Als je deze film niet in één keer snapt ben je dom, zo moeilijk is hij nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:34 schreef jenna12893 het volgende:
K U T F I L M
Zwaar overrated. Mensen, trap er niet in. Een film die je na 1 keer kijken nog niet snapt is niet een geweldig intelectuele film, maar gewoon een kutfilm.
Deze blijft toch het bestquote:
Wat erg zeg, het wordt zo fucking goed uitgelegd d.m.v. Ariadne, wat snap je dan niet aan het concept.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:34 schreef jenna12893 het volgende:
K U T F I L M
Zwaar overrated. Mensen, trap er niet in. Een film die je na 1 keer kijken nog niet snapt is niet een geweldig intelectuele film, maar gewoon een kutfilm.
Dus al die (slimme) mensen die schrijven dat ze de film nog meerdere keren gaan zien om alles te begrijpen zijn dom?quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je deze film niet in één keer snapt ben je dom, zo moeilijk is hij niet. Conclusie: je bent te dom.
[..]
Niet alles is is in één keer duidelijk, maar het verhaal moet je toch wel voor 90% duidelijk zijn na het zien van de film. Hij is niet zo heel ingewikkeld hoor. Daarnaast vind ik het sowieso dom om een film als slecht te bestempelen omdat je hem niet (helemaal) snapt, je kan een film toch ook goed vinden zonder hem te begrijpen? Anders ga je toch gewoon lekker Transformers kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:56 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Dus al die (slimme) mensen die schrijven dat ze de film nog meerdere keren gaan zien om alles te begrijpen zijn dom?Lekkere conclusie is dat zeg. Misschien moet je jezelf even uitkotsen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:34 schreef jenna12893 het volgende:
K U T F I L M
Zwaar overrated. Mensen, trap er niet in. Een film die je na 1 keer kijken nog niet snapt is niet een geweldig intelectuele film, maar gewoon een kutfilm.
Er gingen nog veel meer mensen naar Transformers 2. Zeg je daar hetzelfde over.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]Nee inderdaad. Al die miljoenen mensen die hem al gezien hebben, moeten er niet nog eens intrappen omdat mevrouw Jennanogwat het zegt
De film is niet moeilijk te snappen, maar er valt wel behoorlijk te speculeren over het einde.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:34 schreef jenna12893 het volgende:
K U T F I L M
Zwaar overrated. Mensen, trap er niet in. Een film die je na 1 keer kijken nog niet snapt is niet een geweldig intelectuele film, maar gewoon een kutfilm.
Volkomen met je eens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:31 schreef Monidique het volgende:
Tsja, vond het een beetje middle of the road-film. Vermakelijk, zeker, maar niet bijzonder.
Juist daardoor maakt Nolan veel meer van de film dan het is, een doorsnee heist-film. Het is een leuke film maar niet bijzonder,quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:27 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
De film is niet moeilijk te snappen, maar er valt wel behoorlijk te speculeren over het einde.
Als Inception een doorsnee heist-film is, welke heist-film is volgens jou dan wel beter dan doorsnee?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Juist daardoor maakt Nolan veel meer van de film dan het is, een doorsnee heist-film. Het is een leuke film maar niet bijzonder,
De remake van The Italian Job.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:01 schreef Argento het volgende:
[..]
Als Inception een doorsnee heist-film is, welke heist-film is volgens jou dan wel beter dan doorsnee?
Ik zie heel veel films in de bios. Ik vond hem de tweede zelfs nog beter dan eerste keer! Dat de personages niet genoeg diepgang zouden hebben heeft mij niet gestoord. Wat wil je nog meer van ze weten dan? En wat was er niet duidelijk?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan zal je waarschijnlijk niet na heel veel films gaan want dit was echt niet een van de beste films.
Hoogstens een zeventje, er zat in de aanloop en de personages te weinig diepgang, het was te snel en complex voordat het verhaal begon, niet alles was even duidelijk en dat hoeft niet altijd maar dit waren essentiele onderdelen, dat is jammer, daarom was het zeker geen topfilm niet alles is er uit gehaald.
je post wel verdacht veel in een topic van een doorsnee film.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Juist daardoor maakt Nolan veel meer van de film dan het is, een doorsnee heist-film. Het is een leuke film maar niet bijzonder,
Sorry, maar ik zag weinig verassends, alleen het slot met dat tolletje was wel geinig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:59 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ik zie heel veel films in de bios. Ik vond hem de tweede zelfs nog beter dan eerste keer! Dat de personages niet genoeg diepgang zouden hebben heeft mij niet gestoord. Wat wil je nog meer van ze weten dan? En wat was er niet duidelijk?
Ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:40 schreef SlimShady het volgende:
Van de trailer had ik iets anders verwacht dan ik kreeg te zien.
Ja dat ligt meer aan het lezen van andermans verwachtingen dan aan de film lijkt me.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond de film eigenlijk best voorspelbaar, voor iets wat gelaagd en redelijk complex moet zijn. Tijdens het kijken dacht ik een keer of 10 "Het zal wel zo in elkaar zitten" of "Nu zal die wel dat doen of dit zeggen" en elke keer kwam het gewoon uit. Vreemd, normaal gezien ben ik daar niet zo goed in. Bij dit type films die switchen tussen droom en realiteit, ligt het "OMFG, is het nu een droom of echt?" einde zelfs na het lezen van de plot summary al heel erg voor de hand, dus ik dacht dat ze zo wel niet zouden gaan eindigen, maar helaas...
De apotheose op 5 niveaus vond ik wel tof, maar met de nogal emotieloze personages kon ik wat minder, al hoort dat gewoon bij Nolan. Zijn films zijn technisch vaak subliem, maar ze hebben zelden tot nooit een hart. Ik kijk graag naar z'n films, maar ze doen me eigenlijk niets.
Uiteindelijk was ik wel lichtjes verbaasd over hoe "gewoon" ik de film vond. Dat wil niet zeggen dat ik hem slecht vond, verre van, maar ik had echt iets bijzonders verwacht na al die hype en uiteindelijk vond ik het vrij typische Hollywood blockbuster, weliswaar gemaakt door iemand met meer talent dan gebruikelijk. Erg ingewikkeld vond ik het niet, af en toe was 't zelfs een beetje té uitleggerig.
Ja sneeuw droom vond ik er ook niet echt in passen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor die sneeuwdroom/laag/wereld/realiteit/whatever hadden ze trouwens wel iets anders mogen kiezen. Ze hebben 3 à 4 sfeervolle, leuk uitgewerkte werelden en dan gooien ze er plots iets tussen wat lijkt weggelopen uit een knullige Bondfilm uit de jaren '70.
Ik had precies hetzelfde, maar dat komt omdat ik de film in ging met de oudere films van Nolan in mijn achterhoofd (waaronder 'Memento', waarin Nolan een gimmick wist te gebruiken om een ingewikkelde, maar zeer boeiende film met prachtige plotwending(en) te maken), en ervan uitging dat Inception een zelfde soort film zou zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond de film eigenlijk best voorspelbaar, voor iets wat gelaagd en redelijk complex moet zijn. Tijdens het kijken dacht ik een keer of 10 "Het zal wel zo in elkaar zitten" of "Nu zal die wel dat doen of dit zeggen" en elke keer kwam het gewoon uit. Vreemd, normaal gezien ben ik daar niet zo goed in. Bij dit type films die switchen tussen droom en realiteit, ligt het "OMFG, is het nu een droom of echt?" einde zelfs na het lezen van de plot summary al heel erg voor de hand, dus ik dacht dat ze zo wel niet zouden gaan eindigen, maar helaas...
De apotheose op 5 niveaus vond ik wel tof, maar met de nogal emotieloze personages kon ik wat minder, al hoort dat gewoon bij Nolan. Zijn films zijn technisch vaak subliem, maar ze hebben zelden tot nooit een hart. Ik kijk graag naar z'n films, maar ze doen me eigenlijk niets.
Uiteindelijk was ik wel lichtjes verbaasd over hoe "gewoon" ik de film vond. Dat wil niet zeggen dat ik hem slecht vond, verre van, maar ik had echt iets bijzonders verwacht na al die hype en uiteindelijk vond ik het vrij typische Hollywood blockbuster, weliswaar gemaakt door iemand met meer talent dan gebruikelijk. Erg ingewikkeld vond ik het niet, af en toe was 't zelfs een beetje té uitleggerig.
Hij stelt zich voor als Ray Green (oid inderdaad) en kort daarna zegt hij in hetzelfde gesprek. You know who I am. I'm Mr. Charles. The head of your security.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:19 schreef Monidique het volgende:
Misschien ben ik een beetje gek. Nou, sla dat maar over. Misschien heb ik tóch niet goed opgelet, maar twee situaties: Mr. Charles. Hij stelt zich voor als Ray Green (ofzo, weet ik niet meer), maar daarna wordt hij toch Mr. Charles genoemd in de hotelkamer, waar de zoon bij is?
interessante analyse wel vind ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef bazcovic het volgende:
De laatste scene is in principe niet relevant.
De hele film moet een droom zijn geweest. Als dat niet het geval is, is het script van de film juist erg ongeloofwaardig en rommelig. Is de hele film wel een droom dan is het een meesterwerk.
Die achtervolging door de stad. Waar Cobb even vast zit tussen twee muren en vervolgens Saito klaar staat in z'n Mercedes.
Even later staat Saito weer klaar met z'n helikopter. Wederom supertoevallig; een beetje té toevallig: droomlogica.
De trein die door de stad dendert is geen afweermechanisme van Fischer maar van Cobb. De trein wordt immer later in het verhaal gerelateerd aan Cobb (en Mal).
Hoe kan Miles weten dat Cobb op het vliegveld is. Miles weet immers niets van de missie van Cobb, dan wel het verloop en de uitkomst van die missie.
Het meisje is wel erg geïnteresseerd in de mentale status van Cobb, die ze helemaal niet kent. Het meisje is gewoon een student, geen psychologe of zo. Ze fungeert meer als een helpende hand in de film.
Mijn idee is dat Miles de architect is van deze complete 'inception', om in Cobb's gedachte het idee te planten dat hij niets kon doen aan het verlies van zijn vrouw.
Zoiets.
Hoe verklaar je dan dat hij op het eind de gezichten van zijn kinderen ziet, iets wat hij in de dromen nooit heeft gekund? Hij zegt meerdere keren in de film dat hij alleen zijn kinderen kan zien als ie naar ze terugkeert.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef bazcovic het volgende:
De laatste scene is in principe niet relevant.
De hele film moet een droom zijn geweest. Als dat niet het geval is, is het script van de film juist erg ongeloofwaardig en rommelig. Is de hele film wel een droom dan is het een meesterwerk.
Die achtervolging door de stad. Waar Cobb even vast zit tussen twee muren en vervolgens Saito klaar staat in z'n Mercedes.
Even later staat Saito weer klaar met z'n helikopter. Wederom supertoevallig; een beetje té toevallig: droomlogica.
De trein die door de stad dendert is geen afweermechanisme van Fischer maar van Cobb. De trein wordt immer later in het verhaal gerelateerd aan Cobb (en Mal).
Hoe kan Miles weten dat Cobb op het vliegveld is. Miles weet immers niets van de missie van Cobb, dan wel het verloop en de uitkomst van die missie.
Het meisje is wel erg geïnteresseerd in de mentale status van Cobb, die ze helemaal niet kent. Het meisje is gewoon een student, geen psychologe of zo. Ze fungeert meer als een helpende hand in de film.
Mijn idee is dat Miles de architect is van deze complete 'inception', om in Cobb's gedachte het idee te planten dat hij niets kon doen aan het verlies van zijn vrouw.
Zoiets.
nou ja, dat lijkt me wel te verklaren met het feit dat hij nu vrede heeft met de dood van zijn vrouw enzo... als ik bovenstaande analyse volgquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat hij op het eind de gezichten van zijn kinderen ziet, iets wat hij in de dromen nooit heeft gekund? Hij zegt meerdere keren in de film dat hij alleen zijn kinderen kan zien als ie naar ze terugkeert.
De kinderen zijn aan het eind van de film ook ouder en hebben andere kleren aan. Hoe kan dit als het nog steeds een droom is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ja, dat lijkt me wel te verklaren met het feit dat hij nu vrede heeft met de dood van zijn vrouw enzo... als ik bovenstaande analyse volg
in een droom kan allesquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De kinderen zijn aan het eind van de film ook ouder en hebben andere kleren aan. Hoe kan dit als het nog steeds een droom is?
Oké.quote:
Hoe verklaar je het feit dat hij in de droom scenes zijn trouwring draagt en in de 'werkelijkheid' niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ja, dat lijkt me wel te verklaren met het feit dat hij nu vrede heeft met de dood van zijn vrouw enzo... als ik bovenstaande analyse volg
Toch even reagerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kan hooguit over het einde denken dat het een droom is maar maak het jezelf nu niet te moeilijk
Bron?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:38 schreef Bellatrix het volgende:
Het einde is realiteit omdat de kinderen ouder zijn geworden. En hebben andere kleren aan. Dit kan niet in een droom.
Dat zag je toch aan de gezichten.quote:
Ja, dat snap ik. Waarom zou dat niet kunnen in een droom? Kan toch zijn dat hij zijn kinderen ouder inbeelt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zag je toch aan de gezichten.En op IMDB staan 4 acteurs voor de kinderen:
Claire Geare ... Phillipa (3 years)
Magnus Nolan ... James (20 months)
Taylor Geare ... Phillipa (5 years)
Johnathan Geare ... James (3 years)
Dat kan toch niet? Kun jij een heel gedetailleerd beeld van een kind dat 2 jaar gegroeid is indenken? Een kind he, die groeien nog heel snel in hun gezicht, een volwassen iemand minder snel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Waarom zou dat niet kunnen in een droom? Kan toch zijn dat hij zijn kinderen ouder inbeelt?
Noem eens wat argumenten voor de droom theorie? Die jij goed vindt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:47 schreef Merkie het volgende:
Oké, ik vind het geen bewijs maar meer een argument.
Dat je maar één keer de tol daadwerkelijk ziet vallen en dat in de rest van de film het tollen steeds onderbroken wordt. En dat de OST van "Non, je ne regrette rien" afgeleid is en dat derhalve de filmmuziek één grote kick is die je hoort maar waaruit Cobb niet wil ontwakenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Noem eens wat argumenten voor de droom theorie? Die jij goed vindt?
Een echt open einde is het natuurlijk niet, het "gewone" verhaal is afgesloten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Jimbo het volgende:
die laatste![]()
maarja, vond de film niet zo boeiend. hij was zeker wel tof maar alle films met een open einde vind ik echt niks. * Jimbo wants closure.
Je doet het eerste gedeelte van je nickname eer aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:20 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat een tyfusfilm zeg, ik wil mijn geld terug.
Waar de fuk ging die film over?
Nah, nu gaat iedereen zeggen dat ik een te lage IQ heb, en daardoor niets van de film snap.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je doet het eerste gedeelte van je nickname eer aan.
Een film met een waterdicht verhaal vergelijken met Heroes is echt vloeken in de kerkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:40 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nah, nu gaat iedereen zeggen dat ik een te lage IQ heb, en daardoor niets van de film snap.
Ik kijk film om te ontspannen, concentreren/goed opletten doe ik wel op school. Ik veveelde mij al de eerste vijf minuten, dan ga ik ook niet geconcentreerd kijken naar de film. het was een beetje net als heroes(laatste afleveringen).
Dat jij je niet kan concentreren, ligt niet aan de film hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:20 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat een tyfusfilm zeg, ik wil mijn geld terug.
Waar de fuk ging die film over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wat was er nou met die tol? Dat stuk waarin dat dus werd opgehelderd heb ik dus gemist.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:58 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ben er eergisteren met twee vrienden heen geweest in Antwerpen.
Wat een BAZENfilm! Alleen snapte ik soms passages niet. Maar dat heb ik wel vaker bij films, dus zal wel aan mij liggen.Dat komt wel naar voren uit het volgende:
'Iedereen klaagt' dus over dat open einde omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar wat was er nou met die tol? Dat stuk waarin dat dus werd opgehelderd heb ik dus gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:39 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]Thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ja, hij viel bijna.Het zegt ook dat Cobb Mal eindelijk los kan laten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:39 schreef Ja-Ik het volgende:
De tol van Mal blijft draaien als je in een droom zit. In de realiteit valt hij na een bepaalde tijd.
Op het eind bleef hij draaien en we weten niet of hij zou gaan vallen of niet.
Saito zat toch al langer in Limbo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:34 schreef Pherosoom het volgende:
Nog een paar dingen die ik niet snap:
- Op het moment dat het busje van de brug afkiepert, belandt die gozer in de tweede droomwereld in een soort gewichtloze toestand. Maar als je ervanuit gaat dat die bus er een seconde of 5 over doet om te water te raken, zou je verwachten dat die toestand hoogstens een minuut of 2 zo blijft. Toch lijkt het alsof de zwaartekracht minstens een halfuur weg is in de laag eronder? Hoe kan dat?
- Op een bepaald moment in de film wordt er gezegd dat het heeeel erg is om in Limboland verzeild te raken, want als je er eenmaal bent kom je daar niet meer weg. Toch zien we minstens twee keer (namelijk Cobbs en zijn vrouw & Cobbs en die oude man) dat men vrij makkelijk daar wegkomt. Waarom lijkt het opeens zo simpel?
- Hoe kan het sowieso dat Cobbs die opdrachtgever vindt op het moment dat ie minstens 40 jaar ouder is, terwijl hijzelf even oud lijkt?
Overigens, zou Ariadne speciaal zo heten vanwege de mythologische verwijzing naar Ariadne, Theseus en het verhaal in het doolhof van Minos?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:34 schreef Pherosoom het volgende:
Overigens, zou Ariadne speciaal zo heten vanwege de mythologische verwijzing naar Ariadne, Theseus en het verhaal in het doolhof van Minos?
Haha..blijkbaar snapte je de film niet in 1x? Lekker dom ben jij danquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:34 schreef jenna12893 het volgende:
K U T F I L M
Zwaar overrated. Mensen, trap er niet in. Een film die je na 1 keer kijken nog niet snapt is niet een geweldig intelectuele film, maar gewoon een kutfilm.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:39 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]Toen ik hem voor de tweede keer zag viel het me op dat dit niet letterlijk zo wordt uitgelegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt alleen dat wanneer de tol valt, je niet in iemand anders droom zat, omdat alleen jij weet hoe de gewichtsverdeling is en op welke manier je totem dus valt. In theorie zou hij dus om kunnen vallen in je eigen droom.Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
Niet helemaal waar, Dom en Mal zeggen een volledig leven gehad te hebben en samen oud te zijn geworden in de droomwereld. Vervolgens zie je ze ook heel even als oude mensen. Dus de kinderen kunnen in de droom ook best ouder zijn. Denk ik tenminste.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
In een droom zie je geen toekomst dus alleen maar dingen die je al weet.
Iemand die niet Nederlands is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:54 schreef Klipnap het volgende:
Dom CobbWie noemt zijn hoofdpersoon nou zo
euh..neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:32 schreef SlimShady het volgende:
En ook zwak van em dat ie zijn vrouw gebruikte voor z'n inception experiment. Blijkbaar had ie een testpersoon nodig voor hij het bij Saito probeerde.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:32 schreef SlimShady het volgende:
En ook zwak van em dat ie zijn vrouw gebruikte voor z'n inception experiment. Blijkbaar had ie een testpersoon nodig voor hij het bij Saito probeerde.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:32 schreef SlimShady het volgende:
En ook zwak van em dat ie zijn vrouw gebruikte voor z'n inception experiment. Blijkbaar had ie een testpersoon nodig voor hij het bij Saito probeerde.
Dat is de 2e scene van de film die je beschrijft. En Mal is daar gewoon een projectie van Cobb.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:55 schreef SlimShady het volgende:
Klopt toch? De film begon met "Cobb en maat in drrom van Saito. Missie: Probeer de kluis met geheim/totem te vinden" maar later vertelde Cobb dat hij het eerst bij Mal probeerde.
Ik ga even een samenvatting opzoeken...
Wacht even. Er waren een paar droomlevels in de Cobb en Mal dromen. In Limbo leefden ze lang en gelukkig. En op een gegeven moment wou Cobb terug maar Mal niet. Volgens mij was het op dat moment dat Cobb zei 'we gaan onder deze trein liggen en we zien onze kinderen weer'.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:09 schreef dapluiz het volgende:
Hij plaatste geen inception bij Mal als oefening hoor. Hij wilde haar uit de droomwereld halen.
Of heb ik de film niet goed gezien ?
Dat gaat dan over Limbo maar Mal was het na al die jaren kwijt en geloofde heilig dat Limbo werkelijkheid was.quote:While in the limbo, Cobb, using Mal's totem, put the idea in her head that she was in the dream world. She was, she just hadn’t realized it yet.
In het begin wel. Later werd limbo hun werkelijkheid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cobb en zijn vrouw zaten toch vast in Limbo, dat was toch gewoon een keuze?
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Toen ze terug waren, een level erboven, wilde Mal terug omdat ze dacht dat dat werkelijkheid was. En pleegde ze zelfmoord om terug te keren. Wat uiteraard niet werkte.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:59 schreef Nectar het volgende:
Maar ik snapte niet hoe Saito en die Cobb opeens weer wakker waren, ze waren toch in de limbo?!?
Als ze dat helemaal verklaard zouden hebben, had je je aan het einde ook niet afgevraagd of het nog een droom was of niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:20 schreef Nectar het volgende:
Maar ik snapte niet hoe Saito en die Cobb opeens weer wakker waren, ze waren toch in de limbo?!?
Na meer dan 150.000 stemmen nog altijd op #3.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:36 schreef Stefan het volgende:
Nee, deze film zal ergens naar de 30 zakken. Verhaal is niet ingenieus genoeg voor een top 10 plek.
Wacht een weekje, als je er meer over nadenkt dan alleen "Leuke film"quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:57 schreef Nectar het volgende:
Ik zou hem zomaar nog een x willen kijken, terwijl ik er gisteren heen ben geweest.
Dan kan ik erna kijken van een ander perspectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |