SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door De_Kardinaal op 31-07-2010 14:38:33 ]______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Uhuh! Maar dan gaan we dus apart nog een keer naar Pedatoren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:00 schreef Meesterchef het volgende:
Geen idee, Inception is ook prima, dan gaat Laysa ook mee, toch?
Ik heb volgens mij geen Windows DVD gekregen. Toen ik de computer ooit gekocht heb, zeiden ze dat dat op de computer zelf zit. Ofzoiets. Kan dat? En als dat dan gelukt is hè, dat formatteren, dan moet je alles weer opnieuw installeren? Dat zijn best veel programma's of niet? Hoe lang duurt het ongeveer om te formatteren + alles opnieuw te installeren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:48 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh maar dat is niet zo moeilijk, heb je je DVD van Windows ergens? Gewoon in je DVD speler (op de pc dan he) stoppen en opnieuw opstarten, dan kan je ergens formatteren kiezen. Wel eerst even backupjes maken. En als het nou echt niet lukt dan laat ik t wel een keer zien
Mijn hele computer naar een computerzaak slepen? Niet handig!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef Difficult het volgende:
Zo ik heb lekker geslapen zeg!
En Rituals voordat je een nieuwe computer koopt, en het formatteren niet lukt kan je hem ook langs een computer zaak brengen dan doen die dat voor je
Heb je helemaal geen cd/dvd erbij zitten? Je hebt vaak een geheime partitie waarmee je alles in fabrieksmodus weer terug kan zetten. Of anders kan je het opstarten via BIOS. Wat voor pc heb je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen Windows DVD gekregen. Toen ik de computer ooit gekocht heb, zeiden ze dat dat op de computer zelf zit. Ofzoiets. Kan dat? En als dat dan gelukt is hè, dat formatteren, dan moet je alles weer opnieuw installeren? Dat zijn best veel programma's of niet? Hoe lang duurt het ongeveer om te formatteren + alles opnieuw te installeren?
[..]
Mijn hele computer naar een computerzaak slepen? Niet handig!Ik heb geen laptop.
Dat dus, waarschijnlijk heb je gewoon een recovery disk? Of misschien nog een floppy, maar dat zou wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen cd/dvd erbij zitten? Je hebt vaak een geheime partitie waarmee je alles in fabrieksmodus weer terug kan zetten. Of anders kan je het opstarten via BIOS. Wat voor pc heb je?
Nee geen cd/dvd. Geheime partitie? Klinkt spannend! Opstarten via BIOS? Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen cd/dvd erbij zitten? Je hebt vaak een geheime partitie waarmee je alles in fabrieksmodus weer terug kan zetten. Of anders kan je het opstarten via BIOS. Wat voor pc heb je?
En ik geloof dat je met zo'n recovery disk ook het meeste weer meegeinstalleerd krijgt op je PC.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus, waarschijnlijk heb je gewoon een recovery disk? Of misschien nog een floppy, maar dat zou wel heel erg zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef Rituals het volgende:
[..]Plaats die van jezelf eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meesterchef komt je pc wel fiksen voor een tettenfoto van jezelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:40 schreef Rituals het volgende:
Recovery disk. Oké. Dat zit op mijn computer zelf? Kan iemand in Rituals-taal uitleggen wat ik moet doen?
Eens kijken op de site van HP. Zoek eens naar recovery, of op jouw pc type nummerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:40 schreef Rituals het volgende:
Recovery disk. Oké. Dat zit op mijn computer zelf? Kan iemand in Rituals-taal uitleggen wat ik moet doen?
Doe ik ffquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meesterchef komt je pc wel fiksen voor een tettenfoto van jezelf.
Ik zou het bijna overwegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meesterchef komt je pc wel fiksen voor een tettenfoto van jezelf.
Goed idee! Ga ik zo eens even doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens kijken op de site van HP. Zoek eens naar recovery, of op jouw pc type nummer
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb vanochtend Rituals gespot in de badkamer!en vanmiddag 2 heerlijke sandwiches gemaakt met bacon sla en tomaat
Kan je dan geen recovery CD vinden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:54 schreef Rituals het volgende:
Volgens mij is het voor mij veel minder werk om even een nieuwe computer te kopen. Het is dat ik er eigenlijk geen geld voor heb...
Dan moet ik dus een CD/DVD branden? Kan iedere computer dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je dan geen recovery CD vinden?
http://h20000.www2.hp.com(...)p?objectID=c00882383
Gewoon doen wat er staat als je tenminste Vista hebt voor XP is het net wat anders. Kan je toch wel Engels lezen en wat stappen volgen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dan moet ik dus een CD/DVD branden? Kan iedere computer dat?![]()
Nog nooit gedaan. Maar volgens mij zit er iets op mijn computer waarmee ik kan formatteren. Een deel op m'n harde schijf ofzo? Zoiets kan ik me herinneren namelijk. Of is dat iets anders?
Zou moeten lukken!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon doen wat er staat als je tenminste Vista hebt voor XP is het net wat anders. Kan je toch wel Engels lezen en wat stappen volgen mag ik hopen?
Je kent toch wel iemand die dat even voor je fixed johquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zou moeten lukken!Ik ga het zo eens even doorlezen.
Ik heb begrepen dat het niet echt leuk werk is om te doen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:12 schreef Difficult het volgende:
[..]
Je kent toch wel iemand die dat even voor je fixed joh
Misschien wil Meesterchef het wil doen....en dan zorg jij voor een lekker drankjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het niet echt leuk werk is om te doen?
Wat drink je graag Meesterchef?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien wil Meesterchef het wil doen....en dan zorg jij voor een lekker drankjewordt het al een stuk leuker
Nahja zoveel moeite is het niet hoor, merendeel doet de computer zelf als je hem eenmaal hebt aangezetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het niet echt leuk werk is om te doen?
Maar daarna moet je weer heel veel installeren toch? Hij is nu drie jaar oud.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:25 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nahja zoveel moeite is het niet hoor, merendeel doet de computer zelf als je hem eenmaal hebt aangezet
Hoe oud is je computer eigenlijk?
O dan moet ie het nog gewoon fatsoenlijk doen voor internet en allesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar daarna moet je weer heel veel installeren toch? Hij is nu drie jaar oud.
CDtjes? Ik heb nergens CDtjes van hoor...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:29 schreef Difficult het volgende:
[..]
O dan moet ie het nog gewoon fatsoenlijk doen voor internet en alles
En tja ligt eraan hoeveel programma's je er op hebt staan maar het blijft gewoon cdjes erin stoppen en op Ja drukken
Dan moet je het even downloaden, maar heb je zoveel programma's op je computer dan ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
CDtjes? Ik heb nergens CDtjes van hoor...![]()
.
Ik heb werkelijk geen idee. Toen ik deze computer kreeg heeft mijn ex alles voor me gedownload/geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef Difficult het volgende:
[..]
Dan moet je het even downloaden, maar heb je zoveel programma's op je computer dan ?
Wat gebruik veel? naast internetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Toen ik deze computer kreeg heeft mijn ex alles voor me gedownload/geïnstalleerd.
Hè wat jammer, dat heb ik niet standaard in huisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:49 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nou, Southern Comfort met Sprite is wel lekker
Als dat nou het enige was...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:50 schreef Difficult het volgende:
[..]
O nou omdat te installeren kost maximaal 2min
Nahja als je dat voornamelijk gebruikt, installeer je dat eerst en op het moment dat je dingen gaat missen download je het gewoonquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hè wat jammer, dat heb ik niet standaard in huis
[..]
Als dat nou het enige was...
Dat is meestal zo gepiept hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:57 schreef Rituals het volgende:
Hoe lang duurt het formatteren zelf dan?
Echt? Waarom loopt iedereen dan altijd zo te zeuren dat het rotwerk is?quote:
Eh... wie dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Echt? Waarom loopt iedereen dan altijd zo te zeuren dat het rotwerk is?
Mensen in mijn omgeving. Vast een excuus om mij niet te hoeven helpenquote:
Ja je bent dan wel alles kwijt, dus maak een backup van datgene je nog wilt gebruiken. Office zul je opnieuw moeten installeren. Je kan eventueel ook Open Office downloaden, die is gratis. Anders moet je de officiële Office cd hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:10 schreef Rituals het volgende:
Als ik ga formatteren, ben ik dan ook Microsoft Office Word 2003 kwijt? Volgens mij heeft mijn ex dat er namelijk opgezet. Kan ik dat ook gewoon downloaden? Dat gebruik ik namelijk ook veel.
Open Office is gewoon hetzelfde met een andere naam? Ik heb geen officiële CD. Hè bah, ik voel nu al dat dit gaat mislukken en dat ik spijt ga krijgen dat ik me heb laten overhalen tot formatterenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja je bent dan wel alles kwijt, dus maak een backup van datgene je nog wilt gebruiken. Office zul je opnieuw moeten installeren. Je kan eventueel ook Open Office downloaden, die is gratis. Anders moet je de officiële Office cd hebben.
Mensen met meer dan 3 programma's op hun pc!quote:
Nee Open Office is wel ietsje anders geloof ik. Heb je niet zo'n Office 2007 pakket van surfspot gekocht ooit? Maar goed, als je dat formatteren niet helemaal begrijpt dan zou ik het niet zelf gaan doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Open Office is gewoon hetzelfde met een andere naam? Ik heb geen officiële CD. Hè bah, ik voel nu al dat dit gaat mislukken en dat ik spijt ga krijgen dat ik me heb laten overhalen tot formatteren![]()
.
Misschien dat ik er toch maar even mee wacht. Als internet na een uur en 10x proberen eenmaal is opgestart, dan doet mijn computer het best 'oké'.
Was dat een diss naar mij?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mensen met meer dan 3 programma's op hun pc!
Nee nooit iets gekocht. Beter dat ik het niet zelf doe? Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nee Open Office is wel ietsje anders geloof ik. Heb je niet zo'n Office 2007 pakket van surfspot gekocht ooit? Maar goed, als je dat formatteren niet helemaal begrijpt dan zou ik het niet zelf gaan doen.
Yep! Je formatteert je pc vaker dan dat ik onderbroeken verwissel.quote:
Hoeft niet, maar het is wel een stuk gemakkelijker. Verder kom je gewoon al heel eind met open source of andere freeware software. Het vervelende is dat men vaak verplicht is om windows te gebruiken vanwege gebrekkige driverondersteuning of bepaalde programma's. (Met een gratis image-programma na een verse windows + office installatie een image maken die je kan herstellen dat bespaart zeeën van tijd.)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:06 schreef Difficult het volgende:
Je pc opnieuw installeren is helemaal niet zoveel werk, je moet alleen veel wachten
Je pc gaat er zeker een stuk sneller van worden, en de programma's die jij gebruikt zijn makkelijk zat te vinden en te installeren![]()
Je moet alleen zorgen dat je een backup hebt van al je bestanden die belangrijk zijn
En officiële CD's heb je helemaal niet nodig
Je bent welkom om m'n computer te komen fixen hoor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:06 schreef Difficult het volgende:
Je pc opnieuw installeren is helemaal niet zoveel werk, je moet alleen veel wachten
Je pc gaat er zeker een stuk sneller van worden, en de programma's die jij gebruikt zijn makkelijk zat te vinden en te installeren![]()
Je moet alleen zorgen dat je een backup hebt van al je bestanden die belangrijk zijn
En officiële CD's heb je helemaal niet nodig
Zie ik jou nu echt hulp vragen? Da's wel een beetje afhankelijk hèquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kom jij dat even doen dan?![]()
Ik weet net de aan/uit-knop te vinden op m'n computer.
Probablyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mensen in mijn omgeving. Vast een excuus om mij niet te hoeven helpen.
Ja, erg hè! Wat betreft computers moet ik me maar over mijn afhankelijkheids-issues heenzetten, want dat kan ik zelf gewoon echt nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zie ik jou nu echt hulp vragen? Da's wel een beetje afhankelijk hè
Volgens mij weet je wel in welke categorie ik valquote:[..]
Probably.
Zoals iedereen hier zegt: het is helemaal niet zo moeilijk om het zelf te doen, maar enige basiskennis van pc-gebeuren is wel handig. Als je dat niet hebt en echt een nitwit bent, dan kan ik me voorstellen dat het nog best lastig is. Drivers zoeken enzo, recoverydisk, gekraakte software, je moet het maar al eens gedaan hebben en het net weten. Een enigszins gevorderde gebruiker heeft dat allemaal al eens gedaan maar als je dat niet hebt gedaan kan ik me voorstellen dat het best wel tegen valt.
O jeetje toch!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, erg hè! Wat betreft computers moet ik me maar over mijn afhankelijkheids-issues heenzetten, want dat kan ik zelf gewoon echt niet![]()
.
[..]
Volgens mij weet je wel in welke categorie ik val. Ik zie het al gebeuren dat ik halverwege ben met iets en ik het dan niet meer snap ofzo.
Vandaar ook de hint om het niet zelf te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, erg hè! Wat betreft computers moet ik me maar over mijn afhankelijkheids-issues heenzetten, want dat kan ik zelf gewoon echt niet![]()
.
[..]
Volgens mij weet je wel in welke categorie ik val. Ik zie het al gebeuren dat ik halverwege ben met iets en ik het dan niet meer snap ofzo.
Wat is dan wel je beste kant?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:31 schreef Rituals het volgende:
Je hebt gelijk DK, ik ga stoppen met praten over computers. Ik laat zo niet bepaald m'n beste kant zien.
Ze is zo oppervlakkig dat ze maar één kant heeft!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vandaar ook de hint om het niet zelf te doen. Doordat je alleen een desktop hebt, kun je ook niet meer echt makkelijk om hulp vragen als je vastloopt ergens (behalve via je telefoon dan, maar ideaal is anders).
[..]
Wat is dan wel je beste kant?
Ook dat nog inderdaad!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vandaar ook de hint om het niet zelf te doen. Doordat je alleen een desktop hebt, kun je ook niet meer echt makkelijk om hulp vragen als je vastloopt ergens (behalve via je telefoon dan, maar ideaal is anders).
Bovenkant?quote:[..]
Wat is dan wel je beste kant?
Scrubs is tof!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:41 schreef Difficult het volgende:
Nou laatste woorden over de computer dan! Geloof dat je computer wel gefixed word als je terug komt genoeg mensen die het kunnen als ik het zo lees
Nu ben ik scrubs kijken : )
Geen mensen die ik ken!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:41 schreef Difficult het volgende:
Nou laatste woorden over de computer dan! Geloof dat je computer wel gefixed word als je terug komt genoeg mensen die het kunnen als ik het zo lees
Nu ben ik scrubs kijken : )
O ja, en mensen leren kennen is eng hè!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Geen mensen die ik ken!
Veel plezier met Scrubs! Ik ben aan het uitzoeken wat ik in Berlijn wil gaan doen.
Waarom zouden mensen die ik niet ken, mijn computer willen maken? Ik zou er uiteraard niet moeilijk over doen (quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, en mensen leren kennen is eng hè!
Dan niet, maar dan stop je gewoon met piepen over je pc!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die ik niet ken, mijn computer willen maken? Ik zou er uiteraard niet moeilijk over doen (), maar de kans lijkt me nogal klein
.
Ik was al gestopt!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan niet, maar dan stop je gewoon met piepen over je pc!
EEN FOKKER ONTMOETEN! ENG!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
Als ik op en neer rij naar Weeze voor een fokker die ik niet ken, denk ik dat er ook wel iemand is die je pc even opnieuw wil installerenEventueel wil ik het ook nog wel doen, is echt een uurtje werk ofzo (met de goede voorbereiding, drivers etc.)
Misschien ben jij wel bovengemiddeld sociaal voor een FOK!ker!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
Als ik op en neer rij naar Weeze voor een fokker die ik niet ken, denk ik dat er ook wel iemand is die je pc even opnieuw wil installerenEventueel wil ik het ook nog wel doen, is echt een uurtje werk ofzo (met de goede voorbereiding, drivers etc.)
Je wilt niet weten hoeveel FOK!kers ik inmiddels ken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:38 schreef IrishBastard het volgende:
Wordt dan wel pas ergens na komende week, op z'n vroegstMaar verder prima hoor
En anders van IB! Die fixt pc's, taxi't vreemden et cetera! Hulde aan/voor IBquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:44 schreef Difficult het volgende:
Je moet het van je echte vrienden hebben he!
Stalkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie verveel je jeIk ben je nu al in 3 active topics tegengekomen
Mja ik geloof niet dat ik nog in slaap ga komen nu : (quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:36 schreef Rituals het volgende:
Nu is het wel ergens in de nacht Difficult!
Waarom niet?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:51 schreef Difficult het volgende:
[..]
Mja ik geloof niet dat ik nog in slaap ga komen nu : (
Persons Unknownquote:
Ik heb sinds juli vakantie, maar m'n ritme is vanaf april ongeveer wat minder goed gewordenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:37 schreef Difficult het volgende:
Ja jij hebt al maanden vakantie of niet? ik moet nog gewoon werken en zit opeens toch in een kut ritme
en nu verveel ik me dus de pleuris : (
Ik denk dat ik 28 days later ga kijken
Ik stuur je wel even een PM, dit is net een MSN-gesprek, niet zo boeiend voor de restquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:52 schreef Difficult het volgende:
Hoeveelste jaar ?
Neuh ben nog steeds niet moe, ga maar beetje fokken ofzo en... mss zo met iemand singstars spelen
Sodeju, da's wel heel vroeg. Ik vond negen uur al aardig fanatiekquote:Op zondag 1 augustus 2010 05:46 schreef DeKubus het volgende:
Hardstikke gezellig vinden wij dat.![]()
![]()
Ohjaa goedesmorgens! Heb ik weer eindelijk vrij, ben ik zo vroeg wakker
Komt omdat m'n ritme kut is en ik gisteren voor mijn doen vroeg ging slapen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sodeju, da's wel heel vroeg. Ik vond negen uur al aardig fanatiek.
Goede reis, en veel succes en plezierquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:18 schreef AMDB het volgende:
Zo, weer 5km hardlopen erop zitten. Eten, douchen en laatste spulletjes inpakken en dan richting vliegveld Dortmund
Aw ik ging toen net slapenquote:Op zondag 1 augustus 2010 05:46 schreef DeKubus het volgende:
Hardstikke gezellig vinden wij dat.![]()
![]()
Ohjaa goedesmorgens! Heb ik weer eindelijk vrij, ben ik zo vroeg wakker
Heel veel plezier!quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:18 schreef AMDB het volgende:
Zo, weer 5km hardlopen erop zitten. Eten, douchen en laatste spulletjes inpakken en dan richting vliegveld Dortmund
Dag meester hosti!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
Goede dag, hier zijn jullie![]()
Ik was iedereen al kwijt
Meester Kardinaal, hoe is het met uw leven vandaag?quote:
Net wakker!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meester Kardinaal, hoe is het met uw leven vandaag?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef morgane het volgende:
Heel veel plezier de komende tijd AMDB!! Maak er wat moois van in Noorwegen
Oslo was trouwens te gek!
Nou gisteren een beetje een rustdag gehad, vrijdag namelijk met een stel Slowaken en wat andere gasten in een of ander kraakhol terecht gekomen, drankspelletjes met 40% drank icm vreemde rookwaren en ander grut is blijkbaar niet optimaal voor je.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net wakker!![]()
Jij tot in de kleine uurtjes gefeest?
Rustig! Beetje bankhangen en zulks!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou gisteren een beetje een rustdag gehad, vrijdag namelijk met een stel Slowaken en wat andere gasten in een of ander kraakhol terecht gekomen, drankspelletjes met 40% drank icm vreemde rookwaren en ander grut is blijkbaar niet optimaal voor je.
En hoe is jouw weekend tot dusverre?
Borovitsjka ofzo heette het, ik moest iig citroenen meenemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rustig! Beetje bankhangen en zulks!
Zelfgestookte drank uit de badkuip? Jammie!
Klinkt als zelfgestookte vodka! Citroenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Borovitsjka ofzo heette het, ik moest iig citroenen meenemen
Het antwoord: IBquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:58 schreef Rituals het volgende:
Als ik om 22.50 uur aankom met het vliegtuig in Weeze, kan ik dan de pendelbus richting Nijmegen nemen van 23.30 uur? Ik heb alleen handbagage. Dat moet toch wel lukken?
Hendigquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:58 schreef Rituals het volgende:
Als ik om 22.50 uur aankom met het vliegtuig in Weeze, kan ik dan de pendelbus richting Nijmegen nemen van 23.30 uur? Ik heb alleen handbagage. Dat moet toch wel lukken?
IB:quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kan ik daarna zeker meteen d'r computer fixen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef Rituals het volgende:
Maak je geen zorgen IB, ik zal je niet vragen me van/naar Weeze te halen/brengen. Ik heb zojuist dat pendelbusje geregeld. Dat ze daarvoor ¤16,- (enkeltje) durven te vragen!
Ik moet dadelijk even een inktpatroon kopen, de mijne is leeg en nu kan ik m'n tickets niet uitprinten![]()
.
Bijna naar Berlijn.
Beth Ditto, heeft echt een geweldige stem, maar haar uiterlijk is nogal...euhm....apartquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond dit een heel leuk lied, maar je moet niet de clip erbij zien
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:42 schreef Rituals het volgende:
Ik ben aan het downloaden! En volgens mij lukt het ook nog!Alleen die site kent sommige artiesten niet. Irritant!
Rustige muziek dit keer!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:06 schreef DeKubus het volgende:
[..]
wat voor muziek ben je aan het downen?
Hah mijn idee! Zo net terug van fitnessen, nu maar eens even de oven opwarmen voor een echte maaltijdquote:
McD's!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:10 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah mijn idee! Zo net terug van fitnessen, nu maar eens even de oven opwarmen voor een echte maaltijd
Ik mag hopen van niet want het was ergens in de buurt van Culemborg.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:13 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ook prima! Lang geleden.. zouden ze ons nog herkennen?
Neem jij toch lekker een soja-schnitzel!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef Difficult het volgende:
McD Ik krijg die meuk echt niet naar binnen
Dat heb ik nou met Burger Kingquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef Difficult het volgende:
McD Ik krijg die meuk echt niet naar binnen
De verpakking is nog te eten!quote:
posten dan maar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Eten... ik heb heerlijke pics van gister
Even zooitje overzetten van men mobiel.. Vandaag even kort de Biesbosch in geweest, ook nog wat mooie foto;s geschotenquote:
Nog even en je bent vast tonnetje rond!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Een sandwich van geroosterd brood, gebakken bacon, krulsla en tomaat. Mayo met mosterd gemengd als sausjeHeerlijk! Zag een plaatje in een Libelle en toen kreeg ik er accuut zin in
Geen spijt, proeft als gezond McD'en
![]()
[ afbeelding ]
Eerste pizza,net iets te lang in de oven. Prefab bodems, van goede kwaliteitSoort tomaten/spaghetti saus, jonge kaas geraspt, en gefruitte uitjes/paprika/champignons, en bio shoarma
Super lekker! Al is het plaatje wat vaag... de 2e zag er iets lekkerder uit
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Een sandwich van geroosterd brood, gebakken bacon, krulsla en tomaat. Mayo met mosterd gemengd als sausjeHeerlijk! Zag een plaatje in een Libelle en toen kreeg ik er accuut zin in
![]()
[ afbeelding ]
Eerste pizza,net iets te lang in de oven. Prefab bodems, van goede kwaliteitSoort tomaten/spaghetti saus, jonge kaas geraspt, en gefruitte uitjes/paprika/champignons, en bio shoarma
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Biesbosch! Trauma's! Daar heb ik in zo'n verschrikkelijke rondvaartboot gezeten met m'n familiequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Even zooitje overzetten van men mobiel.. Vandaag even kort de Biesbosch in geweest, ook nog wat mooie foto;s geschoten
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag 3/4e pizza nog gegeten als voorafje.Daarna friet met kip! Maar ik ben gister ook gewoon 7 km gaan rennen, en vriendinnetje fietste mee
ook al had ze totaal geen zin
Oud blad wat op haar kamer lag, moeders leest het. Het plaatje van die lekkere sandwich was het enige inspirerende moet k zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Rituals het volgende:
Ziet er goed uit!Maaruhh, je leest de Libelle?
Ja! Je had moeten kijken in het 'Jij en je verkering-topic'!quote:
Guess soquote:
Volgens mij was het eerder sociale dwangquote:
O.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Je had moeten kijken in het 'Jij en je verkering-topic'!
Dementie, eminentie!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Guess soAl heb je volgens mij er nog op gereageerd ook, kwootpost
![]()
Een taxi die 16 euro per 50km rekent, het is schandalig!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef Rituals het volgende:
Maak je geen zorgen IB, ik zal je niet vragen me van/naar Weeze te halen/brengen. Ik heb zojuist dat pendelbusje geregeld. Dat ze daarvoor ¤16,- (enkeltje) durven te vragen!
Ik moet dadelijk even een inktpatroon kopen, de mijne is leeg en nu kan ik m'n tickets niet uitprinten![]()
.
Bijna naar Berlijn.
Nouja... gezond. Een paar plakjes bacon en mayo is niet helemaal supergezond natuurlijk. Al kan het altijd slechterquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ze verdienen in totaal ¤110,- euro met een enkeltje!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een taxi die 16 euro per 50km rekent, het is schandalig!
Ah nicequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Rustige muziek dit keer!David Gray, Thomas Dybdahl, Ben Lee, The Fray, Xavier Rudd. Ik wilde ook nog wat downloaden van Ben Howard en Ari Hest, maar die kent hij niet.
Heb je de kosten meegerekend?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ze verdienen in totaal ¤110,- euro met een enkeltje!
Ik heb werkelijk geen idee wat zo'n ritje kost voor hun. Dus neequote:
Ga uit van een kmkostprijs van ongeveer dertig cent. Ze moeten retour vanuit Nijmegen dus da's 120 km retour. Kmkostprijs dus al 40 euro. Daar bovenop nog de kosten van een chauffeur à 20 euro per uur × 2,5 uur, dus da's weer 50 euro. Dan blijft er nog 30 euro over voor overheadkosten en de rest is winst. Dat uitgaande van een volle bus. Als ze die niet hebben, houden ze minder over. Aan de andere kant: met een beetje mazzel zit de bus op de terugweg ook vol, dan houden ze meer over. Maar vergis je niet in de overheadkosten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat zo'n ritje kost voor hun. Dus nee.
Light mayo met mosterdquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een taxi die 16 euro per 50km rekent, het is schandalig!
[..]
Nouja... gezond. Een paar plakjes bacon en mayo is niet helemaal supergezond natuurlijk. Al kan het altijd slechter.
Dus de kosten zijn ¤90,- retour en de inkomsten (mits vol busje) ¤220,-. Kortom, ¤130,- winst (- wat extra kosten). Natuurlijk zal het busje niet altijd vol zitten, dat begrijp ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga uit van een kmkostprijs van ongeveer dertig cent. Ze moeten retour vanuit Nijmegen dus da's 120 km retour. Kmkostprijs dus al 40 euro. Daar bovenop nog de kosten van een chauffeur à 20 euro per uur × 2,5 uur, dus da's weer 50 euro. Dan blijft er nog 30 euro over voor overheadkosten en de rest is winst. Dat uitgaande van een volle bus. Als ze die niet hebben, houden ze minder over. Aan de andere kant: met een beetje mazzel zit de bus op de terugweg ook vol, dan houden ze meer over. Maar vergis je niet in de overheadkosten.
20 euro kost iemand bruto absoluut. Vergeet niet het werkgeversdeel dat nog afgedragen moet worden hè, salarisbetalingen houden niet op bij jouw salarisquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dus de kosten zijn ¤90,- retour en de inkomsten (mits vol busje) ¤220,-. Kortom, ¤130,- winst (- wat extra kosten). Natuurlijk zal het busje niet altijd vol zitten, dat begrijp ik.
Overigens duurt het ritje retour ongeveer 2 uur inclusief wachten op het vliegveld en in Nijmegen. Ook vraag ik me af of ze wel ¤20,- p/u verdienen.
Maar goed, ik snap je punt wel hoor.
Prima, dan houden we jouw berekening aanquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
20 euro kost iemand bruto absoluut. Vergeet niet het werkgeversdeel dat nog afgedragen moet worden hè, salarisbetalingen houden niet op bij jouw salaris. En het busje moet ook vanuit de remise naar de plek van ophalen en weer terug dus da's extra tijd.
Maar goed, zo'n bedrijf is er niet voor niets. Het doel is om winst te maken, nogal wiedes. Ze kunnen vast ook wel tegen een tarief van een tientje pp rijden, maar dan is de onderneming niet mee rendabel.
1337quote:
Bier zuipen en kut roepen, Altijd goed.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1337.
Môgguh..
Lekker vrij vandaag. Wat zal ik eens gaan doen?
Bier zuipen kan niet, moet vanavond nog weg met de auto... maar kut roepen kan ik dan wel weer heel goed!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bier zuipen en kut roepen, Altijd goed.
En niet eens in de buurt dus
Koffie
Nou als ik een krat HJ buiten opdrink is het namelijk niet te zuipenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:33 schreef Cocktailprikker het volgende:zit het AH foldertje door te bladeren... zie ik bij de Heinekenkratjes toch een achterlijke opdruk:
"Ook lekker voor buiten "!
Ken de mijne wel lenen, gebruik m toch nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:06 schreef Rituals het volgende:
Ik heb allemaal nieuwe muziek, wat heerlijk!
Ik realiseer me net alleen dat ik voor m'n iPod geen 'stopcontactoplader' heb. Dat is niet zo handig in het buitenland natuurlijk. Nu heb ik twee opties, zo'n oplader kopen of een groter SD-kaartje kopen voor m'n telefoon zodat ik de muziek daarop kan zetten.
Straks maar eens even naar de stad. Alweer.
Lief! Ik kom er alleen net achter dat ik zo'n USB-stopcontactoplader heb vanwege mijn nieuwe telefoon. Toch bedankt!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken de mijne wel lenen, gebruik m toch niet
Minste wat ik kan doen voor een mede Nijmegenaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lief! Ik kom er alleen net achter dat ik zo'n USB-stopcontactoplader heb vanwege mijn nieuwe telefoon. Toch bedankt!
johquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:32 schreef Difficult het volgende:
Omdat ik er altijd een spatie tussen doe
Into the wild óf donnie darko perhaps?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand nog filmtips? dan kan ik de molen aanslingeren en vanaaf filmpje kijken
Law Abiding Citizen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand nog filmtips? dan kan ik de molen aanslingeren en vanaaf filmpje kijken
meest domme post ooitquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef June. het volgende:
[..]
Law Abiding Citizen!
Geen Donnie DarkoMeest overgewaardeerde film ooit.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:53 schreef DeKubus het volgende:
Reservoir dogs![]()
Maar wie heeft die nou nog niet gezien.
Welke had je nou gezien dan? Into the Wild?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo zeg...ik geloof dat ik hem nog een keer moet kijken... jeetje... meteen mijn gemoedstoestand een heel stuk anders ook...
pfoeeee
Predators!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Welke had je nou gezien dan? Into the Wild?
Donnie Darkoquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Welke had je nou gezien dan? Into the Wild?
Ah tijd geleden dat ik die gezien heb, maar volgens mij is ie best aardig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Donnie Darkoover een uur hoop ik die ander binnen te hebben
Mooi tijdstip om aan een film te beginnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:02 schreef DeKubus het volgende:
* DeKubus gaat Death At A Funeral kijken, benieuwd of het een leuke film is.
Jazekers! Nu langzamerhand toch wel tijd om te gaan pitten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om aan een film te beginnen. Veel plezier.
Trustenquote:
Stiekem nog wel een beetje jaquote:
En? Ik zou de hele dag in mijn handjes wrijven als ik jou wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Stiekem nog wel een beetje ja. Maar ik ga vanavond pas hè.
Ja, ik heb er wel echt zin inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En? Ik zou de hele dag in mijn handjes wrijven als ik jou was
Ach alleen woensdag echt regen voor de rest beetje bewolkt en donderdag en vrijdag zonnigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel echt zin in. Nu eens rustig mijn tas inpakken. Het weer is daar niet helemaal ideaal nu, een beetje jammer.
Waar denk jij dat ik naartoe ga? Volgens het weerbericht dat ik zie is het alleen woensdag droog en voor de rest regenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach alleen woensdag echt regen voor de rest beetje bewolkt en donderdag en vrijdag zonnig
Euhm, berlijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Waar denk jij dat ik naartoe ga? Volgens het weerbericht dat ik zie is het alleen woensdag droog en voor de rest regen.
Jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm, berlijn
Lekker die weersvooruitzichten altijd
Zal je helpen met duimenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, ik zal het daar vanzelf wel zien.
Ik zou niet weten wat ik moet regelen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal je helpen met duimen![]()
Alles geregeld al wel, of nog wat last minute dingen regelen?
Succesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
goedemorgen, eens kijken of het vandaag al lukt om wat aan de studie te doen, had eigenlijk pas voor morgen gepland maar goed, zit nu ergens in een vakantiehuisje met vrienden van IB, zou eigenlijk maar paar dagen blijven, maar als ik iedere keer een beetje leer kan ik wat langer blijven
Ik zal er eens op gaan oefenenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
Veel plezier Rituals
(zie je, het kan ook zonder spatie)
Ik ben enorm benieuwd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:11 schreef SLP_ het volgende:
BerlijnVeel plezier Rituals! Ik vind Berlijn een van de tofste steden waar ik geweest ben
Succes! Mij lukt dat nooitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
goedemorgen, eens kijken of het vandaag al lukt om wat aan de studie te doen, had eigenlijk pas voor morgen gepland maar goed, zit nu ergens in een vakantiehuisje met vrienden van IB, zou eigenlijk maar paar dagen blijven, maar als ik iedere keer een beetje leer kan ik wat langer blijven
quote:
quote:
Dankjulliewel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
Veel plezier Rituals
(zie je, het kan ook zonder spatie)
Vervelend he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Internet mede niet mogelijk gemaakt door UPC!
Busze!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef Rituals het volgende:
Dankjulliewel! Ik ben er klaar voor!Over een kwartier loop ik richting het (dure
) busje.
En met je sexy nieuwe mobiel kun je ons op de hoogte houdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef Rituals het volgende:
Dankjulliewel! Ik ben er klaar voor!Over een kwartier loop ik richting het (dure
) busje.
Dat is wel flink klote. Red je het dan morgen allemaal wel met de meubels, als de vloer nog niet af is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef royjn het volgende:
gvd, laminaatboer zou vandaag klaar zijn. is ie nog niet klaar en komt ie zondag het afmaken.
Morgen meubels in ontvangst nemen en langs de ikea
UPC internet soms?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel flink klote. Red je het dan morgen allemaal wel met de meubels, als de vloer nog niet af is?
Hier heeft Internet er al een flinke tijd uit gelegen en nu is het nog niet stabiel. Maar goed, over een uur moet ik toch weg
Beetje schuiven en dan moet het te doen zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel flink klote. Red je het dan morgen allemaal wel met de meubels, als de vloer nog niet af is?
Hier heeft Internet er al een flinke tijd uit gelegen en nu is het nog niet stabiel. Maar goed, over een uur moet ik toch weg
;Dquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef DeKubus het volgende:
Blijft Difficult hè, smiles zonder spatie te plaatsen.
Had hier vandaag ook last van, maar was vanavond rond 23 ineens weer voorbij. Dus nu gemiste internets time inhalenquote:
Welkom!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Had hier vandaag ook last van, maar was vanavond rond 23 ineens weer voorbij. Dus nu gemiste internets time inhalen
Verder meld ik me voor t eerst in dit topic, aangenaam
knowlage is powerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Had hier vandaag ook last van, maar was vanavond rond 23 ineens weer voorbij. Dus nu gemiste internets time inhalen
Verder meld ik me voor t eerst in dit topic, aangenaam
Holy crap, die is inderdaad wel hardcore fout jaquote:
Dit zijn juweeltjes!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
Ik was net wat oude topics aan het teruglezen, maar mijn god wat gingen die soms echt (ECHT) helemaal nergens over
Ik wist niet de archieven van fok zo ver terug gingen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, toen ik nog grappig was.
Blijkbaar welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wist niet de archieven van fok zo ver terug gingen!
Ik heb een heuse parelketting!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijkbaar welEn wat een relletjes onderling, ook smikkelen en smullen om dit dingen terug te lezen. Jij hebt ook wel wat pareltjes op je naam staan
*insert schunnige opmerking*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een heuse parelketting!
Dat is nou juist de grapquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Holy crap, die is inderdaad wel hardcore fout ja![]()
Goedemorgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:54 schreef royjn het volgende:
Goedemorgen, vandaag weer lekker klussen
Stelt niets voor slechts een ziekenhuis-opname van 2 dagenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:52 schreef morgane het volgende:
Ai...zojuist een afspraak gemaakt bij de tandarts om mijn verstandskiezen eruit te laten halen. De eerste afspraak is pas 11 november maar ik ben nu al zenuwachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |