In V&A? Hier?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dank u
![]()
![]()
Een hele tijd geleden ging het er in V&A over wie wanneer jarig was (heel veel mensen in augustus) en toen heeft Benny het opgeschreven
Ik las het ook pas vanochtend, anders had ik Clooney geprobeerd te regelen. Met hetzelfde resultaat als die oude franse mennekes waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:32 schreef Greys het volgende:
[..]
In V&A? Hier?
Of in TAL?
Anyway, ik baal er echt van dat ik het niet wist
Waarom heb je het niet even gezegd, truffeltje![]()
Oh nee, ik bedoel in TALquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:32 schreef Greys het volgende:
[..]
In V&A? Hier?
Of in TAL?
Anyway, ik baal er echt van dat ik het niet wist
Waarom heb je het niet even gezegd, truffeltje![]()
Dank je wel, gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo![]()
Ik kom nooit in TAL![]()
Maar toch een welgemeend gefeliciteeeeeeeeeeeerd!![]()
Hoop dat je een leuke dag hebt![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
Er is er eentje jarig, hoera! Hoera!
Dat kun je wel zien dat is onze Tombo-wiki
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je verjaardag lieve TomboIk hoop dat je een fijne (verjaar)dag hebt vandaag.
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dank je wel, gaat wel lukken
Ik ga er vandoor, ouders + zusje/zwager komen zo op de koffie![]()
Misschien tot vanmiddag!
Wellicht omdat een fors aantal van de SC-ers hier nu vaak in TAL SC te vinden isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Hoe komt het trouwens dat het tempo er ineens helemaal uit is hier?
benny hosselt al die chickies.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Een aantal posten ook in F&F (Greys en Ingetje)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Wat een analyse.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een aantal posten ook in F&F (Greys en Ingetje)
Ml-etje is druk met haar nieuwe baan
Cat22 is op vakantie
Tombolafan en ik zitten regelmatig in TAL, net als Pheno
JJH heeft ook druk en is er dus niet zoveel (en zit heel soms ook in TAL)
Zwabber komt te pas en te onpas binnen waaien (ook in TAL)
Pisces is er nog wel regelmatig volgens mij?
Ja eehh, ik duik er niet als een kat op een muis bovenop als er een keer iemand iets over zegtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een analyse.
Pisces is er haske vaak.
Je vergeet erik, ook met vakantie. En het is maar een faaaase hoor, boeiend dat het nu wat rustiger is
Muis! Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |