Heb je überhaupt de TT en/of de OP gelezen?quote:
je kan toch ff een opsomming neerzetten in je op manquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je überhaupt de TT en/of de OP gelezen?
Omdat "Mensen die"-topics niet deugen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Loop je nou mijn TT aan te passen o.us.
Bij die laatste mag je wel even goed klappen voor jezelf jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:36 schreef Genius-F het volgende:
Ik klap altijd als ik aankom met de trein, bus en zelfs met de benenwagen.
Ik haat smileys in TT's.quote:
Ben maar aan het geinen man.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
een zeer terechte klacht!
Maar las ik dat goed? De ene mod die een andere mod aanspreekt op gedrag? Jullie zijn toch 1 team, of niet?
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou weet niet... Ludo keek namelijk zo: [ afbeelding ]
Die vinden dat de ticket al duur genoeg was, om nou ook nog te gaan klappen....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef postmortum het volgende:
TS vliegt met Ryanair en durft er ook nog eens over te klagen
Bij Emirates en elke andere geciviliseerde vliegtuigmaatschappij klappen de reizigers niet hoor![]()
Ikke wel. Altijd zelfs.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die vinden dat de ticket al duur genoeg was, om nou ook nog te gaan klappen....
Je klapt toch ook niet als de cassiere je boodschappen heeft afgerekend, of de treinmachinist bij het eindstation stopt?
Zeker klaag ik erover. Omdat het een goedkope maatschappij is, is het vliegen met Ryanair niet meteen een vrijkaart om je te gaan gedragen als een zwakzinnige.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef postmortum het volgende:
TS vliegt met Ryanair en durft er ook nog eens over te klagen
Bij Emirates en elke andere geciviliseerde vliegtuigmaatschappij klappen de reizigers niet hoor![]()
Dat doet me denken aan van die voetbalsupporters die gaan klappen als de tegenstander een slechte pass geeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die vinden dat de ticket al duur genoeg was, om nou ook nog te gaan klappen....
Je klapt toch ook niet als de cassiere je boodschappen heeft afgerekend, of de treinmachinist bij het eindstation stopt?
Niet eens?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:48 schreef Charie het volgende:
TERECHTE KLACHT JA ALS IK WEG GA VAN ME WERK GAAT IEDEREEN TOCH OOK NIET VOOR ME KLAPPEN?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |