Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Van de rest weet ik 't nietquote:
Vind ik eigenlijk ook welquote:
gezelligquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Van de rest weet ik 't niet, maar vandaag ga ik weinig doen en morgen word ik bij een vriendinnetje in Rijswijk gedropt (eindelijk weer bijkletsen
).
en
's gaan naar Den Haag om verjaardag van neefje te vieren. Prima verdeling wat mij betreft
.
Ik zei toch al dat je vandaag weer lenzen zou krijgen waar je doorheen kon zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik net een poep-incident..nou ja, ik niet, maar ik moest de zooi wel opruimen natuurlijk, laat ik Thijs even in zijn kamer spelen terwijl ik het slagveld schoonmaak, komt hij ineens aangelopen met iets in zijn hand.
'Mama, mooi steentje!' zei hij. Het was mijn lens![]()
die ik al dagen kwijt ben, voor de mensen die dat niet wisten
woow okee wel beter dattie em vondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik net een poep-incident..nou ja, ik niet, maar ik moest de zooi wel opruimen natuurlijk, laat ik Thijs even in zijn kamer spelen terwijl ik het slagveld schoonmaak, komt hij ineens aangelopen met iets in zijn hand.
Er zitten wel veel krasjes op nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:24 schreef DaMart het volgende:
Ik zei toch al dat je vandaag weer lenzen zou krijgen waar je doorheen kon zien![]()
.
Toch nog wat leuks gebeurtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
Er gebeurt hier wel meer leuks hoorquote:
Oeh, vertelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er gebeurt hier wel meer leuks hoor
Ik las alleen het deel over de lens.quote:
Nog een geluk dat de lens niet middenin het incident lag, je zal hem daarna maar weer in willen doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las alleen het deel over de lens..
LENS. LENS. Er was GEEN incident..
HOAX. HOAX. Er was GEEN incident. Ik blijf stellig ontkennen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog een geluk dat de lens niet middenin het incident lag, je zal hem daarna maar weer in willen doen.
Lolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
HOAX. HOAX. Er was GEEN incident. Ik blijf stellig ontkennen.
Er was GEEN incident.
[ afbeelding ]
Morge DWquote:
Waarom ontkom je er niet aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met mijn ouders ontkom ik er ook niet aandan worden er soms zo veel gemaakt
heey Dwquote:
Als ik je nou eens zeg dat ik vanaf mijn geboorte tot december 2000 13 fotoalbums heb en mijn zus en zusje er niet voor onder doen. Het is meer dat mijn pa veel foto's maak en dan ook wel van iedereen die er is een aantal(dus meer dan 5)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom ontkom je er niet aan.
Ik kan op vakantie met 10 man (op een boot, niet echt veel mogelijkheden om te ontlopen zeg maar), er zijn in 2 weken ruim 500 foto's gemaakt en ik sta op een stuk of 5
.
babequote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:46 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Vanavond laastste dag werken, daar pitten en dan gezellie met zn allen (6 volwassenen en 1 kind) naar de zwarte markt in Tessenderlo
Heb er zin in!
tot aan mijn basisschool zijn er fotos van mij gemaakt en in een album gedaan daarna gelukkig niet meerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik je nou eens zeg dat ik vanaf mijn geboorte tot december 2000 13 fotoalbums heb en mijn zus en zusje er niet voor onder doen. Het is meer dat mijn pa veel foto's maak en dan ook wel van iedereen die er is een aantal(dus meer dan 5)
hey schatquote:
Ik zag ze in de folder van de dinges ja. IK. MOET. DIE. PINGUIN. HEBBE.quote:
Ik ook. Ik gelijk Marijke PM;en, maar ze kon ze niet vinden op de site. Dus maar even scannen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag ze in de folder van de dinges ja. IK. MOET. DIE. PINGUIN. HEBBE.
whehehe dat zal wel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey schat
jah druk maar wel goed
ging laatst op visite bij mn ex werkgever en die zei meteen dat ik er zo goed uit zag
mja van 1 naar 3 dagen weekend doet toch wel veel
gisteren gezien in de lidlquote:
back to schoolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat zal wel ja
ik werk momenteel af en toe maar 3 uurtjes per dag ofzo
maar maakt niet uit ik ben bezig om na de zomer weer naar school te gaan
wat hoorde ik was je auto gejat
aah joh wassie gejat voor joyriden zeker?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gisteren gezien in de lidl
[..]
back to school![]()
top![]()
Ja, en weer kapot terug gekregen, dus die is nou naar de sloop
gelukkig heb nik de auto van de zaak nog, ff sparen voor een "nieuwe" auto
wrs wel.. mja dat weet je nooit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah joh wassie gejat voor joyriden zeker?
ga je weer een alpha halen neem ik aan
mja dit korte werken trek ik niet en ik wil meer te doen hebben op werk
dus ja dan maar bijscholen he
aah okee hij zag het dus gebeuren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs wel.. mja dat weet je nooit.
Ver zijn ze iig niet gekomen omdat JF ze opjoeg en ze dus eigenlijk de drempels op gejaagd heeft en ze daar de auto mee verrekt hebben
school is altijd goed, al ben je 50
Bij de Lidl ook al? Ze staan in de folder van de Aldiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gisteren gezien in de lidl
[..]
back to school![]()
top![]()
Ja, en weer kapot terug gekregen, dus die is nou naar de sloop
gelukkig heb nik de auto van de zaak nog, ff sparen voor een "nieuwe" auto
oh dan was het de aldiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij de Lidl ook al? Ze staan in de folder van de Aldi
yep en erachteraan gesjeesdquote:
dat is wel lef hebben je weet nooit wat voor lui je tegen komtquote:
Zolang hij geen vuurwapen heeft, maakt JF toch een goede kans om een confrontatie te winnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel lef hebben je weet nooit wat voor lui je tegen komt
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik je nou eens zeg dat ik vanaf mijn geboorte tot december 2000 13 fotoalbums heb en mijn zus en zusje er niet voor onder doen. Het is meer dat mijn pa veel foto's maak en dan ook wel van iedereen die er is een aantal(dus meer dan 5)
Supermarkten of ook leuke winkels?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh dan was het de aldi
Ik was in zo veel winkels gisteren ..
[..]
yep en erachteraan gesjeesd
Onbekendemensengeurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zolang hij geen vuurwapen heeft, maakt JF toch een goede kans om een confrontatie te winnen
Als de BMW snel genoeg was, had hij die vent (en daarbij dus beide auto's) total loss gereden.
als hij de aanrijding overleefd had, had hij hem gegarandeerd nog verbouwd..
Flik zoiets niet, als hij je krijgt mag je blij zijn als je het kunt navertellen.
Mja helaas is hij dus ontkomen en is alleen de auto verrot.
Overigens hadden we de alfa toch verkocht/gesloopt als hij niet kapot gereden was.
Hij rook zelfs anders
t was mn wagen niet meer....
heel raar gevoel is dat...
beidenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Supermarkten of ook leuke winkels?
juistquote:
Ik loop nog jaren achter met de fotoboeken hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erg he zo veel, is wel de schuld van mijn ma
Comfort, geen hakkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF
voor de geinteresseerden:
mn nieuwe skoenen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |