembad in de badkamert is toch net ff ietsie kleiner
Jepquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lekker! Naar dat ene appartement waar je vorige keer ook was?
Of naar een ander?
Ik probeer Heer G over te halen om ook ergens in september een weekje weg te gaan. Maar ik ben niet erg overtuigend met overhalen, omdat ik Bink niet zo graag achterlaat
Dus misschien rijden we naar Luxemburg ofzo, met Bink
Ik heb geen vaatwasser.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zet de frituurpan altijd in de vaatwassert.
Daarna de vaatwassert nog wel een keer leeg laten draaien met een schoonmaakflesje
Nee, het kwam op mijn bot, dus zit nu met wat minder vingers te typen. Eigenlijk maar een handquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef
Ik weet wat je bedoelt, wij hebben dezelfde volgens mij. En ik heb het schoonmaken ervan maar gewoon opgegevenHoeft het niet gehecht?
Ohquote:
De buitenkant wordt lastig dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Pan leeg gooien en het ergste er met keukenrol uithalen, water erin, vaatwasblokje (die haal je dan maar ff bij iemand op), aanzetten en steeds een beetje laten pruttelen.
Issie in een kwartiertje brandschoon
Misschien met kokend heet water in de gootsteen leggen, met een vaatwasblokje erbij?quote:
Het ligt nu in kokend heet water met dreft. Citroen, dus de volgende keer heb ik tempura met citroensmaakquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien met kokend heet water in de gootsteen leggen, met een vaatwasblokje erbij?
Moet ik je er twee opsturen? Hoef je geen heel pak te kopen
Daar gebruik ik de vaatwasser dus voorquote:
grrrrr.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar gebruik ik de vaatwasser dus voor
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaarom doet mijn Mumble niet meer dansiedans?
Winkelzequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:35 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik even naar de stad ga, koopzondag
Omdat de webicons afgeschaft zijn dacht ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaarom doet mijn Mumble niet meer dansiedans?
Wat voor reisgids? Waar ga je heen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:58 schreef Pheno het volgende:
Zo. Reisgidsje gekocht, kinderboekje gekocht en een tijdschrijft. Wat een shop-a-holic ben ik ook
2011, back to new zealand. Maar ik heb nog een boekje erover met een guldenteken er op, dus ik moest even een nieuwe halenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat voor reisgids? Waar ga je heen?
Leuk!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
2011, back to new zealand. Maar ik heb nog een boekje erover met een guldenteken er op, dus ik moest even een nieuwe halen
Ik ben zelf al eens geweest, ja. Maar dan is het nog geen straf om nog eens zes weken daar te vertoeven. Al denken we ook aan een combinatie: 5 weken NZ, 1 week een strand ergens. Geen idee waarquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!Ga je met het hele gezin? En je bent al eens geweest dus? Een vriendin van me is ook geweest, en als ik die foto's zie
Nee, lijkt me echt heerlijk om heen te gaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zelf al eens geweest, ja. Maar dan is het nog geen straf om nog eens zes weken daar te vertoeven. Al denken we ook aan een combinatie: 5 weken NZ, 1 week een strand ergens. Geen idee waar
Veel plezier.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, heren, ik ben op vakantie. Tot over anderhalve week!
Je leest het vast niet meer, maar veel plezier!!!!!!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, heren, ik ben op vakantie. Tot over anderhalve week!
Ik dacht dat ie morgen pas gingquote:
Ik gok zo van nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie morgen pas ging
Misschien kondigt hij het gewoon ruim van tevoren aan
quote:
Huh?quote:
Ik pm Erik de link wel dat wij m een fijne vakantie wensenquote:
Oh zo!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik pm Erik de link wel dat wij m een fijne vakantie wensen
Hoezo zou ik haar daar voor moeten betalenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:29 schreef Greys het volgende:
Senkjoe senkjoe!
Tombola met haar aparte topic in F&F
Hoeveel heb je haar daarvoor betaald Ll?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik haar daar voor moeten betalen
Ik wacht nog op de betalingquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:29 schreef Greys het volgende:
Senkjoe senkjoe!
Tombola met haar aparte topic in F&F
Hoeveel heb je haar daarvoor betaald Ll?
Ohquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:31 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Omdat jij daarmee liep te 'dreigen' toch?
WHUT!quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Nee ik weet dat je het niet cool zou vinden als er ineens in tig subfora topics zouden opduiken, dus ik heb me afzijdig gehouden, goed hé
Werk ze!quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysiiiieeeeeee![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een hele grote meid mag worden![]()
[ afbeelding ]
Greysiiiieeeeeee![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een hele grote meid mag worden![]()
[ afbeelding ]
Ja, waar blijft Greys met de taart?quote:
Nu al?quote:
kersenrijstevlaai?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu al?
Neeej, ik verwacht eerst een lekker stukkie kersenrijstevlaai ofzo
41 aujuniquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kersenrijstevlaai?Nog nooit gehad!
Wanneer vierde jij je verjaardag ook al weer?
Goffer, dan is mn zusje uitgerekend dus ga ik Noord-Holland niet uitquote:
Volgens welke kalender is dat?quote:
Hoiquote:
Doeiquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen Pisces!
Ik ben even off, tot later!
Greysiiiieeeeeee![]()
[ afbeelding ]
Mwah, vooral weinig zin om andere dingen te doen. Laptop is gewoon 4 dagen uit geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
JJH MogguhDruk weekend achter de rug?
Ja, lekker gegeten bij Shabuquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
Greys was het nog gezellig gister met je familie?En heb je ook al iets voor je verjaardag gekregen?
Vooral dat rozequote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, lekker gegeten bij Shabu
En ik heb o.a. een H&M chipkaart gekregen met veel tegoed er opDus ik kan weer los.
En centjes van mijn ouders, want daar wist ik niets aan te vragen
En ik ga van de week met Heer G ff kijken voor zo'n klein plat roze () fotocameraatje, dat ik makkelijk in mijn tas kan gooien. Ik baal er nu te vaak van dat ik mijn (grotere) camera niet mee heb, maar die kan ik weer moeilijk elke dag meenemen.
Ja ik heb zo'n kleintje gezien in het roze, 10 megapixels, pretty and pink.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooral dat roze![]()
"dit is de beste platte camera mevrouw, en de goedkoopste ook nog"
"als ie er niet in het roze is hoef ik hem niet"
Zo extatik ben ik vandaag ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:04 schreef Goodbye het volgende:
Morning!![]()
Greys, jij jonge blom![]()
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je doel was een roze te vindenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
Ja ik heb zo'n kleintje gezien in het roze, 10 megapixels, pretty and pink.
En klein en plat. Niet eens zo duur. Dus die willik
Die poesquote:Zo extatik ben ik vandaag ook!![]()
Thanks
Klinkt zeer geslaagd Greysquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, lekker gegeten bij Shabu
En ik heb o.a. een H&M chipkaart gekregen met veel tegoed er opDus ik kan weer los.
En centjes van mijn ouders, want daar wist ik niets aan te vragen
En ik ga van de week met Heer G ff kijken voor zo'n klein plat roze () fotocameraatje, dat ik makkelijk in mijn tas kan gooien. Ik baal er nu te vaak van dat ik mijn (grotere) camera niet mee heb, maar die kan ik weer moeilijk elke dag meenemen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:04 schreef Goodbye het volgende:
Morning!![]()
Greys, jij jonge blom![]()
[ afbeelding ]
Nog vrij gelukkigquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Goodbye![]()
Ben je nog lekker vrij of alweer aan de slag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |