Klopt, maar dan heb ik m;n geld toch nodig om te shoppenquote:
ik reis altijd met kortingquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb ik m;n geld toch nodig om te shoppen
Ikke helaas nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik reis altijd met korting
heb een abo kaart
dan wordt het dus een maandag of een dinsdagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb ik m;n geld toch nodig om te shoppen
Als ik niet rij doe je er ook vanaf hier een 40 minuten overquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef Ladylike het volgende:
Vanavond slaap ik op de zaak, zo krijg ik iig nog een uurtje of 2 meer slaap
Tessenderlo ligt hier 40 min vanaf en vanaf de zaak maar 10 min.
ben stom als ik eerst bijn 3 kwartier naar huis rijd en daarna vroeg moet opstaan om op tijd te gaan
kan eerder naar bed en kan later opstaan als ik blijf pitten.
jij hebt een flintstone auto?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Als ik rij doe je er ook vanaf hier een 40 minuten over
quote:
ik heb echt een zware rechter voetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk eerder geen zware rechter voet in combinatie met een goede linker
Snap je nou helemaal niks van vrouwen? Al ons geld moet opgaan aan kledingquote:
Hey, Hallo, ik heb hier een zus en een zusje dus weet onderhand wel genoeg maar bij hun is het toch net niet alles maar wel veel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snap je nou helemaal niks van vrouwen? Al ons geld moet opgaan aan kleding
Ik heb deze gekocht laatst (nog niet gedragenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef Ladylike het volgende:
gisteren ook een leuke zaak gezien met schoenen met geile hakken
vanaf 20 euro nieuw, dus dat is ook niet te duur
tuurlijk niet, we moeten geld over houden voor make up en tamponsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey, Hallo, ik heb hier een zus en een zusje dus weet onderhand wel genoeg maar bij hun is het toch net niet alles maar wel veel ja
leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht laatst (nog niet gedragen):
[ afbeelding ]
Ook 20 euro, uitverkoop.
en volgens mij vergeet je nog af en toe wat lekkersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet, we moeten geld over houden voor make up en tampons
dat is maar 1 week per maandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
en volgens mij vergeet je nog af en toe wat lekkers
echt nietquote:
Ik zie mijn zusje nu anders vaak genoeg met wat thuis komen hoorquote:
Bij mij ook niet alles.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey, Hallo, ik heb hier een zus en een zusje dus weet onderhand wel genoeg maar bij hun is het toch net niet alles maar wel veel ja
ik ben maar 1 week per maand lastig en eet ik veel, de rest van de maand ben ik gewoon moeilijk in de omgang en heb ik een gezonde eetlustquote:
Spreek voor jezelf? Make-up draag ik bijna nooit en aan tampons doe ik al helemaal nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uitdrogende eieren zijn okayquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know, ik reken ook nog vaak omquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leuk![]()
zie je, 20 euro (focking bijna 45 gulden) in de uitverkoop
Lolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben maar 1 week per maand lastig en eet ik veel, de rest van de maand ben ik gewoon moeilijk in de omgang en heb ik een gezonde eetlust
zoals met mn nike'squote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Uitdrogende eieren zijn okay.
[..]
I know, ik reken ook nog vaak om. Maar soms moet je ervoor kiezen om je kop ff diep in 't zand te steken
.
Dat is wel een goedequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben maar 1 week per maand lastig en eet ik veel, de rest van de maand ben ik gewoon moeilijk in de omgang en heb ik een gezonde eetlust
daarom hebben we geen toetjes meer als het zondag isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoezo zijn die dan al op?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom hebben we geen toetjes meer als het zondag is
lach maar, JF zit er 7 dagen per week meequote:
Als LL de kans krijgt welquote:
quote:
die heb ik dan opgegetenquote:
helaas niet, de klanten moeten erbij kunnen dus vind ik het ook makkelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus die staan zeker ook goed verstopt
Weer voor Maastricht - Toevoegen aan iGooglequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:18 schreef sararaats het volgende:
wat voor weer is het bij jullie? hier is het maar 14 graden.
ik heb m'n dekbed erbij gepakt vannacht want had koud.
Oh boefjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helaas niet, de klanten moeten erbij kunnen dus vind ik het ook makkelijk
als mede eigenaar mag ik datquote:
als je maar genoeg overlaat voor de klantenquote:
er liggen 2 fritures in de buurtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je maar genoeg overlaat voor de klanten
een heel groot broodje hamburger met megaveel voedsel eropquote:
die hebben geen toetjesquote:
Dat klinkt zeker lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een heel groot broodje hamburger met megaveel voedsel erop![]()
maken ze hun eigen slagroom maarquote:
en bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |