quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
Liev meisje.Ik wil een dekentje op haar leggen.
whehe inderdaad jaquote:
Ik kopieer het en dan komt dat erbij te staan.quote:
Zo'n kutjong vond ik dat.quote:
haha ok, vraag gaat naar de vorige TS dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kopieer het en dan komt dat erbij te staan.
Ze ziet er meteen een stuk meer ontbonden uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Simoontje is van brandweerrood naar zacht roze op d'r bakkes gegaan
quote:
Via TV Oranje zekerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt z'n album nog aardig
Typo doordat ik jullie niet wilde laten wachten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:01 schreef donroyco het volgende:
Het is heameaus, hetzelfde als (onder het) bureaus.
Nou hèquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze ziet er meteen een stuk meer ontbonden uit.
Bellaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Typo doordat ik jullie niet wilde laten wachten.
Het echte werk.quote:
lijkt me wel een keer leuikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
Waarom meppen ze nooit de jury in elkaar ofzo
Neh, top 10 van de cd verkoop.quote:
quote:
Die van Bacardi? Of zelfgemaakt? Ik wil die van Bacardi kopen, maar eigenlijk wil ik eerst weten hoe die smaakt.quote:
Die kant en klare meuk toch nietquote:
Beauquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Beau ''ik wil onderscheidende en tegendraadse programma's maken'' van Erven Dorens.
Dat doen ze wel, maar dat knippen ze eruit om anderen niet op ideeën te brengenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
Waarom meppen ze nooit de jury in elkaar ofzo
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Beau ''ik wil onderscheidende en tegendraadse programma's maken'' van Erven Dorens.
Mag ik er ook 1?quote:
Zelf maken is lekkerder, stukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Bacardi? Of zelfgemaakt? Ik wil die van Bacardi kopen, maar eigenlijk wil ik eerst weten hoe die smaakt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Bacardi? Of zelfgemaakt? Ik wil die van Bacardi kopen, maar eigenlijk wil ik eerst weten hoe die smaakt.
quote:
Ja, maar dat trekt juist kijkers aanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, maar dat knippen ze eruit om anderen niet op ideeën te brengen
Ja maar voor 1 persoon een beetje lastig, al die ingredienten halen. Ik heb wel vaak marguerita's gemaakt, maar dat is best wel duur, Tequila, Triple sec en limoenen zijn ook best duur.quote:
oortjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hoe kan Dan eigenlijk weten wat ze zeggen.
Oortje denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hoe kan Dan eigenlijk weten wat ze zeggen.
quote:
quote:
quote:
Oh die vind ik zo irritant in dit programma, bij All you need is hij leuk, maar bij dit absoluut niet.quote:
Ah morgen fles proberenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb die van Bacardi. Met wat geraspt ijs is het best lekker.
Ja dat is wel zo jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar voor 1 persoon een beetje lastig, al die ingredienten halen. Ik heb wel vaak marguerita's gemaakt, maar dat is best wel duur, Tequila, Triple sec en limoenen zijn ook best duur.
Wilders.quote:
ik heb het al ge-editquote:
Het slaat nergens opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Leuk muziekje, maar dat dansje vind ik niets aan.
Wilders wordt 'gedoogd'.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wilders.Die man maakt Nederland kapot.
ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat erg, ik krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte
Dat al die mensen op Wilders gestemd hebben zegt toch wel wat over in welke staat Nederland nu is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Wilders wordt 'gedoogd'.
Daarbij zit PVV niet in de eerste kamer, dus echt iets doorvoeren kan ie toch niet, alleen meepraten, en da's zo slecht nog niet
Idd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Klopt wel wat Patricia zegt, die pakjes zijn totaal onsexy.
Meer dan de helft zijn proteststemmenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat al die mensen op Wilders gestemd hebben zegt toch wel wat over in welke staat Nederland nu is.
Cheerleader, dus ja cheering, elkaar omhoog gooien enzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Wat bedoelt hij nou met drillteam? Dat doet me meer aan het leger denken.
quote:
Dat eerste volgens mijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft ze nou van die grote werpheupen of is dat de broek?
En de jury hier is echt slecht, niet grappig, niet kritisch, gewoon saai.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
Ik weet het al... er zit geen tempo in POP
Bij HGT schiet het tenminste op
Die kijkers van HGT hebben hun aandacht er wel 100% bijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:12 schreef Myraela het volgende:
Hmmpf. het HGT topic gaat wel veul slomer
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:12 schreef Myraela het volgende:
Hmmpf. het HGT topic gaat wel veul slomer
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dana is lelijk en ik wil niet een dekentje over haar leggen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... vandaar dat ik me ook hier naartoe laat slepen
Gemeen ben jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dana is lelijk en ik wil niet een dekentje over haar leggen.
Komt ze wel overheenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
Te verlegen denk ik
Omdat ze jong is mag ik dat niet zeggen?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
HJ, praat niet alsof het een kleuter is.... ondanks dat het een soort van kleuter is
Nee niet eens daarom, ik vind haar helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ze jong is mag ik dat niet zeggen?D. met zijn brandwondecentrum net.
Zeg, betrek mij er niet inquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ze jong is mag ik dat niet zeggen?D. met zijn brandwondecentrum net.
Nee joh.quote:
Zie de fucking PI.quote:
twee keer de helft.quote:
Ik nu al 2 teveelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:19 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb nog nooit een liedje van Bieber gehoord
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:19 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb nog nooit een liedje van Bieber gehoord
Bieber fever.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de naam Bieber dan wel weer geweldig
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de naam Bieber dan wel weer geweldig
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow en dan gaan deze chickies dat nummer zingen
Kansloos
Nee die volwassen manquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kansloos
Bij voorbaatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kansloos
Even verbeterdquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Het haar van Simone is ineens anders wtf_!
Simone?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Popstars is altijd een stomme compilatie van alles audities door het hele land. Daarom ook altijd die mensen uit verschillende plaatsen in één uitzendingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Verschillende plaatsen opgenomen wsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn nu al 2x van brandweerrode lippen naar roze bakkes gegaan en weer terug
Daten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |