quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was helemaal ontdaan toen bleek dat Mike gewoon mike heet
Raad de nickname! uurtje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik zat bij op de meet bij RenRen- en die begon zo van "Weet je wie ik ben op FOK!?" Dus ik zo nadenken... En toen ging ze zittend lopen rennen zegmaar.Zag er best grappig uit.
Maar toen kwam ik nogsteeds niet op de naam
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Of als je gewoon ´tvp´ roept in een groepje dat met elkaar staat te praten en daarna weer wegloopt.
Iedereen hier weet mijn echte naamquote:
Maar Myraela is nog wel een "normale naam"'... Loflesvijfentachtig is zo lang bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik tegen mensen zou zeggen.. Sommige mensen zou ik denk ik met de echte naam aanspreken, bij andere is de forumnaam gewoon makkelijker.
En toch ga ik je Kelly noemen want dan vind ik echt een naam voor je.quote:
Ik ook, en vooral omdat hij iedere dag jarig is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Bij Ll moet ik zelfs opletten dat ik het niet typ.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar Myraela is nog wel een "normale naam"'... Loflesvijfentachtig is zo lang bijvoorbeeld
Dat is dan wel irritant.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige kende ik echt niet.Er kwamen allemaal mensen die amper postte.
Dat heb ik juist eerder andersomquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga Kelly wel nadoen, breekt het ijsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En toch ga ik je Kelly noemen want dan vind ik echt een naam voor je.
Niet zo haten op die naam, lijkt de mijne op. Kinda.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En toch ga ik je Kelly noemen want dan vind ik echt een naam voor je.
quote:
Ja, ik dacht das vast niet zn echte naamquote:
Mag ik je dan rijden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga Kelly wel nadoen, breekt het ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |