Als een iemand op een gegeven moment zo'n "quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet bang voor vreemde mensen, maar ik haat het ongemakkelijke gevoel als je je niet echt bij de groep voelt horen in het begin.
Jammerrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik blijf wel thuisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreemde mensen is niet erg, rare mensen wel
op een meetquote:
Of als je gewoon ´tvp´ roept in een groepje dat met elkaar staat te praten en daarna weer wegloopt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als een iemand op een gegeven moment zo'n "" opmerking maakt is het vaak al over
.
Die is wel leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Of als je gewoon ´tvp´ roept in een groepje dat met elkaar staat te praten en daarna weer wegloopt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik zat bij op de meet bij RenRen- en die begon zo van "Weet je wie ik ben op FOK!?" Dus ik zo nadenken... En toen ging ze zittend lopen rennen zegmaar.Zag er best grappig uit.
Maar toen kwam ik nogsteeds niet op de naam
Zingt mee met karaoke etc. Tenminste, bij de karaokemeet in Den Haag van Moemoe paar jaar terug.quote:
ik heb bewust even ingehouden want wilde niet nog een keer, had ik hem alsnog bijnaquote:
Dus niet gemeen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt een tof wijf
Die ken ik al 11 jaar
Ik weet echt niet wat ik tegen mensen zou zeggen.. Sommige mensen zou ik denk ik met de echte naam aanspreken, bij andere is de forumnaam gewoon makkelijker.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op een meet
Als ik weet dat iemand diederik heet ga ik niet zeggen: heee Swarma..
Bij Yvonne en Mike was het wel makkelijk overigens
Den Haag? Jezus dat zou makkelijk zijn zeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Zingt mee met karaoke etc. Tenminste, bij de karaokemeet in Den Haag van Moemoe paar jaar terug.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Of als je gewoon ´tvp´ roept in een groepje dat met elkaar staat te praten en daarna weer wegloopt.
Lijkt me ook een rare ervaring om iemand bij zijn/haar username te noemenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op een meet
Ik was helemaal ontdaan toen bleek dat Mike gewoon mike heetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op een meet
Ze kwam van Big Brother fora enzo af toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt een tof wijf
Die ken ik al 11 jaar
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was helemaal ontdaan toen bleek dat Mike gewoon mike heet
Raad de nickname! uurtje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik zat bij op de meet bij RenRen- en die begon zo van "Weet je wie ik ben op FOK!?" Dus ik zo nadenken... En toen ging ze zittend lopen rennen zegmaar.Zag er best grappig uit.
Maar toen kwam ik nogsteeds niet op de naam
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen hier weet mijn echte naamquote:
Maar Myraela is nog wel een "normale naam"'... Loflesvijfentachtig is zo lang bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik tegen mensen zou zeggen.. Sommige mensen zou ik denk ik met de echte naam aanspreken, bij andere is de forumnaam gewoon makkelijker.
En toch ga ik je Kelly noemen want dan vind ik echt een naam voor je.quote:
Ik ook, en vooral omdat hij iedere dag jarig is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Bij Ll moet ik zelfs opletten dat ik het niet typ.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar Myraela is nog wel een "normale naam"'... Loflesvijfentachtig is zo lang bijvoorbeeld
Dat is dan wel irritant.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige kende ik echt niet.Er kwamen allemaal mensen die amper postte.
Dat heb ik juist eerder andersomquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga Kelly wel nadoen, breekt het ijsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En toch ga ik je Kelly noemen want dan vind ik echt een naam voor je.
Niet zo haten op die naam, lijkt de mijne op. Kinda.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En toch ga ik je Kelly noemen want dan vind ik echt een naam voor je.
quote:
Ja, ik dacht das vast niet zn echte naamquote:
Mag ik je dan rijden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga Kelly wel nadoen, breekt het ijs
Dat deden we niet echt hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is dan wel irritant.Voor als je zo'n spel gaat doen.
![]()
Ik haat niet op de naam schat, ik ken er meerdere allemaalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet zo haten op die naam, lijkt de mijne op. Kinda.
Mooi.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef crv het volgende:
Nou is echt klote op zo'n afstand een redelijke foto te krijgen. dit is het beste wat ik heb![]()
Maar ja is dan ook zo'n klein klote cameratje
[ afbeelding ]
Jij welquote:
Kies een andere naam, ik ben 3 jaar verliefd geweest op een Peter die mij nooit heeft gewild maar wel aan het lijntje heeft gehouden. Ik noem je Piet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik heet Peter, hebben jullie allemaal nog even om te oefenen
Waren er zoveel mensen dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat deden we niet echt hoor.Was toevallig alleen bij renren. Ik heb er misschien 10 gesproken ofzo, de rest boeide me ook niets.
Dat zijn wij vergeten volgens mij!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook, en vooral omdat hij iedere dag jarig is.
We hebben nog met z'n allen lang zal ze leven voor hem gezongen
Die doet er niet zo moeilijk over dacht ik?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij Ll moet ik zelfs opletten dat ik het niet typ.
Peter.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Als jij naar Noord Holland verhuist mag je me Piet noemenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies een andere naam, ik ben 3 jaar verliefd geweest op een Peter die mij nooit heeft gewild maar wel aan het lijntje heeft gehouden. Ik noem je Piet.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies een andere naam, ik ben 3 jaar verliefd geweest op een Peter die mij nooit heeft gewild maar wel aan het lijntje heeft gehouden. Ik noem je Piet.
nou valt erg tegen. voor zoiets heb ik mijn andere cam nodig maar die ligt nog staads in NLquote:
Kop van Noord-Holland.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als jij naar Noord Holland verhuist mag je me Piet noemen
quote:
Zo heet mijn stiefvader ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Hij zou er vast niet moeilijk over doen, maar ik heb hier zelf ook liever dat ik gewoon als Myraela word gezien en niet als Mirne, dus dan doe ik dat bij andere ook maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die doet er niet zo moeilijk over dacht ik?
Sowieso is Ll makkelijk, lekker kort
Mooi toch.quote:
klote hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef crv het volgende:
Nou is echt klote op zo'n afstand een redelijke foto te krijgen. dit is het beste wat ik heb![]()
Maar ja is dan ook zo'n klein klote cameratje
[ afbeelding ]
Ik heb ook wat met een Peter gehadquote:
Waarvan de helft nooit postte in PUBquote:
Oh nee, ik bedoel meer voor als je het per ongeluk doet... Maar het staat volgens mij in zn profiel ook toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij zou er vast niet moeilijk over doen, maar ik heb hier zelf ook liever dat ik gewoon als Myraela word gezien en niet als Mirne, dus dan doe ik dat bij andere ook maar.
Da's wel jammer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarvan de helft nooit postte in PUB.
Vroegah, schijnbaar wel. Maar toen zat ik er nog niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarvan de helft nooit postte in PUB.
Duits, blond haar, vlechtjes, weiland?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb verkering gehad met een Heidi
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef crv het volgende:
* gaat nog ff zijn filmpje afkijken
misschien tot straks, anders welterusten envoor de dames
Die kreeft heet Eugene krabs?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest aan die kreeft van SpongeBob denken bij het horen van zijn naam(Leendert)
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |