Dat deden we niet echt hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is dan wel irritant.Voor als je zo'n spel gaat doen.
![]()
Ik haat niet op de naam schat, ik ken er meerdere allemaalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet zo haten op die naam, lijkt de mijne op. Kinda.
Mooi.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef crv het volgende:
Nou is echt klote op zo'n afstand een redelijke foto te krijgen. dit is het beste wat ik heb![]()
Maar ja is dan ook zo'n klein klote cameratje
[ afbeelding ]
Jij welquote:
Kies een andere naam, ik ben 3 jaar verliefd geweest op een Peter die mij nooit heeft gewild maar wel aan het lijntje heeft gehouden. Ik noem je Piet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik heet Peter, hebben jullie allemaal nog even om te oefenen
Waren er zoveel mensen dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat deden we niet echt hoor.Was toevallig alleen bij renren. Ik heb er misschien 10 gesproken ofzo, de rest boeide me ook niets.
Dat zijn wij vergeten volgens mij!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook, en vooral omdat hij iedere dag jarig is.
We hebben nog met z'n allen lang zal ze leven voor hem gezongen
Die doet er niet zo moeilijk over dacht ik?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij Ll moet ik zelfs opletten dat ik het niet typ.
Peter.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Als jij naar Noord Holland verhuist mag je me Piet noemenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies een andere naam, ik ben 3 jaar verliefd geweest op een Peter die mij nooit heeft gewild maar wel aan het lijntje heeft gehouden. Ik noem je Piet.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies een andere naam, ik ben 3 jaar verliefd geweest op een Peter die mij nooit heeft gewild maar wel aan het lijntje heeft gehouden. Ik noem je Piet.
nou valt erg tegen. voor zoiets heb ik mijn andere cam nodig maar die ligt nog staads in NLquote:
Kop van Noord-Holland.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als jij naar Noord Holland verhuist mag je me Piet noemen
quote:
Zo heet mijn stiefvader ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |