Heb je überhaupt de TT en/of de OP gelezen?quote:
je kan toch ff een opsomming neerzetten in je op manquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je überhaupt de TT en/of de OP gelezen?
Omdat "Mensen die"-topics niet deugen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Loop je nou mijn TT aan te passen o.us.
Bij die laatste mag je wel even goed klappen voor jezelf jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:36 schreef Genius-F het volgende:
Ik klap altijd als ik aankom met de trein, bus en zelfs met de benenwagen.
Ik haat smileys in TT's.quote:
Ben maar aan het geinen man.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
een zeer terechte klacht!
Maar las ik dat goed? De ene mod die een andere mod aanspreekt op gedrag? Jullie zijn toch 1 team, of niet?
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou weet niet... Ludo keek namelijk zo: [ afbeelding ]
Die vinden dat de ticket al duur genoeg was, om nou ook nog te gaan klappen....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef postmortum het volgende:
TS vliegt met Ryanair en durft er ook nog eens over te klagen
Bij Emirates en elke andere geciviliseerde vliegtuigmaatschappij klappen de reizigers niet hoor![]()
Ikke wel. Altijd zelfs.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die vinden dat de ticket al duur genoeg was, om nou ook nog te gaan klappen....
Je klapt toch ook niet als de cassiere je boodschappen heeft afgerekend, of de treinmachinist bij het eindstation stopt?
Zeker klaag ik erover. Omdat het een goedkope maatschappij is, is het vliegen met Ryanair niet meteen een vrijkaart om je te gaan gedragen als een zwakzinnige.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef postmortum het volgende:
TS vliegt met Ryanair en durft er ook nog eens over te klagen
Bij Emirates en elke andere geciviliseerde vliegtuigmaatschappij klappen de reizigers niet hoor![]()
Dat doet me denken aan van die voetbalsupporters die gaan klappen als de tegenstander een slechte pass geeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die vinden dat de ticket al duur genoeg was, om nou ook nog te gaan klappen....
Je klapt toch ook niet als de cassiere je boodschappen heeft afgerekend, of de treinmachinist bij het eindstation stopt?
Niet eens?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:48 schreef Charie het volgende:
TERECHTE KLACHT JA ALS IK WEG GA VAN ME WERK GAAT IEDEREEN TOCH OOK NIET VOOR ME KLAPPEN?
praat het maar goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zeker klaag ik erover. Omdat het een goedkope maatschappij is, is het vliegen met Ryanair niet meteen een vrijkaart om je te gaan gedragen als een zwakzinnige.
Ja, ga je keihard klappen als het ding touchdownt, ben je uitgeapplaudiseerd en zoek je je boeltje bij elkaar, krijg je alsnog ff door haperende remmen een runway overrun, met brand en toestanden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
BTW... Misschien is een klapband na het landen wat.
Dat jij je nou aan alle kanten laat naaien door die maatschappijen en die luchthavensquote:
Ja als ik naar Amerika oid wil ga ik niet met de boot. En zwemmend maak ik het ook niet ver. En me aan alle kanten laten naaien? Soms is naar Spanje vliegen goedkoper dan met de auto als je de benzinekosten ziet..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat jij je nou aan alle kanten laat naaien door die maatschappijen en die luchthavens
Het is gewoon kut.
Naar Amerika. Je wordt gewoon graag geleefd, ik zie het alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:13 schreef Charie het volgende:
[..]
Ja als ik naar Amerika oid wil ga ik niet met de boot. En zwemmend maak ik het ook niet ver. En me aan alle kanten laten naaien? Soms is naar Spanje vliegen goedkoper dan met de auto als je de benzinekosten ziet..
Jij vliegt altijd met Royal Jordanian Airquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:45 schreef Leonidas82 het volgende:
Dat 'klappen' heb je alleen bij low-budgetmaatschappijen. Bij KLM of Royal Jordanian air komt het nooit voor.
100x betere maatschappij dan Ryanair in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij vliegt altijd met Royal Jordanian Air?
laat me raden, bent naar I love Dries geweest? Dan kan ik me er wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef D. het volgende:
Ik zat afgelopen week in de bisocoop.
Toen de film afgelopen was begon men te klappen
Bijna goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
laat me raden, bent naar I love Dries geweest? Dan kan ik me er wat bij voorstellen
Dat gebeurde bij mij bij the Departed. echt rampzaligquote:
Klappen na een film in de bioscoop vind ik ook zo'n onzin.quote:
Mwa vind ik niet. Na een heel goede film wil je toch je goedkeuring uiten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klappen na een film in de bioscoop vind ik ook zo'n onzin.
Aan wie? Want de hele casting en crew zit bij jou ook in de zaal?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa vind ik niet. Na een heel goede film wil je toch je goedkeuring uiten?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:58 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik steek altijd vuurwerk af als we geland zijnen soms al eerder omdat het een feest is om te vliegen.
Ik had het nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij heb zeker nog nooit met Royal Jordanian Air gevlogen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij vliegt altijd met Royal Jordanian Air?
Nee, maar ook niet met Ryanair ofzquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:28 schreef Justinn het volgende:
[..]
Jij heb zeker nog nooit met Royal Jordanian Air gevlogen?
Meestal gebeurt het wel op chartervluchten en niet op lijnvluchten. Met uitzondering van Ryanair omdat het zo goedkoop is dat daar ook een hoop plebs tussenzit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Toen ik vorig jaar voor het eerst ging vliegen dacht ik ook, nou, nu gaan we het krijgen hoor! Maar niemand klapte. Paar maanden later toen ik weer met het vliegtuig ging weer niet.
Alsof je dan nog kán huilen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
Moet je TS eens horen huilen als er niet meer geklapt kan worden na een vlucht..
[ afbeelding ]
Als ik zo geland ben en ik leef nog ga ik mijn reisgenoten zoeken en rennen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
is kans van.. zou zo maar het laatste kunnen zijn wat ie doet :p
Aan wie dan? De regisseur of acteurs zijn er heus niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:12 schreef Guanabana het volgende:
en als je bijkomt met je ingewanden 3 stoelen achter je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik zo geland ben en ik leef nog ga ik mijn reisgenoten zoeken en rennen.
Ik ben TS Sherlock.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
en als je bijkomt met je ingewanden 3 stoelen achter je?
Idd dan huil je met Ts mee..
Waarom zou je in godsnaam?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ryanair zit ook vol met van dat campingvolk, die gaan lekker klappen als het vliegtuig is geland. Gewoon een andere maatschappij kiezen de volgende keer.
Ik betaal met liefde 200 euro meer, zodat ik comfortabel van A naar B kan vliegen, dan dat ik voor een habbekrats tussen de zon gebruinde (dankzij de vakantie in torremolinos of camping in Frankrijk) proletariërs of ander gespuis moet zitten. Lekker 2,50 euro voor een kupazoep betalen of 5 euro voor een kaasbroodjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam?Kijk mij eens 200 euro meer betalen voor een ander ticket! Nu heb ik tenminste geen geklap om me heen! Zet toch gewoon muziek op man
Probleem opgelost. Spaart je wel een hoop geld uit en voor korte (<3 uur) vluchten is Ryanair prima geschikt.
Overigens klapt dat volk sowieso wel. Een paar maanden terug kwam ik vanaf Geneve terug en landde ik op Eindhoven. Dat ging met een enorme hoop geweld, gestuiter en geschud. Echt een slechte landing. niet dat ik het beter kan, maargoed. Zit je daar met zo'nkop, wordt er gejuicht en geklapt.
En ook van die idioten die dan zodra het vliegtuig aan de grond staat opstaan en gaan staan dringen om snel de koffer te pakken.! Er wordt duidelijk gezegd wacht nog even.. Dat is ook niet voor niets. En dan die mensen die zo snel mogelijk hun koffer willen hebben en als eerste eruit willen
Blijf toch gewoon nog even lekker zitten, wacht tot het stof weer is neergedaald en stap dan rustig het vliegtuig uit.. Je bent hooguit 2 minuten later, maar bij het verlaten van het vliegtuig is je bloeddruk wel de helft van al die tokkies
Volgende keer verwacht ik je bij ons op de ICT afdeling als je in ons ziekenhuis bent behandeld!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wat een cool topic. Ik krijg het helemaal warm van binnen nu ik hier heb gepost.
Ik geloof er geen flikker van.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:46 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik betaal met liefde 200 euro meer, zodat ik comfortabel van A naar B kan vliegen, dan dat ik voor een habbekrats tussen de zon gebruinde (dankzij de vakantie in torremolinos of camping in Frankrijk) proletariërs of ander gespuis moet zitten. Lekker 2,50 euro voor een kupazoep betalen of 5 euro voor een kaasbroodjeen geen beenruimte, brrr wat een hel zo'n reis.
Ik heb dat wel eens gedaan volgens mijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
WoooooooooooooHoooooooooooooooooquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Kattenkop het volgende:
Mensen die klappen voor mensen die hun werk doen.
Mensenkinderenmensen.
Ik verwacht een applaus na deze post.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |