Hahah lijkt me wel droog als je bijv. theorie examen doet ofzo, kom je zo met een auto aanrijden hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:39 schreef twiFight het volgende:
Ik mocht morgen bellen. Zul je zien dat het pisweer is als 'ie klaar ligt, maar dan ga ik toch maar! (en nee, niet in de auto)
Gebeurde bij mijn broer jaren geledenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hahah lijkt me wel droog als je bijv. theorie examen doet ofzo, kom je zo met een auto aanrijden haha
Hahah echt droogquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gebeurde bij mijn broer jaren geledenDie ging brommer-theorie doen. Kwamen alle ventjes, op een scooter. Slaagden niet, en gingen dan op hun scooter weer naar huis
Ik ging laatst m'n theorieboeken verkopen aan iemand, maar die belde dat z'n auto met pech stond
Ik heb een leerling gehad die met de auto naar een parkeerplaats aan de snelweg reed waar ik em op moest pikken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hahah lijkt me wel droog als je bijv. theorie examen doet ofzo, kom je zo met een auto aanrijden haha
Hahaha dit overtreft mijn verhaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb een leerling gehad die met de auto naar een parkeerplaats aan de snelweg reed waar ik em op moest pikken.![]()
Zijn omgeving wist nl. niet dat hij geen rbw had dus thuis of op werk oppikken ging niet.
Hij heeft 10 lesjes gehad (wou hij zelf) maar ik kon em niks meer leren, hij reed nagenoeg perfect!
Maar goed, hij reed dan ook al 15 jaar....![]()
Tja als kan je het wel..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hahaha dit overtreft mijn verhaal![]()
Soms sta je er verbaasd van hoeveel mensen er véle jaren zonder rijbewijs rijden. Soms berichten op teletekst van 20-30 jaar. Vind het ook eigenlijk best knap. Ik zou het niet gekunt hebben denk ik
Die zullen in het begin ook niet soepel gereden hebben hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hahaha dit overtreft mijn verhaal![]()
Soms sta je er verbaasd van hoeveel mensen er véle jaren zonder rijbewijs rijden. Soms berichten op teletekst van 20-30 jaar. Vind het ook eigenlijk best knap. Ik zou het niet gekunt hebben denk ik
Ik wil net zeggen, hoe boos moet ik wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die zullen in het begin ook niet soepel gereden hebben hoor.
Als jij 15 jaar rijdt zal het ook soepel gaan. Niet dat dat 15 jaar gaat duren, veeeeuuuuul korter.
Dat was ook 1 van de redenen dat hij heel beheerst reed en goed keek denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tja als kan je het wel..
Je rijd niet verzekerd, lijkt me niet echt lekker rijden.
Misschien krijg je wel ongeluk terwijl het helemaal niet jou schuld is, toch ben je de lul
Goede redding toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, hoe boos moet ik worden![]()
15 jaar, tsss
Net als een opleiding volgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goede redding toch?
Dat laatste zinnetje stond dacht ik later pas aan, vond het zelf ook een beetje vreemd overkomen.
Maar serieus, als je over een jaar terugdenkt aan nu zul je zien dat alles al veel beter gaat!
Je moet het zo zien: met een rbw mág je rijden, maar dan begint het leren pas echt.
Ik wil een extra cursusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goede redding toch?
Dat laatste zinnetje stond dacht ik later pas aan, vond het zelf ook een beetje vreemd overkomen.
Maar serieus, als je over een jaar terugdenkt aan nu zul je zien dat alles al veel beter gaat!
Je moet het zo zien: met een rbw mág je rijden, maar dan begint het leren pas echt.
Sjuustemquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Net als een opleiding volgen.
Je leert alle kennis, maar je leert het pas uitvoeren in de praktijk op de weg of op je werk.
Maken we wel een spoedcursus van, komt ie:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik wil een extra cursus![]()
Een cursus 'Hoe zorg ik ervoor dat ik m'n eigen auto niet tegen een boom parkeer.'
Zo vaak zijn die controles er niet, en als ze er zijn moet je er maar nét langs komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:10 schreef twiFight het volgende:
Wat ik niet snap is dat dat soort mensen nooit eerder tegen de lamp lopen bij een alcoholcontrole of zo...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sjuustem![]()
[..]
Maken we wel een spoedcursus van, komt ie:
Blijf op veilige afstand van bomen.
Was dit een gratis advies meneer de instructeur? Vind het best een aardige tipquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sjuustem![]()
[..]
Maken we wel een spoedcursus van, komt ie:
Blijf op veilige afstand van bomen.
Om helemaal volledig te zijn: Ik mag nog steeds les geven tot mei volgend jaar geloof ik, dan verloopt m'n pasje.quote:
Helemaal gratis. Soms zijn dingen best simpel he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Was dit een gratis advies meneer de instructeur? Vind het best een aardige tip
Autorijden is een eitjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Helemaal gratis. Soms zijn dingen best simpel he?
Moet je bij je rij instructeur zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:48 schreef Heichler het volgende:
Weet iemand waar je de aanvraagtijden voor praktijkexamen kan vinden?
Bedankt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:09 schreef vannelle het volgende:
Laat ik daar nou toevallig een mailtje over hebben gekregen met de volgende link:
http://www.cbr.nl/reserveringstermijn.pp
Ja zou ik wel doen. Ik had mijn gewone examen al aan gevraagd voordat ik m'n TTT had aangevraagdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:15 schreef Heichler het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb mijn TT 16 september, misschien moet ik mijn praktijkexamen ook maar gelijk aanvragen anders wordt dat pas oktober
Zelf uit zetten door de schakelaar even in te duwen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:33 schreef twiFight het volgende:
hey even iets aan de motorrijders
ik vroeg me iets totaal randoms af. Bij een auto als je de richtingaanwijzer aan hebt dan gaat die automatisch weer uit als het stuur terugdraait. Hoe gaat dat bij een motor? Aangezien je daar geloof ik meer op gewicht stuurt dan met je stuur zelf.
Gaat lekker zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:57 schreef Blistering het volgende:
Woo, net snelweg gereden. Wat is dat vet zeg! Pas na 22 lessen, maar da's standaard bij mijn instructeur, anders worden leerlingen soms bang zei die.
Maar ik pikte het snel op en het ging voorspoedig vond ie. Volgende week nog alles herhalen en dan een TTT aanvragen. Al met al echt vet hoor
Ik heb vandaag iets van 6x de snelweg op en af gereden, dus opzich wel lang geredenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef twiFight het volgende:
Ja de snelweg is tofeindelijk lekker doorkarren.
Ik ging zelf ook redelijk laat pas de snelweg op. Ik hoop dat je wel wat langer er op mag rijden, ik moest meestal gelijk de eerste afslag er al weer af, dat vond ik jammer, want ik leerde niet zoveel van de dynamiek van de snelweg. Maar je hebt nog alle tijd
Na 22 lessen? Ik al na een paar lessenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:57 schreef Blistering het volgende:
Woo, net snelweg gereden. Wat is dat vet zeg! Pas na 22 lessen, maar da's standaard bij mijn instructeur, anders worden leerlingen soms bang zei die.
Maar ik pikte het snel op en het ging voorspoedig vond ie. Volgende week nog alles herhalen en dan een TTT aanvragen. Al met al echt vet hoor
Gister voor het eerst in het donker gereden en ik zag de drempels ook veel te laat en knalde ik er met 50km/h over heenquote:
Was dat niet eng dan, de eerste keer snelweg? En dan zonder instructeur die je kan helpen..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:10 schreef Maxco het volgende:
Ik had met lessen nooit op de snelweg geredenHardste wat ik met lessen heb gereden was op een 80km weg
Met examen gelukkig ook niet
En terecht die preek. 80 waar je 120 mag.....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:45 schreef Purdey het volgende:
Ik vond de eerste keer snelweg doodeng
Ik reed i.p.v 120 km p/u ongeveer 80 omdat ik 120 véél te hard vond. Bij de eerste afslag moest ik eraf, en toen we in de bewoonde wereld terug waren moest ik langs de kant voor een preek
Ik kan me niet herinneren dat mijn instructeur ooit bozer is geweest dan toenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En terecht die preek. 80 waar je 120 mag.....![]()
Wedden dat er iets gezegd is over: "met het verkeer meerijden" of "als je de maximum snelheid kán riden moet je dat ook doen" "doorstroming"
Ik denk dat je meer gestraft zou zijn met 5 lessen alleen maar op de snelwegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat mijn instructeur ooit bozer is geweest dan toen![]()
En wat je zegt..doorstroming, en een hoop vloeken. En 'Ben je nu helemaal gek geworden?! Dat is levensgevaarlijk wat je deed!' Ik mocht daarna 5 blokken de snelweg niet meer op, en alleen maar rondjes op kruispunten rijden. Zijn manier van disciplinaire strafmaatregelen
Dat denk ik ook, later toen ik de eerste leerling was hebben we het snelweg stappenplan meteen bij mij voor de deur gedaan. Ik woon op een minuut of 5 van de snelweg af. Dat blok zijn we alleen maar in en uit gaan voegen, ging toen allemaal primaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer gestraft zou zijn met 5 lessen alleen maar op de snelweg. Dan ben je er ook gelijk vanaf
De Nightrider is anders een ECHTE bad-ass, in tegenstelling tot Hassle the Hoff!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:32 schreef BasementDweller het volgende:
Heb het topic om 3:30 's nachts gemaakt, dus toen dacht ik nightrider. Maar knightrider was natuurlijk die briljante serie, dus vandaar
Tsja, lekker boeiend ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, later toen ik de eerste leerling was hebben we het snelweg stappenplan meteen bij mij voor de deur gedaan. Ik woon op een minuut of 5 van de snelweg af. Dat blok zijn we alleen maar in en uit gaan voegen, ging toen allemaal prima
Omdat ik dat heel eng vond, zo hard rijden. Was bang dat m'n voorganger ineens zou remmen, en ik er bovenop zou knallen. Maar dat is allemaal goed gekomen hoor mensen, een compliment van m'n examinator dat ik bij het invoegen zo lekker het gas erop, en zo lekker meeging met het verkeerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:43 schreef lbeew het volgende:
Waarom deed je niet wat je insructeur zei en ging je niet gewoon 120 rijden?
Mwah, niet echt.. Het is niet echt anders dan op een 80km weg behalve dat t wat harder gaat toch.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
Was dat niet eng dan, de eerste keer snelweg? En dan zonder instructeur die je kan helpen..
Snelwegrijden hoort gewoon bij het halen van je rijbewijs hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:04 schreef Maxco het volgende:
[..]
Mwah, niet echt.. Het is niet echt anders dan op een 80km weg behalve dat t wat harder gaat toch.
Maarja het is wel een vreemde gang van zaken zo, stel dat iemand die het wel eng vind het nooit heeft gedaan tijdens zijn lessen dan kan het wel eens problemen gaan opleveren
Vind ik ook, je rijd vaak ook wel het meest op de snelweg... dus belangrijk onderdeel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Snelwegrijden hoort gewoon bij het halen van je rijbewijs hoor!
Vind het nogal onbeschoft...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat mijn instructeur ooit bozer is geweest dan toen![]()
En wat je zegt..doorstroming, en een hoop vloeken. En 'Ben je nu helemaal gek geworden?! Dat is levensgevaarlijk wat je deed!' Ik mocht daarna 5 blokken de snelweg niet meer op, en alleen maar rondjes op kruispunten rijden. Zijn manier van disciplinaire strafmaatregelen
De mijne had niet eens geleerd hoe die in z'n 5 moestquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Vind het nogal onbeschoft...
Mijn eerst keer op snelweg ging ik invoegen op de vluchtstrook, invoegstrook was ik al voorbij...
Weet niet meer wat het precies was, of teweinig snelheid of gewoon geen ruimte kunnen vinden...
Marja het is logisch dat je eerste keer ff wennen is.
Ook toen ik naar de 5 ging schakelen, ging er naar kijken... toen moest mn instructeur ff aan het stuur zitten want ging van mn baan af![]()
Marja dat is allemaal eerste keer, daarna gaat t prima...
Invoegen was soms wel lastig bij druk verkeer, maar komt vanzelf goed met veel oefenen
Oh? Das wel heel vreemd... Ik had de eerste paar minuten van de eerste lessen schakeloefeningen. Moest ik blind schakelen hoe hij zei dat ik moest schakelen, daar leer je het echt wel vanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
De mijne had niet eens geleerd hoe die in z'n 5 moest![]()
En toen op de snelweg legde hij het uit 'Vanaf het midden, en recht naar voren.' Ongelofelijk wat een sul van een instructeur ik af en toe had
Bij mij had ie dat ook niet gezegd maar dat spreekt nogal voor zichquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
De mijne had niet eens geleerd hoe die in z'n 5 moest![]()
En toen op de snelweg legde hij het uit 'Vanaf het midden, en recht naar voren.' Ongelofelijk wat een sul van een instructeur ik af en toe had
Meest op de snelweg? Ik rijd het meeste 60 wegen geloof ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Vind ik ook, je rijd vaak ook wel het meest op de snelweg... dus belangrijk onderdeel.
T is maar net waar je woont...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meest op de snelweg? Ik rijd het meeste 60 wegen geloof ik
Of waar je naar toe moetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:50 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
T is maar net waar je woont...
Weet je? Hoe meer je vertelt over je rijlessen, hoe meer ik jouw toenmalige instructeur een raar mannetje ga vinden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik het vreemd vindquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Snelwegrijden hoort gewoon bij het halen van je rijbewijs hoor!
Voor het betere bochtenwerkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Sowieso prefereer ik binnendoor boven de rijkswegen. Lekker tussen de weilanden en boerderijen kronkelen ipv die lange rechte einden 80
Eigenlijk wel, de meeste lesauto's zijn dieselsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens les in een benzineauto. Nu hoorde ik laatst op 't werk dat dat een uitzondering is, klopt dat?
Ik zou niet zeggen dat je de enige bent, maar ja, meestal is het wel diesel. Die mensen rijden er meer dan genoeg voor dat het uit kan, en het is makkelijker in de bediening, en ze zijn wat 'robuuster', ze kunnen wat meer hebben zeg maar, en dat kan vooral voor beginnelingen wel fijn zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens les in een benzineauto. Nu hoorde ik laatst op 't werk dat dat een uitzondering is, klopt dat?
Ik ben het met je eens inderdaad. Toen ik je eerste verhalen hoorde Purdey, dacht ik dat je wat klunsig reed (no offense, zelf was ik toen ook nog maar net begonnen), maar hoe meer ik lees de meer denk ik dat hij van zijn kant net zo veel fouten maakte. Hij is de instructeur, als jij het dus niet goed doet dan heeft hij het nog niet goed genoeg uitgelegd! Natuurlijk maakt iedereen ook wel fouten, een goede instucteur laat dat IMO een paar keer gebeuren, want daar leer je het meeste van. Dan zou hij moeten uitleggen wat fout ging en hoe je het beter moet doen, en dan zou je het in principe daarna goed moeten kunnen doen (de een heeft er wat meer lessen voor nodig dan de ander). Maar als jij het niet goed doet dan is dat niet jouw 'schuld', maar betekent het dat zijn werk nog niet compleet is. Dat hij je dan gaat straffen vind ik slecht, en zelf zou ik superzenuwachtig geworden zijn om ooit nog de snelweg op te gaan na zo'n uitbrander.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet je? Hoe meer je vertelt over je rijlessen, hoe meer ik jouw toenmalige instructeur een raar mannetje ga vinden.
Het ligt er ook maar net aan wat je doel is: lekker cruisen of snel ergens komen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Sowieso prefereer ik binnendoor boven de rijkswegen. Lekker tussen de weilanden en boerderijen kronkelen ipv die lange rechte einden 80
Mijne ook niet, volgens mij heeft geen 1 lesauto gaspedaal... alleen rem en koppeling.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:34 schreef twiFight het volgende:
[..]
Overigens had mijn lesauto geen tweede gaspedaal.
Vind snelweg het lekkerste rijden, lekker 120km/h karren...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar net aan wat je doel is: lekker cruisen of snel ergens komen?
Mijn eerste zelfstandige rit was grotendeels 80 km/u en ik was er zat vanRelatief relaxt rijden, dat wel, aangezien het een provinciaalse weg was en ik alle ruimte had voor me. Maar ik kon niet wachten tot het stukje 120 en daarna 100, kwamen we tenminste ergens. Bovendien vind ik de overzichtelijkheid van de snelweg wel fijn, je hebt wat meer zicht naast de weg, borden staan wat verder uit elkaar en de wegen zijn wat breder, heb ik het idee.
Die ken ik ja, maar die korte invoegstrook die ik steeds moest nemen was tevens ook uitvoegstrook voor verkeer van de snelweg! Erg vervelend. Wat ik geleerd heb is dat optijd kijken naar het verkeer dat er aankomt wel een hoop helpt. Vrachtwagens kunnen heel handig zijn, want die rijden al langzaam, dus het verkeer is daar al op aangepast. Dan kun je er zo voor of achterlangs en zou er niet teveel snelheidsverschil moeten zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef Butterfly91 het volgende:
Er zit op de terugweg wel een erg irritante bocht in en dan heb je maar een kleine 100 meter om in te voegen (die gelijk begint als je uit de bocht komt). Als het rustig is gaat dat allemaal prima, maar zodra het verkeer op de ''doorgaande''' weg goed doorstroomt moet je erg goed kijken en er snel bijzijn met je snelheid.
40 minuten?? Verspilde tijd toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik vind snelweg wel relaxed, maar in de stad leer je meer. Tegen de tijd dat ik vanaf woonplaats in de stad waar ik af moet rijden ben, ben ik alweer zo'n 40 minuten en een stuk of 3-4 keer in -en uitvoegen verder.
Mijn lesauto heeft wel 2 gaspedalen, die hij de eerste keer dat ik de snelweg opging gebruikt heeft.
Er zit op de terugweg wel een erg irritante bocht in en dan heb je maar een kleine 100 meter om in te voegen (die gelijk begint als je uit de bocht komt). Als het rustig is gaat dat allemaal prima, maar zodra het verkeer op de ''doorgaande''' weg goed doorstroomt moet je erg goed kijken en er snel bijzijn met je snelheid.
Aanstaande woensdag weer rijles
Openbaar vervoer ligt erg lastig, dan ben ik dik een uur verder, zoniet anderhalf uur eer ik daar benquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:16 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
40 minuten?? Verspilde tijd toch?
Ik moet ook examen doen een half uur hier vandaan, maar ik ga er altijd met de bus naartoe. Op die provinciale weg ernaartoe leer ik toch niks.
Een hele korte in -en uitvoegstrook in eenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef twiFight het volgende:
[..]
Die ken ik ja, maar die korte invoegstrook die ik steeds moest nemen was tevens ook uitvoegstrook voor verkeer van de snelweg! Erg vervelend. Wat ik geleerd heb is dat optijd kijken naar het verkeer dat er aankomt wel een hoop helpt. Vrachtwagens kunnen heel handig zijn, want die rijden al langzaam, dus het verkeer is daar al op aangepast. Dan kun je er zo voor of achterlangs en zou er niet teveel snelheidsverschil moeten zijn.
Mijn lesauto had dus wel een gaspedaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mijne ook niet, volgens mij heeft geen 1 lesauto gaspedaal... alleen rem en koppeling.
Ja opzich zou het niet slecht zijn, totale controle.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mijn lesauto had dus wel een gaspedaal.
Waarom? Soms is gas geven beter dan remmen..
Dat is ook de reden dat ik daar bewust voor gekozen heb, stukje veiligheid.
Alleen bij een examen moet ie er uit, dat heb ik nooit begrepen.
Straks moet je examinator ingrijpen en ramt hij zo op de gas pedaal ipv de remquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Incompetente examinator. Licentie + rijbewijs afnemen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:48 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Straks moet je examinator ingrijpen en ramt hij zo op de gas pedaal ipv de remOmdat andere lesauto's alleen koppeling en rem hebben.
Mijn instructeur had ook een gaspedaal, maar volgens mij gebruikte hij deze nooit dus was deze omhoog geklapt. Eenmaal op het examen klapte de instructeur hem echter volgens mij uit voor de examinator?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij mijn examen bleef het gaspedaal er gewoon inzitten hoor! Maar dat is inmiddels ook een jaar of 6, 7 geleden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mijn instructeur 'koopt' verschillende data. Als er eentje al aan examen toe is, gaat die persoon die datum. Als het later wordt, een latere datum. Hij zegt dat het ong. twee weken duurt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:48 schreef Heichler het volgende:
Weet iemand waar je de aanvraagtijden voor praktijkexamen kan vinden?
Dat kan toch niet meer? Volgens mij moeten zij op naam kopen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Mijn instructeur 'koopt' verschillende data. Als er eentje al aan examen toe is, gaat die persoon die datum. Als het later wordt, een latere datum. Hij zegt dat het ong. twee weken duurt.
Oh, dat zei hij tegen mij dat het zo wel kon. Zou ook wel kunnen zijn dat het niet zo was, hij zegt wel vaker dingenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:07 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat kan toch niet meer? Volgens mij moeten zij op naam kopen tegenwoordig.
Toen gaf ik nog geen les dus ik weet niet hoe het toen zat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:46 schreef L0we het volgende:
[..]
Bij mijn examen bleef het gaspedaal er gewoon inzitten hoor! Maar dat is inmiddels ook een jaar of 6, 7 geleden.
Fijn dat je je draai hebt gevonden! Hoe is het trouwens afgelopen met je oude rijschool?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Veul nieuwe gezichten usericons hier
Ik ben van de week ook weer begonnen, dinsdag, bij een nieuwe rijschool. En over precies een week examen. Hopelijk haal ik het nu wel, ik hoop het echt. Deze rijschool bevalt veel beter en nu worden er eindelijk eens dingen geleerd aan me, ipv dat meneer een beetje mompelt als ik wat vraag en niet opkijkt uit zijn administratie.
Wel grappig, vlakbij mijn huis is een busstop waar ik moest draaien. Hem was het nog nooit in 1 keer gelukt en mij lukte het wel met een halve draaiMakkelijk zelfs
Na m'n laatste update in het WGR-topic niks meer van gehoord, ze hebben het examen vrijgegeven een week of 2, 3 geleden en toen kon ik me aanmelden bij de nieuwe. Ik wacht even met de oude zwartmaken tot ik m'n rijbewijs heb, je weet nooit of het tegen me kan werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Fijn dat je je draai hebt gevonden! Hoe is het trouwens afgelopen met je oude rijschool?
Mooi dat het toch nog goed is afgelopen en dat je een andere rijschool hebt gevonden!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Na m'n laatste update in het WGR-topic niks meer van gehoord, ze hebben het examen vrijgegeven een week of 2, 3 geleden en toen kon ik me aanmelden bij de nieuwe. Ik wacht even met de oude zwartmaken tot ik m'n rijbewijs heb, je weet nooit of het tegen me kan werken![]()
Het was gewoon een naaistreek, want de oude rijschool had het examen ingepland voor gisteren en toen ze wisten dat ik niet meer vóór die tijd op zou kunnen, kon het ineens wel gecancelled worden. Dus nu snel 2 weken veel lessen om er weer een beetje in te komen en duimen voor vrijdag
Inderdaad, maar ik heb nu in een paar lessen al meer geleerd dan in de 3 maanden bij de oudequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mooi dat het toch nog goed is afgelopen en dat je een andere rijschool hebt gevonden!
Wel fijn voor zo'n nieuwe instructeur, dat ie niet alles hoeft te leren aan je. Vind hij wel dat je klaar bent voor je examen? En ja, zwartmaken.. Er zijn misschien ook leerlingen hartstikke tevreden over je oude rijschool. Je hebt nu eenmaal op verschillende punten tevreden/ontevreden klanten. Ook in winkels, of webwinkels..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |