WTF, het is ook gewoon plagiaat, FOK! heeft je scriptie geschrevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:30 schreef Zeroku het volgende:
Verschil samenvatting / conclusie SCRIPTIE
Hij heeft al zijn reacties al aangepast.
Edit: http://forum.fok.nl/user/history/279260 Kijk hoeveel topics hij heeft gemaakt![]()
Dat 75% van zijn scriptie bestaat uit suggesties van FOK!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef speknek het volgende:
Als het je eigen werk is wat je hier gepubliceerd hebt, zou het geen probleem moeten zijn.
De vraag is dus, waar ben je daadwerkelijk bang voor dat ze achter komen.
Dat hij z'n scriptie samen met tig andere mensen samen heeft geschreven....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef speknek het volgende:
Als het je eigen werk is wat je hier gepubliceerd hebt, zou het geen probleem moeten zijn.
De vraag is dus, waar ben je daadwerkelijk bang voor dat ze achter komen.
Haha, als je al z'n geopende topics bekijkt zou je dat haast gaan denken inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat 75% van zijn scriptie bestaat uit suggesties van FOK!
Bullshit verhaal in deze OP dus. TS heeft gewoon lopen knippen en plakken uit andere bronnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:36 schreef Givenchi3 het volgende:
Hi,
Ik moet mijn scriptie inleveren, maar daarvoor moet ik hem uploaden in Ephorus. Ik heb mijn scriptie gewoon zelf gemaakt en heb niks overgenomen vanuit een andere scriptie. Het enige wat ik heb gedaan wat misschien stout is, is wat stukken tekst overgenomen uit een boek ter onderbouwing van mijn scriptie. Ik heb deze stukken tekst niet letterlijk overgenomen maar deels met eigen woorden en zinnen achterstevoren gezet en door elkaar gehaald. Puur voor de inspiratie omdat ik zelf niks wist van het onderwerp. Nou vraag ik mij af of dit wordt gezien als plagiaat? Daar waar ik echt over feiten aan het praten ben met cijfers bijvoorbeeld heb ik wel netjes de bron weergegeven en rijtjes die ik letterlijk heb opgenomen ( bijvoorbeeld met redenen waarom klanten overstappen ) heb ik ook de bron weergegeven. Nogmaals dit is niet mijn strategie en implementatie deel maar alleen een voorbereiding hierop.
Mag dit ? Weet iemand waar ik zelf kan checken of het programma dit als plagiaat ziet?
En dat knip- en plakwerk heeft ie aangevuld met suggesties en teksten van FOK!kers.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bullshit verhaal in deze OP dus. TS heeft gewoon lopen knippen en plakken uit andere bronnen
Onwaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:36 schreef FredvZ het volgende:
Ook al verwijder je ze hier, de komende maanden/jaren blijven ze nog wel in de Google cache staan.
Scripties zijn natuurlijk sowieso wel raar, je kunt 100% door een ander laten schrijven en zelf met een 9 slagen. Het is niet verboden om hulp te vragen, TS zal er hooguit met een minder hoog cijfer voor slagen (maar gezien z'n vragen zal hij toch al niet op cum laude gestaan hebben). Als de docent uberhaupt de moeite neemt om alle topics na te pluizen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat 75% van zijn scriptie bestaat uit suggesties van FOK!
*gaat als een gek refreshen in inboxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik geef je heel erg weinig kans, geen kans eigenlijk.
Het enige wat je kan doen is mailen naar forum@fok.nl met dit verzoek en uitleg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
Als je zo nu en dan Biogarde pijpt, dan kan die jongen het schier onmogelijke voor je verrichten.quote:
Jij hebt je scriptie in kladblok geschreven?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Givenchi3 het volgende:
Kunnen jullie niet lezen. Ik heb stukken vanuit mijn scriptie hierop gezet om mijn spelling te checken. Inhoudelijk is het gewoon van mij en parafrases uit boeken zijn met bron weergegeven
Hoezo? Op het HBO worden diploma's toch weggegeven? HBO is toch het nieuwe VMBOquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Socios het volgende:
Absurd indien TS ermee weg komt en een diploma krijgt.
Volgens mij had je beter gewoon op F7 kunnen drukken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Givenchi3 het volgende:
Kunnen jullie niet lezen. Ik heb stukken vanuit mijn scriptie hierop gezet om mijn spelling te checken. Inhoudelijk is het gewoon van mij en parafrases uit boeken zijn met bron weergegeven
Dat is toch absurd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoezo? Op het HBO worden diploma's toch weggegeven?
Oh dat zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Socios het volgende:
Absurd indien TS ermee weg komt en een diploma krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |