gewoon makenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb er nog geen gehad
Als ik een keer tijd enz. heb dan ga ik er eentje makenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
begin maar eens met tomaat, ei, komkommer.. en ik denk dan ook nog aan bv spek, kaas, uien, div. sausjes...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mag ik ook een loempiaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
ik ga hier trouwens eens wat voedsel zoeken, ben bij mn schoonouders die er zelf niet zijn
maar er ligt altijd wel een pizza, loempia of stokbrood in de diepvries
ham, tomaat,komkommer, uien, ananas, mayo,ketchup, mosterd, cheddarcheese en natuurlijk de hamburgerquote:
kom maarquote:
voor mij eentje zonder die ananas aubquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ham, tomaat,komkommer, uien, ananas, mayo,ketchup, mosterd, cheddarcheese en natuurlijk de hamburger
als jij MPG oppikt...quote:
Doe mij er ook maar eentjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ham, tomaat,komkommer, uien, ananas, mayo,ketchup, mosterd, cheddarcheese en natuurlijk de hamburger
bak het deze keer eerstquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
ik ga hier trouwens eens wat voedsel zoeken, ben bij mn schoonouders die er zelf niet zijn
maar er ligt altijd wel een pizza, loempia of stokbrood in de diepvries
moet je met LL maar meerijdenquote:
een pizza bakken? een loempia bakken? een stokbrood bakken?quote:
Weetje hoe ver dat is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je met LL maar meerijden
ik pik jou wel op, rijd op gasquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een pizza bakken? een loempia bakken? een stokbrood bakken?![]()
maar goed dat nic kookt in de club
ligt eraan waar hier isquote:
als je maar zorgt dat JIJ op tijd hier bentquote:
trouwens wordt een pizza wel gebakkenquote:
pffffff das idd verquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn profiel waar ik woon, je kan wel beter via Duitsland rijden
dan moet ik niet gaan gamenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je maar zorgt dat JIJ op tijd hier bent
in een ovenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
trouwens wordt een pizza wel gebakken
alleen niet in de pan
en vergeet je tandenborstel nietquote:
bakken kan ook in een panquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in een ovenwou jij hem anders koken
wie gaat nou zo ver weg wonen?quote:
de pil is ook wel belangrijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en vergeet je tandenborstel niet
Ik kan er niks aan doen dat jij zo nodig in het zuiden moet gaan wonenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bakken kan ook in een pan
[..]
wie gaat nou zo ver weg wonen?
mja alles dat lekker is moet van ver komen hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij zo nodig in het zuiden moet gaan wonen
Dat zeggen ze wel hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mja alles dat lekker is moet van ver komen he
daarom komen de pizza's uit italie en de loempia's uit Chinaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mja alles dat lekker is moet van ver komen he
en de wijzen uit het oostenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom komen de pizza's uit italie en de loempia's uit China
quote:
iddquote:
en de beste vlaaien uit het zuidenquote:
duitsers zijn helemaal niet wijsquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn zoon loopt alweer in zn ondergoed.. volgens mij wordt ie nudist... hij laat zijn onderbroek alleen maar aan omdat dat de minimale vereiste is
anders loopt ie de hele dag aan zijn piemeltje te trekken
oh en nou maakt ie muziek samen met pappa
pa draait platen, hij gaat achter zijn keyboard en roept: "welkom bij de grote muziekshow"
Dat kloptquote:
Ik zei ook niet het het land er naastquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duitsers zijn helemaal niet wijs
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
neem ook die tegen de hoofdpijn mee
hijs kjoet maar ondeugend vandaagquote:
de russen zijn nou ook niet bepaald bijster wijsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei ook niet het het land er naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |