Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Van de rest weet ik 't nietquote:
Vind ik eigenlijk ook welquote:
gezelligquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Van de rest weet ik 't niet, maar vandaag ga ik weinig doen en morgen word ik bij een vriendinnetje in Rijswijk gedropt (eindelijk weer bijkletsen
).
en
's gaan naar Den Haag om verjaardag van neefje te vieren. Prima verdeling wat mij betreft
.
Ik zei toch al dat je vandaag weer lenzen zou krijgen waar je doorheen kon zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik net een poep-incident..nou ja, ik niet, maar ik moest de zooi wel opruimen natuurlijk, laat ik Thijs even in zijn kamer spelen terwijl ik het slagveld schoonmaak, komt hij ineens aangelopen met iets in zijn hand.
'Mama, mooi steentje!' zei hij. Het was mijn lens![]()
die ik al dagen kwijt ben, voor de mensen die dat niet wisten
woow okee wel beter dattie em vondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik net een poep-incident..nou ja, ik niet, maar ik moest de zooi wel opruimen natuurlijk, laat ik Thijs even in zijn kamer spelen terwijl ik het slagveld schoonmaak, komt hij ineens aangelopen met iets in zijn hand.
Er zitten wel veel krasjes op nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:24 schreef DaMart het volgende:
Ik zei toch al dat je vandaag weer lenzen zou krijgen waar je doorheen kon zien![]()
.
Toch nog wat leuks gebeurtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
Er gebeurt hier wel meer leuks hoorquote:
Oeh, vertelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er gebeurt hier wel meer leuks hoor
Ik las alleen het deel over de lens.quote:
Nog een geluk dat de lens niet middenin het incident lag, je zal hem daarna maar weer in willen doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las alleen het deel over de lens..
LENS. LENS. Er was GEEN incident..
HOAX. HOAX. Er was GEEN incident. Ik blijf stellig ontkennen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog een geluk dat de lens niet middenin het incident lag, je zal hem daarna maar weer in willen doen.
Lolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
HOAX. HOAX. Er was GEEN incident. Ik blijf stellig ontkennen.
Er was GEEN incident.
[ afbeelding ]
Morge DWquote:
Waarom ontkom je er niet aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met mijn ouders ontkom ik er ook niet aandan worden er soms zo veel gemaakt
heey Dwquote:
Als ik je nou eens zeg dat ik vanaf mijn geboorte tot december 2000 13 fotoalbums heb en mijn zus en zusje er niet voor onder doen. Het is meer dat mijn pa veel foto's maak en dan ook wel van iedereen die er is een aantal(dus meer dan 5)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom ontkom je er niet aan.
Ik kan op vakantie met 10 man (op een boot, niet echt veel mogelijkheden om te ontlopen zeg maar), er zijn in 2 weken ruim 500 foto's gemaakt en ik sta op een stuk of 5
.
babequote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:46 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Vanavond laastste dag werken, daar pitten en dan gezellie met zn allen (6 volwassenen en 1 kind) naar de zwarte markt in Tessenderlo
Heb er zin in!
tot aan mijn basisschool zijn er fotos van mij gemaakt en in een album gedaan daarna gelukkig niet meerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik je nou eens zeg dat ik vanaf mijn geboorte tot december 2000 13 fotoalbums heb en mijn zus en zusje er niet voor onder doen. Het is meer dat mijn pa veel foto's maak en dan ook wel van iedereen die er is een aantal(dus meer dan 5)
hey schatquote:
Ik zag ze in de folder van de dinges ja. IK. MOET. DIE. PINGUIN. HEBBE.quote:
Ik ook. Ik gelijk Marijke PM;en, maar ze kon ze niet vinden op de site. Dus maar even scannen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag ze in de folder van de dinges ja. IK. MOET. DIE. PINGUIN. HEBBE.
whehehe dat zal wel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey schat
jah druk maar wel goed
ging laatst op visite bij mn ex werkgever en die zei meteen dat ik er zo goed uit zag
mja van 1 naar 3 dagen weekend doet toch wel veel
gisteren gezien in de lidlquote:
back to schoolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat zal wel ja
ik werk momenteel af en toe maar 3 uurtjes per dag ofzo
maar maakt niet uit ik ben bezig om na de zomer weer naar school te gaan
wat hoorde ik was je auto gejat
aah joh wassie gejat voor joyriden zeker?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gisteren gezien in de lidl
[..]
back to school![]()
top![]()
Ja, en weer kapot terug gekregen, dus die is nou naar de sloop
gelukkig heb nik de auto van de zaak nog, ff sparen voor een "nieuwe" auto
wrs wel.. mja dat weet je nooit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah joh wassie gejat voor joyriden zeker?
ga je weer een alpha halen neem ik aan
mja dit korte werken trek ik niet en ik wil meer te doen hebben op werk
dus ja dan maar bijscholen he
aah okee hij zag het dus gebeuren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs wel.. mja dat weet je nooit.
Ver zijn ze iig niet gekomen omdat JF ze opjoeg en ze dus eigenlijk de drempels op gejaagd heeft en ze daar de auto mee verrekt hebben
school is altijd goed, al ben je 50
Bij de Lidl ook al? Ze staan in de folder van de Aldiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gisteren gezien in de lidl
[..]
back to school![]()
top![]()
Ja, en weer kapot terug gekregen, dus die is nou naar de sloop
gelukkig heb nik de auto van de zaak nog, ff sparen voor een "nieuwe" auto
oh dan was het de aldiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij de Lidl ook al? Ze staan in de folder van de Aldi
yep en erachteraan gesjeesdquote:
dat is wel lef hebben je weet nooit wat voor lui je tegen komtquote:
Zolang hij geen vuurwapen heeft, maakt JF toch een goede kans om een confrontatie te winnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel lef hebben je weet nooit wat voor lui je tegen komt
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik je nou eens zeg dat ik vanaf mijn geboorte tot december 2000 13 fotoalbums heb en mijn zus en zusje er niet voor onder doen. Het is meer dat mijn pa veel foto's maak en dan ook wel van iedereen die er is een aantal(dus meer dan 5)
Supermarkten of ook leuke winkels?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh dan was het de aldi
Ik was in zo veel winkels gisteren ..
[..]
yep en erachteraan gesjeesd
Onbekendemensengeurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zolang hij geen vuurwapen heeft, maakt JF toch een goede kans om een confrontatie te winnen
Als de BMW snel genoeg was, had hij die vent (en daarbij dus beide auto's) total loss gereden.
als hij de aanrijding overleefd had, had hij hem gegarandeerd nog verbouwd..
Flik zoiets niet, als hij je krijgt mag je blij zijn als je het kunt navertellen.
Mja helaas is hij dus ontkomen en is alleen de auto verrot.
Overigens hadden we de alfa toch verkocht/gesloopt als hij niet kapot gereden was.
Hij rook zelfs anders
t was mn wagen niet meer....
heel raar gevoel is dat...
beidenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Supermarkten of ook leuke winkels?
juistquote:
Ik loop nog jaren achter met de fotoboeken hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erg he zo veel, is wel de schuld van mijn ma
Comfort, geen hakkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF
voor de geinteresseerden:
mn nieuwe skoenen
[ afbeelding ]
Nieuwe schoenen zijn altijd leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beiden
ook nieuwe skoenen gekauft
[..]
juist
ik hoefde zelfs de stuurhoes die net een week oud was niet terug. mn schoonma heeft um nu
ik twijfel echt of dat mens NA de oorlog geboren is... ze gooit NIETS weg![]()
Middag GFquote:
Mijn ma hier geloof ik ook maar dat maakt mij niks uitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik loop nog jaren achter met de fotoboeken hier.
Die zijn wel nicequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF
mn nieuwe skoenen
[ afbeelding ]
LLquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF
mn nieuwe skoenen
[ afbeelding ]
Bloemetjes!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF
mn nieuwe skoenen
[ afbeelding ]
quote:
vette nikesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF
mn nieuwe skoenen
[ afbeelding ]
ik probeer ze wit te houden.. zelfs JF (automonteur en dus altijd zwart) heeft zn witte nike's nog witquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bloemetjes!
Ik ben nog steeds geen fan van witte schoenen..
de schoenen waar je gister op aan het werken was zijn ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik probeer ze wit te houden.. zelfs JF (automonteur en dus altijd zwart) heeft zn witte nike's nog wit
dus dan moet het mij ook wel lukken (lang leve dasty)
en thanx iedereen, ik vind ze zelf ook erg leuk en ze lopen dus heerlijk
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de schoenen waar je gister op aan het werken was zijn ook![]()
alleen ben je dan wel lang
Op een of andere manier lukt het mij niet om ze wit te houdenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik probeer ze wit te houden.. zelfs JF (automonteur en dus altijd zwart) heeft zn witte nike's nog wit
Doet ;ie goed!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Liefde.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Wat geef je een jongetje op zijn tweede verjaardag als hij alles al heeft?
een jongetje is in dit geval mijn zoon dus he
wibra, dasty, opgelost.. geen dankquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op een of andere manier lukt het mij niet om ze wit te houden
ik betaal er dus alleen geen 100+ euro voor, dat weiger ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doet ;ie goed!
Ik moet ook maar eens maxies halen.
Jaaaa, maar dat doe ik elke dag alquote:
Whehehe hoe bekendquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vanavond maar niet aandoen, denk dat ik het niet uithoudt
Sorry, ik kan zo niks bedenkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zal het eens een keer proberenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wibra, dasty, opgelost.. geen dank
echt waar!!!
[..]
ik betaal er dus alleen geen 100+ euro voor, dat weiger ik.
dan maar een model van vorig jaar ofzo, zal mij niet boeien
deze waren ook "maar" 70
En JF haalt ze bij iemand die wel eens op rommelmarkten en braderieen staat, voor 35 euro
tot half 11 jaquote:
LoLaquote:
Ja, hij heeft een driewieler, een loopfietsje, een loopauto en een blokkenwagenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe hoe bekend
een mooie driewieler, maar die heeft ie vast al
Jonkiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, ik kan zo niks bedenken![]()
het is ook al meer dan 20 jaar geleden dat ik 2 werd
idd een moeilijkequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
slechte oudersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een driewieler, een loopfietsje, een loopauto en een blokkenwagen![]()
Het is een verwend nest!
Knufknufquote:
Dat snap ik. Ik wil ze ook maar ze zijn zo duuuur.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wibra, dasty, opgelost.. geen dank
echt waar!!!
[..]
ik betaal er dus alleen geen 100+ euro voor, dat weiger ik.
dan maar een model van vorig jaar ofzo, zal mij niet boeien
deze waren ook "maar" 70
En JF haalt ze bij iemand die wel eens op rommelmarkten en braderieen staat, voor 35 euro
I knowquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik wil ze ook maar ze zijn zo duuuur.
Als Thijs nou een meisje was zou ik zeggen een barbiehuisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een driewieler, een loopfietsje, een loopauto en een blokkenwagen![]()
Het is een verwend nest!
Ja, heel slecht! (hij heeft alleen de loopauto en driewieler van ons gekregen, helpt dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:37 schreef Ladylike het volgende:
slechte ouders
zoooo bekend dit..eerste kind?
Een hele grote taart voor hem alleenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Wil jij ook graag een mooie driewieler?quote:
Yep,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marc
de rug nog steeds klote?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heel slecht! (hij heeft alleen de loopauto en driewieler van ons gekregen, helpt dat?)
ja, de eerste, en ook van bepaalde mensen het eerste kleinkind![]()
damnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep,
en het is geen hernia. Er zitten tussenwervel niet goed, die moet weer terug
Inderdaad. Sowieso zijn schoenen duur. Ik loop ook op schoenen van 8,- nu.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know
heb ze nu ook voor het eerst zelf betaald
En hoe gaan ze dat doen? Afwachten tot het vanzelf gebeurt, of krijg je therapie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep,
en het is geen hernia. Er zitten tussenwervel niet goed, die moet weer terug
Ik ga zelf bakken dit keerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een hele grote taart voor hem alleen.
En anders zoiets..
Thomas is altijd leuk voor kinderenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga zelf bakken dit keer![]()
Hihi, treinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben echt een koopjesjagerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso zijn schoenen duur. Ik loop ook op schoenen van 8,- nu.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thomas is altijd leuk voor kinderen.
wij hebben staan kwijlen bij de thomas dingen bij de Bart smitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoooooooooooo leuk
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Donderdag bij de fysio geweest. Vrijdagochtend verschoot hij, vrijdagmiddag weer bij de fysio geweest. Nu het weekend overleven en dan maandag weer fysio.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dat doen? Afwachten tot het vanzelf gebeurt, of krijg je therapie?
3 zwaarden...is het kasteel al besteld? En het harnas?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
duidelijk de zelfde oma en opa dus
gisteren ook weer, het loon van schoonma was duidelijk gestort, hij heeft een springtouw, speelgeld, een nieuw zwaard (hij heeft er nu 3) gekregen
zwaar klotequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Donderdag bij de fysio geweest. Vrijdagochtend verschoot hij, vrijdagmiddag weer bij de fysio geweest. Nu het weekend overleven en dan maandag weer fysio.
Hoiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil jij ook graag een mooie driewieler?![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thomas is altijd leuk voor kinderen.
Tuurlijk mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Het guldentijdperk heb ik niet zo heel bewust meegemaakt, toen betaalden mijn ouders alles nog. Ik ben nog jongquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben echt een koopjesjager
"vroeger"(voor de euro) kocht je voor 10 of 15 gulden een paar leuke schoenen in de uitverkoop.
Nu betaal je 20 euro in de uitverkoop en dat noemen ze dan goedkoop
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het harnas, het schild en de helm heeft hij alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
3 zwaarden...is het kasteel al besteld? En het harnas?![]()
Als je je afvraagt wat die mannen met dat hout in je tuin komen doen: dat wordt een stal. Voor het paard
Mag ook, dat hebben we hier genoegquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Oh, dat komt nog welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef Ladylike het volgende:
het harnas, het schild en de helm heeft hij al
het enige dat nog ontbreekt is idd het kasteel, het paard en de maagd om mee te trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nogmaals, sterktequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
En nu weer terug naar de bank,
tot laters![]()
nja je weet de waarde dus kunt het aan de hand van mijn verhaal vergelijken.. mijn schoenen en kledingtic is iig gestopt toen de euro kwam, dat zegt genoegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het guldentijdperk heb ik niet zo heel bewust meegemaakt, toen betaalden mijn ouders alles nog. Ik ben nog jong
Ik had laatst schoenen op de kop getikt voor 15,- en ze waren niet eens in de uitverkoop!
Ik ga alweer weg hoor, meneertje staat met zijn krukje bij het aanrecht in een bak water te meppenquote:
sorriequote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat komt nog welvast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die maagd mag nog even wachten, wil niet voor mn 35 oma zijn
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga alweer weg hoor, meneertje staat met zijn krukje bij het aanrecht in een bak water te meppen
zeg dat welquote:
Dan ga ik nu heel rustig even de stofzuiger pakken en het huishouden afmaken. Als ik klaar ben, ben je vast wel bijgelezenquote:
aah die van mij moet ik es opruimenquote:
heb je mn wibra tip wel gelezen dan?quote:
goeie sokken hebben ze daarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je mn wibra tip wel gelezen dan?
Mja ik snap ;t wel.. Stomme dure kleren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nogmaals, sterkte![]()
[..]
nja je weet de waarde dus kunt het aan de hand van mijn verhaal vergelijken.. mijn schoenen en kledingtic is iig gestopt toen de euro kwam, dat zegt genoeg
joh!![]()
das goedkoop
gisteren ook een leuke zaak gezien met schoenen met geile hakken
vanaf 20 euro nieuw, dus dat is ook niet te duur
ik bel de politie hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ga ik nu heel rustig even de stofzuiger pakken en het huishouden afmaken. Als ik klaar ben, ben je vast wel bijgelezen.
* schrikquote:
kom gezellig winkelen in maastrichtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja ik snap ;t wel.. Stomme dure kleren.
En ik weet het. Maar ja, schoenenreus heHeb ze ook maar 3x aangehad en ze zijn nu al beschadigd. Er zitten krassen in het zwart.
Neem mij mee, neem mij mee
Je wibratip?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yupquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeps dat wordt straks dweilenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga alweer weg hoor, meneertje staat met zijn krukje bij het aanrecht in een bak water te meppen
Is goed! Ik zit over 2 weken toch vlakbij Limburg! Dan kom ik wel een keertje, mits jij meegaat!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kom gezellig winkelen in maastricht
ik ga echt niet naar ST toequote:
op zondag, maandag en dinsdag ben ik sowieso beschikbaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed! Ik zit over 2 weken toch vlakbij Limburg! Dan kom ik wel een keertje, mits jij meegaat!
Aan het helpen met de afwas?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dasty van de wibraquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wibratip?
Ohja, ik moet vanmiddag even naar de Bristol
Als ik iets quote heeft het geen nut meer want het gaat zo snel en en en dan heeft het helemaal geen nut meerquote:
Hangt van mijn schooltijden en mijn bankrekening af dan hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
op zondag, maandag en dinsdag ben ik sowieso beschikbaar
wasda?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben meer aan het MPGen dan aan het posten
sgoed, op een zaterdag ben ik tot een uur of 6 beschikbaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt van mijn schooltijden en mijn bankrekening af dan he
niet echt nee en aangezien vanavond ook wel weer diep in de nacht wordquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo? Er nog geen tijd voor gehad?
Ah die tip!quote:
Je mag hier wel komen slapen hoor..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik iets quote heeft het geen nut meer want het gaat zo snel en en en dan heeft het helemaal geen nut meer
* LovelyLady mondje houdt en meeleest
Ben ook nog veelste moe eigenlijk
In het weekend is mijn OV niet geldigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sgoed, op een zaterdag ben ik tot een uur of 6 beschikbaar
maar dat gaat niet?quote:
Heb je alsnog wel kortingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In het weekend is mijn OV niet geldig
Klopt, maar dan heb ik m;n geld toch nodig om te shoppenquote:
ik reis altijd met kortingquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb ik m;n geld toch nodig om te shoppen
Ikke helaas nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik reis altijd met korting
heb een abo kaart
dan wordt het dus een maandag of een dinsdagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb ik m;n geld toch nodig om te shoppen
Als ik niet rij doe je er ook vanaf hier een 40 minuten overquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef Ladylike het volgende:
Vanavond slaap ik op de zaak, zo krijg ik iig nog een uurtje of 2 meer slaap
Tessenderlo ligt hier 40 min vanaf en vanaf de zaak maar 10 min.
ben stom als ik eerst bijn 3 kwartier naar huis rijd en daarna vroeg moet opstaan om op tijd te gaan
kan eerder naar bed en kan later opstaan als ik blijf pitten.
jij hebt een flintstone auto?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Als ik rij doe je er ook vanaf hier een 40 minuten over
quote:
ik heb echt een zware rechter voetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk eerder geen zware rechter voet in combinatie met een goede linker
Snap je nou helemaal niks van vrouwen? Al ons geld moet opgaan aan kledingquote:
Hey, Hallo, ik heb hier een zus en een zusje dus weet onderhand wel genoeg maar bij hun is het toch net niet alles maar wel veel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snap je nou helemaal niks van vrouwen? Al ons geld moet opgaan aan kleding
Ik heb deze gekocht laatst (nog niet gedragenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef Ladylike het volgende:
gisteren ook een leuke zaak gezien met schoenen met geile hakken
vanaf 20 euro nieuw, dus dat is ook niet te duur
tuurlijk niet, we moeten geld over houden voor make up en tamponsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey, Hallo, ik heb hier een zus en een zusje dus weet onderhand wel genoeg maar bij hun is het toch net niet alles maar wel veel ja
leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht laatst (nog niet gedragen):
[ afbeelding ]
Ook 20 euro, uitverkoop.
en volgens mij vergeet je nog af en toe wat lekkersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet, we moeten geld over houden voor make up en tampons
dat is maar 1 week per maandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
en volgens mij vergeet je nog af en toe wat lekkers
echt nietquote:
Ik zie mijn zusje nu anders vaak genoeg met wat thuis komen hoorquote:
Bij mij ook niet alles.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey, Hallo, ik heb hier een zus en een zusje dus weet onderhand wel genoeg maar bij hun is het toch net niet alles maar wel veel ja
ik ben maar 1 week per maand lastig en eet ik veel, de rest van de maand ben ik gewoon moeilijk in de omgang en heb ik een gezonde eetlustquote:
Spreek voor jezelf? Make-up draag ik bijna nooit en aan tampons doe ik al helemaal nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uitdrogende eieren zijn okayquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know, ik reken ook nog vaak omquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leuk![]()
zie je, 20 euro (focking bijna 45 gulden) in de uitverkoop
Lolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben maar 1 week per maand lastig en eet ik veel, de rest van de maand ben ik gewoon moeilijk in de omgang en heb ik een gezonde eetlust
zoals met mn nike'squote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Uitdrogende eieren zijn okay.
[..]
I know, ik reken ook nog vaak om. Maar soms moet je ervoor kiezen om je kop ff diep in 't zand te steken
.
Dat is wel een goedequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben maar 1 week per maand lastig en eet ik veel, de rest van de maand ben ik gewoon moeilijk in de omgang en heb ik een gezonde eetlust
daarom hebben we geen toetjes meer als het zondag isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoezo zijn die dan al op?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom hebben we geen toetjes meer als het zondag is
lach maar, JF zit er 7 dagen per week meequote:
Als LL de kans krijgt welquote:
quote:
die heb ik dan opgegetenquote:
helaas niet, de klanten moeten erbij kunnen dus vind ik het ook makkelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus die staan zeker ook goed verstopt
Weer voor Maastricht - Toevoegen aan iGooglequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:18 schreef sararaats het volgende:
wat voor weer is het bij jullie? hier is het maar 14 graden.
ik heb m'n dekbed erbij gepakt vannacht want had koud.
Oh boefjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helaas niet, de klanten moeten erbij kunnen dus vind ik het ook makkelijk
als mede eigenaar mag ik datquote:
als je maar genoeg overlaat voor de klantenquote:
er liggen 2 fritures in de buurtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je maar genoeg overlaat voor de klanten
een heel groot broodje hamburger met megaveel voedsel eropquote:
die hebben geen toetjesquote:
Dat klinkt zeker lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een heel groot broodje hamburger met megaveel voedsel erop![]()
maken ze hun eigen slagroom maarquote:
en bedanktquote:
zijn ze ookquote:
gewoon makenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb er nog geen gehad
Als ik een keer tijd enz. heb dan ga ik er eentje makenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
begin maar eens met tomaat, ei, komkommer.. en ik denk dan ook nog aan bv spek, kaas, uien, div. sausjes...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mag ik ook een loempiaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
ik ga hier trouwens eens wat voedsel zoeken, ben bij mn schoonouders die er zelf niet zijn
maar er ligt altijd wel een pizza, loempia of stokbrood in de diepvries
ham, tomaat,komkommer, uien, ananas, mayo,ketchup, mosterd, cheddarcheese en natuurlijk de hamburgerquote:
kom maarquote:
voor mij eentje zonder die ananas aubquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ham, tomaat,komkommer, uien, ananas, mayo,ketchup, mosterd, cheddarcheese en natuurlijk de hamburger
als jij MPG oppikt...quote:
Doe mij er ook maar eentjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ham, tomaat,komkommer, uien, ananas, mayo,ketchup, mosterd, cheddarcheese en natuurlijk de hamburger
bak het deze keer eerstquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
ik ga hier trouwens eens wat voedsel zoeken, ben bij mn schoonouders die er zelf niet zijn
maar er ligt altijd wel een pizza, loempia of stokbrood in de diepvries
moet je met LL maar meerijdenquote:
een pizza bakken? een loempia bakken? een stokbrood bakken?quote:
Weetje hoe ver dat is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je met LL maar meerijden
ik pik jou wel op, rijd op gasquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een pizza bakken? een loempia bakken? een stokbrood bakken?![]()
maar goed dat nic kookt in de club
ligt eraan waar hier isquote:
als je maar zorgt dat JIJ op tijd hier bentquote:
trouwens wordt een pizza wel gebakkenquote:
pffffff das idd verquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn profiel waar ik woon, je kan wel beter via Duitsland rijden
dan moet ik niet gaan gamenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je maar zorgt dat JIJ op tijd hier bent
in een ovenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
trouwens wordt een pizza wel gebakken
alleen niet in de pan
en vergeet je tandenborstel nietquote:
bakken kan ook in een panquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in een ovenwou jij hem anders koken
wie gaat nou zo ver weg wonen?quote:
de pil is ook wel belangrijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en vergeet je tandenborstel niet
Ik kan er niks aan doen dat jij zo nodig in het zuiden moet gaan wonenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bakken kan ook in een pan
[..]
wie gaat nou zo ver weg wonen?
mja alles dat lekker is moet van ver komen hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij zo nodig in het zuiden moet gaan wonen
Dat zeggen ze wel hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mja alles dat lekker is moet van ver komen he
daarom komen de pizza's uit italie en de loempia's uit Chinaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mja alles dat lekker is moet van ver komen he
en de wijzen uit het oostenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom komen de pizza's uit italie en de loempia's uit China
quote:
iddquote:
en de beste vlaaien uit het zuidenquote:
duitsers zijn helemaal niet wijsquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn zoon loopt alweer in zn ondergoed.. volgens mij wordt ie nudist... hij laat zijn onderbroek alleen maar aan omdat dat de minimale vereiste is
anders loopt ie de hele dag aan zijn piemeltje te trekken
oh en nou maakt ie muziek samen met pappa
pa draait platen, hij gaat achter zijn keyboard en roept: "welkom bij de grote muziekshow"
Dat kloptquote:
Ik zei ook niet het het land er naastquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duitsers zijn helemaal niet wijs
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
neem ook die tegen de hoofdpijn mee
hijs kjoet maar ondeugend vandaagquote:
de russen zijn nou ook niet bepaald bijster wijsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei ook niet het het land er naast
tukkers zijn anders ook niet zo wijs hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
[..]
Ik zei ook niet het het land er naast
Daarom hou ik het ook gewoon binnen NLquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de russen zijn nou ook niet bepaald bijster wijs
hij lijkt op zijn moederquote:
sssssssssssssssssssssssssssstquote:
Ik ben toch geen tukkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tukkers zijn anders ook niet zo wijs hoor
garpje.. voordat ik zometeen een hoop boeren voor mn deur heb staan
dat duurt wel even voor ze daar zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tukkers zijn anders ook niet zo wijs hoor
garpje.. voordat ik zometeen een hoop boeren voor mn deur heb staan
Achterhoek is niet veel beter.quote:
ja maar sommige fokkers welquote:
whehehequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat duurt wel even voor ze daar zijn![]()
een tractor gaat niet zo snel
idd er zijn nog ergerequote:
daar waaien de caravans wegquote:
als je al een popgroep Normaal moet noemen zegt dat voldoende over restquote:
Je bedoelt over de rest van NL, dus de achterhoek is alleen maar normaalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je al een popgroep Normaal moet noemen zegt dat voldoende over rest
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
en vergeet onder andere een heel festivalterrein en de top van een kerktoren niet
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:05 schreef Ladylike het volgende:
ah...
alors en dance en jingle bells door elkaar klinkt toch minder dan mn zoon dacht
Nee. Tukkers hebben tenminste nog een geil dialect.quote:
Vriezen? Wat zijn dat? Diepvriezen?quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn zoon loopt alweer in zn ondergoed.. volgens mij wordt ie nudist... hij laat zijn onderbroek alleen maar aan omdat dat de minimale vereiste is
anders loopt ie de hele dag aan zijn piemeltje te trekken
oh en nou maakt ie muziek samen met pappa
pa draait platen, hij gaat achter zijn keyboard en roept: "welkom bij de grote muziekshow"
die wonen onder de grondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriezen? Wat zijn dat? Diepvriezen?
En dan vraagt 'men' zich af waar het misgaat met de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Hoe oud is hij ook alweer?
De mijne roept regelmatig: mamaaaaa, Thijsje piemel! Mama piemel zoeken?![]()
Dan zegt ik nee, mama heeft geen piemel. En dan zegt hij: mama tieten!![]()
en net wilde hij geen broek aan en zijn bloesje moest ook al uit![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee. Tukkers hebben tenminste nog een geil dialect.
eenschquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een schelpjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Hoe oud is hij ook alweer?
De mijne roept regelmatig: mamaaaaa, Thijsje piemel! Mama piemel zoeken?![]()
Dan zegt ik nee, mama heeft geen piemel. En dan zegt hij: mama tieten!![]()
en net wilde hij geen broek aan en zijn bloesje moest ook al uit![]()
En dan te bedenken dat het nog jeugd moet wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan vraagt 'men' zich af waar het misgaat met de jeugd van tegenwoordig.
Dan wordt het tijd dat je een keer een Limburger hoortquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik er nog even een schepje bovenop.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
horen welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je een keer een Limburger hoort.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik er nog even een schepje bovenop.
Als hij iemand hoort gillen, dan zegt hij: oeh, meisje!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
hij is nou al wereldwijsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik er nog even een schepje bovenop.
Als hij iemand hoort gillen, dan zegt hij: oeh, meisje!
Ineens krijgt schelpjes zoeken op het strand een heel andere betekenisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eensch
[..]
Ik heb een schelpje
hijs vier en een half
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ineens krijgt schelpjes zoeken op het strand een heel andere betekenis![]()
![]()
Tof, en zo lekker bijdehandHeerlijk!
QFT, meneertjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
horen wel![]()
verstaan is weer iets anders
op het naaktstrand helemaalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
volgens sommige mensen klink ik geil als ik nederlands spreek en net wakker benquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
oei, gewaagde uitspraak..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
horen wel![]()
verstaan is weer iets anders
truequote:
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
Maar MPG spreekt nog best verstaanbaar limburgs
Lieve schat, in jouw bijzijn heb ik alleen maar ABN gepraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wach mèh wies se mich unne kièr ech plat huuërs praote.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Al gehoord, niet geil. Zeeuws daarentegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
ik ben geevolueerd, spreek gewoon nederlands als iemand geen limburgs spreekt
ik dacht het alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieve schat, in jouw bijzijn heb ik alleen maar ABN gepraat.
Wach mèh wies se mich unne kièr ech plat huuërs praote.
Sorry, WAT?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieve schat, in jouw bijzijn heb ik alleen maar ABN gepraat.
Wach mèh wies se mich unne kièr ech plat huuërs praote.
mn schoonmoeder ook, die lult zelfs nog maastrichts tegen iemand uit Luik ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke nietheb zelfs soms het probleem dat ik het Nederlandse woord niet weet
Jij bent gewoon gekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Al gehoord, niet geil. Zeeuws daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |