Als je deze film niet in één keer snapt ben je dom, zo moeilijk is hij nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:34 schreef jenna12893 het volgende:
K U T F I L M
Zwaar overrated. Mensen, trap er niet in. Een film die je na 1 keer kijken nog niet snapt is niet een geweldig intelectuele film, maar gewoon een kutfilm.
Deze blijft toch het bestquote:
Wat erg zeg, het wordt zo fucking goed uitgelegd d.m.v. Ariadne, wat snap je dan niet aan het concept.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:34 schreef jenna12893 het volgende:
K U T F I L M
Zwaar overrated. Mensen, trap er niet in. Een film die je na 1 keer kijken nog niet snapt is niet een geweldig intelectuele film, maar gewoon een kutfilm.
Dus al die (slimme) mensen die schrijven dat ze de film nog meerdere keren gaan zien om alles te begrijpen zijn dom?quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je deze film niet in één keer snapt ben je dom, zo moeilijk is hij niet. Conclusie: je bent te dom.
[..]
Niet alles is is in één keer duidelijk, maar het verhaal moet je toch wel voor 90% duidelijk zijn na het zien van de film. Hij is niet zo heel ingewikkeld hoor. Daarnaast vind ik het sowieso dom om een film als slecht te bestempelen omdat je hem niet (helemaal) snapt, je kan een film toch ook goed vinden zonder hem te begrijpen? Anders ga je toch gewoon lekker Transformers kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:56 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Dus al die (slimme) mensen die schrijven dat ze de film nog meerdere keren gaan zien om alles te begrijpen zijn dom?Lekkere conclusie is dat zeg. Misschien moet je jezelf even uitkotsen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:34 schreef jenna12893 het volgende:
K U T F I L M
Er gingen nog veel meer mensen naar Transformers 2. Zeg je daar hetzelfde over.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]Nee inderdaad. Al die miljoenen mensen die hem al gezien hebben, moeten er niet nog eens intrappen omdat mevrouw Jennanogwat het zegt
De film is niet moeilijk te snappen, maar er valt wel behoorlijk te speculeren over het einde.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:34 schreef jenna12893 het volgende:
K U T F I L M
Volkomen met je eens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:31 schreef Monidique het volgende:
Tsja, vond het een beetje middle of the road-film. Vermakelijk, zeker, maar niet bijzonder.
Juist daardoor maakt Nolan veel meer van de film dan het is, een doorsnee heist-film. Het is een leuke film maar niet bijzonder,quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:27 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
De film is niet moeilijk te snappen, maar er valt wel behoorlijk te speculeren over het einde.
Als Inception een doorsnee heist-film is, welke heist-film is volgens jou dan wel beter dan doorsnee?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Juist daardoor maakt Nolan veel meer van de film dan het is, een doorsnee heist-film. Het is een leuke film maar niet bijzonder,
De remake van The Italian Job.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:01 schreef Argento het volgende:
[..]
Als Inception een doorsnee heist-film is, welke heist-film is volgens jou dan wel beter dan doorsnee?
Ik zie heel veel films in de bios. Ik vond hem de tweede zelfs nog beter dan eerste keer! Dat de personages niet genoeg diepgang zouden hebben heeft mij niet gestoord. Wat wil je nog meer van ze weten dan? En wat was er niet duidelijk?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan zal je waarschijnlijk niet na heel veel films gaan want dit was echt niet een van de beste films.
Hoogstens een zeventje, er zat in de aanloop en de personages te weinig diepgang, het was te snel en complex voordat het verhaal begon, niet alles was even duidelijk en dat hoeft niet altijd maar dit waren essentiele onderdelen, dat is jammer, daarom was het zeker geen topfilm niet alles is er uit gehaald.
je post wel verdacht veel in een topic van een doorsnee film.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Juist daardoor maakt Nolan veel meer van de film dan het is, een doorsnee heist-film. Het is een leuke film maar niet bijzonder,
Sorry, maar ik zag weinig verassends, alleen het slot met dat tolletje was wel geinig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:59 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ik zie heel veel films in de bios. Ik vond hem de tweede zelfs nog beter dan eerste keer! Dat de personages niet genoeg diepgang zouden hebben heeft mij niet gestoord. Wat wil je nog meer van ze weten dan? En wat was er niet duidelijk?
Ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:40 schreef SlimShady het volgende:
Van de trailer had ik iets anders verwacht dan ik kreeg te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |