quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thomas is altijd leuk voor kinderen.
Tuurlijk mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Het guldentijdperk heb ik niet zo heel bewust meegemaakt, toen betaalden mijn ouders alles nog. Ik ben nog jongquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben echt een koopjesjager
"vroeger"(voor de euro) kocht je voor 10 of 15 gulden een paar leuke schoenen in de uitverkoop.
Nu betaal je 20 euro in de uitverkoop en dat noemen ze dan goedkoop
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het harnas, het schild en de helm heeft hij alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
3 zwaarden...is het kasteel al besteld? En het harnas?![]()
Als je je afvraagt wat die mannen met dat hout in je tuin komen doen: dat wordt een stal. Voor het paard
Mag ook, dat hebben we hier genoegquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Oh, dat komt nog welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef Ladylike het volgende:
het harnas, het schild en de helm heeft hij al
het enige dat nog ontbreekt is idd het kasteel, het paard en de maagd om mee te trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nogmaals, sterktequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
En nu weer terug naar de bank,
tot laters![]()
nja je weet de waarde dus kunt het aan de hand van mijn verhaal vergelijken.. mijn schoenen en kledingtic is iig gestopt toen de euro kwam, dat zegt genoegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het guldentijdperk heb ik niet zo heel bewust meegemaakt, toen betaalden mijn ouders alles nog. Ik ben nog jong
Ik had laatst schoenen op de kop getikt voor 15,- en ze waren niet eens in de uitverkoop!
Ik ga alweer weg hoor, meneertje staat met zijn krukje bij het aanrecht in een bak water te meppenquote:
sorriequote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat komt nog welvast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die maagd mag nog even wachten, wil niet voor mn 35 oma zijn
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga alweer weg hoor, meneertje staat met zijn krukje bij het aanrecht in een bak water te meppen
zeg dat welquote:
Dan ga ik nu heel rustig even de stofzuiger pakken en het huishouden afmaken. Als ik klaar ben, ben je vast wel bijgelezenquote:
aah die van mij moet ik es opruimenquote:
heb je mn wibra tip wel gelezen dan?quote:
goeie sokken hebben ze daarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je mn wibra tip wel gelezen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |