SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door De_Kardinaal op 31-07-2010 14:38:33 ]______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Uhuh! Maar dan gaan we dus apart nog een keer naar Pedatoren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:00 schreef Meesterchef het volgende:
Geen idee, Inception is ook prima, dan gaat Laysa ook mee, toch?
Ik heb volgens mij geen Windows DVD gekregen. Toen ik de computer ooit gekocht heb, zeiden ze dat dat op de computer zelf zit. Ofzoiets. Kan dat? En als dat dan gelukt is hè, dat formatteren, dan moet je alles weer opnieuw installeren? Dat zijn best veel programma's of niet? Hoe lang duurt het ongeveer om te formatteren + alles opnieuw te installeren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:48 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh maar dat is niet zo moeilijk, heb je je DVD van Windows ergens? Gewoon in je DVD speler (op de pc dan he) stoppen en opnieuw opstarten, dan kan je ergens formatteren kiezen. Wel eerst even backupjes maken. En als het nou echt niet lukt dan laat ik t wel een keer zien
Mijn hele computer naar een computerzaak slepen? Niet handig!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef Difficult het volgende:
Zo ik heb lekker geslapen zeg!
En Rituals voordat je een nieuwe computer koopt, en het formatteren niet lukt kan je hem ook langs een computer zaak brengen dan doen die dat voor je
Heb je helemaal geen cd/dvd erbij zitten? Je hebt vaak een geheime partitie waarmee je alles in fabrieksmodus weer terug kan zetten. Of anders kan je het opstarten via BIOS. Wat voor pc heb je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen Windows DVD gekregen. Toen ik de computer ooit gekocht heb, zeiden ze dat dat op de computer zelf zit. Ofzoiets. Kan dat? En als dat dan gelukt is hè, dat formatteren, dan moet je alles weer opnieuw installeren? Dat zijn best veel programma's of niet? Hoe lang duurt het ongeveer om te formatteren + alles opnieuw te installeren?
[..]
Mijn hele computer naar een computerzaak slepen? Niet handig!Ik heb geen laptop.
Dat dus, waarschijnlijk heb je gewoon een recovery disk? Of misschien nog een floppy, maar dat zou wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen cd/dvd erbij zitten? Je hebt vaak een geheime partitie waarmee je alles in fabrieksmodus weer terug kan zetten. Of anders kan je het opstarten via BIOS. Wat voor pc heb je?
Nee geen cd/dvd. Geheime partitie? Klinkt spannend! Opstarten via BIOS? Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen cd/dvd erbij zitten? Je hebt vaak een geheime partitie waarmee je alles in fabrieksmodus weer terug kan zetten. Of anders kan je het opstarten via BIOS. Wat voor pc heb je?
En ik geloof dat je met zo'n recovery disk ook het meeste weer meegeinstalleerd krijgt op je PC.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus, waarschijnlijk heb je gewoon een recovery disk? Of misschien nog een floppy, maar dat zou wel heel erg zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef Rituals het volgende:
[..]Plaats die van jezelf eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meesterchef komt je pc wel fiksen voor een tettenfoto van jezelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:40 schreef Rituals het volgende:
Recovery disk. Oké. Dat zit op mijn computer zelf? Kan iemand in Rituals-taal uitleggen wat ik moet doen?
Eens kijken op de site van HP. Zoek eens naar recovery, of op jouw pc type nummerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:40 schreef Rituals het volgende:
Recovery disk. Oké. Dat zit op mijn computer zelf? Kan iemand in Rituals-taal uitleggen wat ik moet doen?
Doe ik ffquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meesterchef komt je pc wel fiksen voor een tettenfoto van jezelf.
Ik zou het bijna overwegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meesterchef komt je pc wel fiksen voor een tettenfoto van jezelf.
Goed idee! Ga ik zo eens even doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens kijken op de site van HP. Zoek eens naar recovery, of op jouw pc type nummer
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb vanochtend Rituals gespot in de badkamer!en vanmiddag 2 heerlijke sandwiches gemaakt met bacon sla en tomaat
Kan je dan geen recovery CD vinden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:54 schreef Rituals het volgende:
Volgens mij is het voor mij veel minder werk om even een nieuwe computer te kopen. Het is dat ik er eigenlijk geen geld voor heb...
Dan moet ik dus een CD/DVD branden? Kan iedere computer dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je dan geen recovery CD vinden?
http://h20000.www2.hp.com(...)p?objectID=c00882383
Gewoon doen wat er staat als je tenminste Vista hebt voor XP is het net wat anders. Kan je toch wel Engels lezen en wat stappen volgen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dan moet ik dus een CD/DVD branden? Kan iedere computer dat?![]()
Nog nooit gedaan. Maar volgens mij zit er iets op mijn computer waarmee ik kan formatteren. Een deel op m'n harde schijf ofzo? Zoiets kan ik me herinneren namelijk. Of is dat iets anders?
Zou moeten lukken!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon doen wat er staat als je tenminste Vista hebt voor XP is het net wat anders. Kan je toch wel Engels lezen en wat stappen volgen mag ik hopen?
Je kent toch wel iemand die dat even voor je fixed johquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zou moeten lukken!Ik ga het zo eens even doorlezen.
Ik heb begrepen dat het niet echt leuk werk is om te doen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:12 schreef Difficult het volgende:
[..]
Je kent toch wel iemand die dat even voor je fixed joh
Misschien wil Meesterchef het wil doen....en dan zorg jij voor een lekker drankjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het niet echt leuk werk is om te doen?
Wat drink je graag Meesterchef?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien wil Meesterchef het wil doen....en dan zorg jij voor een lekker drankjewordt het al een stuk leuker
Nahja zoveel moeite is het niet hoor, merendeel doet de computer zelf als je hem eenmaal hebt aangezetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het niet echt leuk werk is om te doen?
Maar daarna moet je weer heel veel installeren toch? Hij is nu drie jaar oud.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:25 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nahja zoveel moeite is het niet hoor, merendeel doet de computer zelf als je hem eenmaal hebt aangezet
Hoe oud is je computer eigenlijk?
O dan moet ie het nog gewoon fatsoenlijk doen voor internet en allesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar daarna moet je weer heel veel installeren toch? Hij is nu drie jaar oud.
CDtjes? Ik heb nergens CDtjes van hoor...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:29 schreef Difficult het volgende:
[..]
O dan moet ie het nog gewoon fatsoenlijk doen voor internet en alles
En tja ligt eraan hoeveel programma's je er op hebt staan maar het blijft gewoon cdjes erin stoppen en op Ja drukken
Dan moet je het even downloaden, maar heb je zoveel programma's op je computer dan ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
CDtjes? Ik heb nergens CDtjes van hoor...![]()
.
Ik heb werkelijk geen idee. Toen ik deze computer kreeg heeft mijn ex alles voor me gedownload/geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef Difficult het volgende:
[..]
Dan moet je het even downloaden, maar heb je zoveel programma's op je computer dan ?
Wat gebruik veel? naast internetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Toen ik deze computer kreeg heeft mijn ex alles voor me gedownload/geïnstalleerd.
Hè wat jammer, dat heb ik niet standaard in huisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:49 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nou, Southern Comfort met Sprite is wel lekker
Als dat nou het enige was...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:50 schreef Difficult het volgende:
[..]
O nou omdat te installeren kost maximaal 2min
Nahja als je dat voornamelijk gebruikt, installeer je dat eerst en op het moment dat je dingen gaat missen download je het gewoonquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hè wat jammer, dat heb ik niet standaard in huis
[..]
Als dat nou het enige was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |