Ja... dus... toch de volgende keer navigatie mee!quote:
Als ik het had zou ik het doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:49 schreef Iced_Lips het volgende:
[..]
Ja... dus... toch de volgende keer navigatie mee!
Ja, dat kon niet eens want er stond nergens een straatnaamborjde (dus ik weet niet waar ik was)quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:53 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, dat kon niet eens want er stond nergens een straatnaamborjde (dus ik weet niet waar ik was)
en toen het er eenmaal stond stond er al Den Haag 2km dus toen ging ik maar verder
Je hebt gewoon een nieuwe trend uitgevonden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:53 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, dat kon niet eens want er stond nergens een straatnaamborjde (dus ik weet niet waar ik was)
en toen het er eenmaal stond stond er al Den Haag 2km dus toen ging ik maar verder
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:39 schreef iFries het volgende:
Je hebt de hele nacht doorgetrokken (), en ipv dat je op bed gaat open je een topic op fok?
quote:
quote:
quote:
Daar hebben ze het volgende voor uitgevonden:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:45 schreef Skonk het volgende:
Wat is dát kut zeg, ben van 4:00 tot nu (7:45) rond wezen fietsen omdat ik de weg kwijt was in het westland
Nu zit ik te denken om maar niet te slapen maar ik ben wel droenoe nog
Leuke user naam heb jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Daar hebben ze het volgende voor uitgevonden:
[ afbeelding ]
quote:
anders wel tomatenboerenquote:
Na'vi?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:55 schreef chiren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
By the way, de mensen die een navi laten zien falen echt hard, je hebt toch een apparaat als dit die dat toch allemaal voor je kan regelen, GPS, kompas, Google Maps is al you need:
[ afbeelding ]
Deze boiii neem je sowieso overal mee naar toe
epic, HAJJE AL HAAR OP JE GRRRREPPEL?!?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:10 schreef Ypmaha het volgende:
PLUKKIIEEEAALLLL???????? TOMAAAJJJEEEEEE!!!!!!!! AAAREEEBEEEIIIJJJJEEEE!!!!
[ afbeelding ]
Weet je niet waar je huis woont ofzo ?quote:
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef storemem het volgende:
ik ben ook wel is 2 uur verdwaalt geweest na het uitgaan
En wat vind jij ervan waarde B-S?quote:
aye mattiequote:
niet weer...quote:
Met taalfouten iemand zijn paupertaal verbeterenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Costarican het volgende:
Droenoe stoere woord!
Helaas fout, want het is drinie of droeloe
Inderdaad, Westland.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:38 schreef BoerBert het volgende:
Wat zit iedereen op het Westland te hatenDie domme hokkers hebben ons imago verpest, blijkbaar
ik mag het, ik woon er...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:38 schreef BoerBert het volgende:
Wat zit iedereen op het Westland te hatenDie domme hokkers hebben ons imago verpest, blijkbaar
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef Skonk het volgende:
Ik ben gewoon lángs m'n huis gefietst vannacht en toen verdwaald geraakt in het Westland, FML
Hoe is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef Skonk het volgende:
Ik ben gewoon lángs m'n huis gefietst vannacht en toen verdwaald geraakt in het Westland, FML
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ben je wel eens om 4 uur 's nachts buiten, dan is het nooit zo druk op de weide.
TS woont in of nabij het Westlandquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef Skonk het volgende:
Doequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:37 schreef Skonk het volgende:
Misschien moet ik dit ook eens in TRU gaan posten
Ik ben Isabeau, 20 jaar en ik woon in het altijd gezellige Westland!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
TS woont in of nabij het WestlandFaal.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik ben Isabeau, 20 jaar en ik woon in het altijd gezellige Westland!
Als je in je eigen buurt verdwaalt heeft zelfs dat geen zin meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:19 schreef Seamonkey- het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nou geen telefoon met Google Maps? Heeft me al een paar keer gered uit een dergelijke situatie
Alsof je wat aan een telefoon hebt als je echt "droenoe" bentquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:19 schreef Seamonkey- het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nou geen telefoon met Google Maps? Heeft me al een paar keer gered uit een dergelijke situatie
goed nummerquote:
Voor navigatie software heb je geen internet nodig faalbaas.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Moet je wel bereik hebben natuurlijk.
Nog een iPhone whore.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Voor navigatie software heb je geen internet nodig faalbaas.
Voor de meeste gratis navigaties welquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Voor navigatie software heb je geen internet nodig faalbaas.
Kut kickquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:44 schreef Brouw-Meester het volgende:
ik denk als je al voorbij je eigen huis fietst dat je ook enigzins moeite hebt met een navigatie aanslingeren en begrijpen....
Misschien, maar als ik het had zou ik daar wel de tijd voor nemenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:44 schreef Brouw-Meester het volgende:
ik denk als je al voorbij je eigen huis fietst dat je ook enigzins moeite hebt met een navigatie aanslingeren en begrijpen....
Nee was wel op Waterpop gisterquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:44 schreef Maaslander het volgende:
TS, nog in Naaldwijk geweest? En vorige week in De Lier?Het Westland
Nou, er was vrij weinig aan in Naaldwijk, ik vond de Lier gezelligerquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:45 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee was wel op Waterpop gister
WEER GEZEIK MET BEVEILIGING GEWOON![]()
![]()
![]()
lekker geknokt thats allquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:46 schreef Maaslander het volgende:
[..]
Nou, er was vrij weinig aan in Naaldwijk, ik vond de Lier gezelliger
Was Waterpop nog wat, behalve de beveiliging dan?
Ja, Bluegrass Boogiemen was vetquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:46 schreef Maaslander het volgende:
[..]
Nou, er was vrij weinig aan in Naaldwijk, ik vond de Lier gezelliger
Was Waterpop nog wat, behalve de beveiliging dan?
Vanaf de Weimarstraat naar Wateringse veld, en dan uitkomen in Naaldwijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:49 schreef afcajos het volgende:
Echt TS, geef eens wat meer achtergrondinformatieVanaf waar kwam je en hoe ben je in godsnaam verdwaald
Ja dat zeg je nuquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:55 schreef debeterebob het volgende:
Als je door hebt dat je verkeert zit zoek je onmiddelijk een bushalte op of zo'n fietsroutekaart en stippel een route uit. kan niet fout gaan.
quote:
quote:
Ditquote:
De Lier vond ik gezelligerquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dat dus.
N'wijkse feestweek was weer top!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |