quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
Liev meisje.Ik wil een dekentje op haar leggen.
whehe inderdaad jaquote:
Ik kopieer het en dan komt dat erbij te staan.quote:
Zo'n kutjong vond ik dat.quote:
haha ok, vraag gaat naar de vorige TS dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kopieer het en dan komt dat erbij te staan.
Ze ziet er meteen een stuk meer ontbonden uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Simoontje is van brandweerrood naar zacht roze op d'r bakkes gegaan
quote:
Via TV Oranje zekerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt z'n album nog aardig
Typo doordat ik jullie niet wilde laten wachten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:01 schreef donroyco het volgende:
Het is heameaus, hetzelfde als (onder het) bureaus.
Nou hèquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze ziet er meteen een stuk meer ontbonden uit.
Bellaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Typo doordat ik jullie niet wilde laten wachten.
Het echte werk.quote:
lijkt me wel een keer leuikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
Waarom meppen ze nooit de jury in elkaar ofzo
Neh, top 10 van de cd verkoop.quote:
quote:
Die van Bacardi? Of zelfgemaakt? Ik wil die van Bacardi kopen, maar eigenlijk wil ik eerst weten hoe die smaakt.quote:
Die kant en klare meuk toch nietquote:
Beauquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Beau ''ik wil onderscheidende en tegendraadse programma's maken'' van Erven Dorens.
Dat doen ze wel, maar dat knippen ze eruit om anderen niet op ideeën te brengenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
Waarom meppen ze nooit de jury in elkaar ofzo
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Beau ''ik wil onderscheidende en tegendraadse programma's maken'' van Erven Dorens.
Mag ik er ook 1?quote:
Zelf maken is lekkerder, stukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Bacardi? Of zelfgemaakt? Ik wil die van Bacardi kopen, maar eigenlijk wil ik eerst weten hoe die smaakt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Bacardi? Of zelfgemaakt? Ik wil die van Bacardi kopen, maar eigenlijk wil ik eerst weten hoe die smaakt.
quote:
Ja, maar dat trekt juist kijkers aanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, maar dat knippen ze eruit om anderen niet op ideeën te brengen
Ja maar voor 1 persoon een beetje lastig, al die ingredienten halen. Ik heb wel vaak marguerita's gemaakt, maar dat is best wel duur, Tequila, Triple sec en limoenen zijn ook best duur.quote:
oortjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hoe kan Dan eigenlijk weten wat ze zeggen.
Oortje denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hoe kan Dan eigenlijk weten wat ze zeggen.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |