quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:32 schreef SlimShady het volgende:
En ook zwak van em dat ie zijn vrouw gebruikte voor z'n inception experiment. Blijkbaar had ie een testpersoon nodig voor hij het bij Saito probeerde.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:32 schreef SlimShady het volgende:
En ook zwak van em dat ie zijn vrouw gebruikte voor z'n inception experiment. Blijkbaar had ie een testpersoon nodig voor hij het bij Saito probeerde.
Dat is de 2e scene van de film die je beschrijft. En Mal is daar gewoon een projectie van Cobb.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:55 schreef SlimShady het volgende:
Klopt toch? De film begon met "Cobb en maat in drrom van Saito. Missie: Probeer de kluis met geheim/totem te vinden" maar later vertelde Cobb dat hij het eerst bij Mal probeerde.
Ik ga even een samenvatting opzoeken...
Wacht even. Er waren een paar droomlevels in de Cobb en Mal dromen. In Limbo leefden ze lang en gelukkig. En op een gegeven moment wou Cobb terug maar Mal niet. Volgens mij was het op dat moment dat Cobb zei 'we gaan onder deze trein liggen en we zien onze kinderen weer'.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:09 schreef dapluiz het volgende:
Hij plaatste geen inception bij Mal als oefening hoor. Hij wilde haar uit de droomwereld halen.
Of heb ik de film niet goed gezien ?
Dat gaat dan over Limbo maar Mal was het na al die jaren kwijt en geloofde heilig dat Limbo werkelijkheid was.quote:While in the limbo, Cobb, using Mal's totem, put the idea in her head that she was in the dream world. She was, she just hadn’t realized it yet.
In het begin wel. Later werd limbo hun werkelijkheid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cobb en zijn vrouw zaten toch vast in Limbo, dat was toch gewoon een keuze?
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Toen ze terug waren, een level erboven, wilde Mal terug omdat ze dacht dat dat werkelijkheid was. En pleegde ze zelfmoord om terug te keren. Wat uiteraard niet werkte.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:59 schreef Nectar het volgende:
Maar ik snapte niet hoe Saito en die Cobb opeens weer wakker waren, ze waren toch in de limbo?!?
Als ze dat helemaal verklaard zouden hebben, had je je aan het einde ook niet afgevraagd of het nog een droom was of niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:20 schreef Nectar het volgende:
Maar ik snapte niet hoe Saito en die Cobb opeens weer wakker waren, ze waren toch in de limbo?!?
Na meer dan 150.000 stemmen nog altijd op #3.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:36 schreef Stefan het volgende:
Nee, deze film zal ergens naar de 30 zakken. Verhaal is niet ingenieus genoeg voor een top 10 plek.
Wacht een weekje, als je er meer over nadenkt dan alleen "Leuke film"quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:57 schreef Nectar het volgende:
Ik zou hem zomaar nog een x willen kijken, terwijl ik er gisteren heen ben geweest.
Dan kan ik erna kijken van een ander perspectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |