Hoezo zou ik haar daar voor moeten betalenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:29 schreef Greys het volgende:
Senkjoe senkjoe!
Tombola met haar aparte topic in F&F
Hoeveel heb je haar daarvoor betaald Ll?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik haar daar voor moeten betalen
Ik wacht nog op de betalingquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:29 schreef Greys het volgende:
Senkjoe senkjoe!
Tombola met haar aparte topic in F&F
Hoeveel heb je haar daarvoor betaald Ll?
Ohquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:31 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Omdat jij daarmee liep te 'dreigen' toch?
WHUT!quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Nee ik weet dat je het niet cool zou vinden als er ineens in tig subfora topics zouden opduiken, dus ik heb me afzijdig gehouden, goed hé
Werk ze!quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysiiiieeeeeee![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een hele grote meid mag worden![]()
[ afbeelding ]
Greysiiiieeeeeee![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een hele grote meid mag worden![]()
[ afbeelding ]
Ja, waar blijft Greys met de taart?quote:
Nu al?quote:
kersenrijstevlaai?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu al?
Neeej, ik verwacht eerst een lekker stukkie kersenrijstevlaai ofzo
41 aujuniquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kersenrijstevlaai?Nog nooit gehad!
Wanneer vierde jij je verjaardag ook al weer?
Goffer, dan is mn zusje uitgerekend dus ga ik Noord-Holland niet uitquote:
Volgens welke kalender is dat?quote:
Hoiquote:
Doeiquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen Pisces!
Ik ben even off, tot later!
Greysiiiieeeeeee![]()
[ afbeelding ]
Mwah, vooral weinig zin om andere dingen te doen. Laptop is gewoon 4 dagen uit geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
JJH MogguhDruk weekend achter de rug?
Ja, lekker gegeten bij Shabuquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
Greys was het nog gezellig gister met je familie?En heb je ook al iets voor je verjaardag gekregen?
Vooral dat rozequote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, lekker gegeten bij Shabu
En ik heb o.a. een H&M chipkaart gekregen met veel tegoed er opDus ik kan weer los.
En centjes van mijn ouders, want daar wist ik niets aan te vragen
En ik ga van de week met Heer G ff kijken voor zo'n klein plat roze () fotocameraatje, dat ik makkelijk in mijn tas kan gooien. Ik baal er nu te vaak van dat ik mijn (grotere) camera niet mee heb, maar die kan ik weer moeilijk elke dag meenemen.
Ja ik heb zo'n kleintje gezien in het roze, 10 megapixels, pretty and pink.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooral dat roze![]()
"dit is de beste platte camera mevrouw, en de goedkoopste ook nog"
"als ie er niet in het roze is hoef ik hem niet"
Zo extatik ben ik vandaag ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:04 schreef Goodbye het volgende:
Morning!![]()
Greys, jij jonge blom![]()
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je doel was een roze te vindenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
Ja ik heb zo'n kleintje gezien in het roze, 10 megapixels, pretty and pink.
En klein en plat. Niet eens zo duur. Dus die willik
Die poesquote:Zo extatik ben ik vandaag ook!![]()
Thanks
Klinkt zeer geslaagd Greysquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, lekker gegeten bij Shabu
En ik heb o.a. een H&M chipkaart gekregen met veel tegoed er opDus ik kan weer los.
En centjes van mijn ouders, want daar wist ik niets aan te vragen
En ik ga van de week met Heer G ff kijken voor zo'n klein plat roze () fotocameraatje, dat ik makkelijk in mijn tas kan gooien. Ik baal er nu te vaak van dat ik mijn (grotere) camera niet mee heb, maar die kan ik weer moeilijk elke dag meenemen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:04 schreef Goodbye het volgende:
Morning!![]()
Greys, jij jonge blom![]()
[ afbeelding ]
Nog vrij gelukkigquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Goodbye![]()
Ben je nog lekker vrij of alweer aan de slag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |