Ik zeg niet dat je all-inclusive niet tof is, maar met all-inclusive kun je nog best wel iets buitenlands eten of ergens heen gaan. Maar nee, wat doen Nederlanders: die gaan aan het zwembad liggen, al die witte naakte lijven naast elkaar, vreten iedere avond hetzelfde (lees: schnitzel met friet of iets dergelijks) en gaan naar de Hollandse muziekavond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef mstr het volgende:
[..]
All-inclusive is ideaal als je gewoon een echte relaxvakantie wilt en niets wilt doen. Maar leuk is anders.
Al was mijn laatste vakantie, vorig jaar, wel echt leuk.
Oh, dus daar is het een kloon van. Waarom een kloon?quote:
Zomaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, dus daar is het een kloon van. Waarom een kloon?
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je all-inclusive niet tof is, maar met all-inclusive kun je nog best wel iets buitenlands eten of ergens heen gaan. Maar nee, wat doen Nederlanders: die gaan aan het zwembad liggen, al die witte naakte lijven naast elkaar, vreten iedere avond hetzelfde (lees: schnitzel met friet of iets dergelijks) en gaan naar de Hollandse muziekavond.
Mwah, ik vind all-inclusive wel tof ofzo in het hotel hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in.
Maar het is niet helemaal mijn soort vakantie.
Dat soort dingen zijn nooit zomaar.quote:
Hier hebben ze wegens de crisis prijsverlagingen doorgedrukt:quote:
kloptquote:
Maar aan de andere kant heeft het brood halen 's ochtends en naar de supermarkt 's middags ook wel ietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik vind all-inclusive wel tof ofzo in het hotel hoor.Gewoon zuipen en eten wat je wil zonder te betalen enzo, dat is wel echt chill. Maar dan zou ik niet de hele dag aan m'n hotel zitten.
Wij zijn ook niet echt goedkoop, 2 euro en 2,20 maar goed, grote stad en Eindhoven zit naast de deur.quote:
Ja dat ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heeft het brood halen 's ochtends en naar de supermarkt 's middags ook wel iets
Helmond?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet echt goedkoop, 2 euro en 2,20 maar goed, grote stad en Eindhoven zit naast de deur.
Wij zitten in de randstad en zijn ook niet echt een klein dorp ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet echt goedkoop, 2 euro en 2,20 maar goed, grote stad en Eindhoven zit naast de deur.
Bij ons ben je duurder uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
Ik moest laatst voor 2 vaasjes en 2 witte wijn ¤ 9,10 betalen.
Joah.quote:
Randstad is sowieso duurder.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Wij zitten in de randstad en zijn ook niet echt een klein dorp ofzo
Barbequen onder een stuk zeil, hanglamp improviseren met een tentstokquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heeft het brood halen 's ochtends en naar de supermarkt 's middags ook wel iets
Dat is kankerduurquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
Ik moest laatst voor 2 vaasjes en 2 witte wijn ¤ 9,10 betalen.
Zeker als je met je vriend of vriendin bent.quote:
Ja nee, dat doet Mark niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Zeker als je met je vriend of vriendin bent.
Lekker korte broek aan, t-shirtje aan, brood halen en dan terugkomen en dat de ander de tafel gedekt heeft, eitje gekookt![]()
En elke keer heb ik met 10 euro betaald en gezegd: Hou de rest maar.quote:
Zes rondjes.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef mstr het volgende:
[..]
En elke keer heb ik met 10 euro betaald en gezegd: Hou de rest maar.
Ik heb echt ruim 5 euro fooi gegeven op de hele avond.
Inderdaad zegquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Zes rondjes.Ik ga niet meer dan twee.
Paar jaar geleden gaf ik nog wel eens fooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef mstr het volgende:
[..]
En elke keer heb ik met 10 euro betaald en gezegd: Hou de rest maar.
Ik heb echt ruim 5 euro fooi gegeven op de hele avond.
We hadden gewoon een potje gemaakt met z'n allen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Zes rondjes.Ik ga niet meer dan twee.
Ik sta zelf ook wel eens achter de bar, dus ik weet hoe 'leuk' het is om fooi te krijgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:17 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gaf ik nog wel eens fooi.
Tegenwoordig is alles duur geworden in een café / uitgaansgelegenheid, dus laat maar zitten.
Rich boy?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij hoeven nooit te betalen als de vriend van mijn beste vriendin erbij is.
Dat vind ik lullig, op andermans zak teren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij hoeven nooit te betalen als de vriend van mijn beste vriendin erbij is.
Ja, want ik doe het ook expres enzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat vind ik lullig, op andermans zak teren.
Als hij het zelf aanbied niet natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want ik doe het ook expres enzo.Gebruik je verstand, dolle.
OKquote:
Ja, als je dan ergens anders gaat eten betaal je dubbel. En voor je all-inclusive én voor je eten wat je dan opeet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik vind all-inclusive wel tof ofzo in het hotel hoor.Gewoon zuipen en eten wat je wil zonder te betalen enzo, dat is wel echt chill. Maar dan zou ik niet de hele dag aan m'n hotel zitten.
Misschien.quote:
Eindju Gramma!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Op donderdag?
Dat kan niet in een dorpje.
Nee, de hele dag gezellig aan het zwembad zitten met al die Nederlanders.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, als je dan ergens anders gaat eten betaal je dubbel. En voor je all-inclusive én voor je eten wat je dan opeet.
Net zoals je gisteren ook naar een vriend zou gaan en uiteindelijk de hele avond online was?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, als je dan ergens anders gaat eten betaal je dubbel. En voor je all-inclusive én voor je eten wat je dan opeet.
[..]
Misschien.
Lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, de hele dag gezellig aan het zwembad zitten.
Zoek maar eens een post van mij tussen kwart over 10 en half 1 dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Net zoals je gisteren ook naar een vriend zou gaan en uiteindelijk de hele avond online was?
Ligt aan het hotel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, de hele dag gezellig aan het zwembad zitten met al die Nederlanders.
Als ze mooi zijn is er niets mis mee.quote:
Duitsers zijn tof.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik was 4 jaar terug ook op een All-In vakantie, geen Nederlanders maar Duitsers
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik was 4 jaar terug ook op een All-In vakantie, geen Nederlanders maar Duitsers
Dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als ze mooi zijn is er niets mis mee.
Beter als russen sowieso.
Dan ga ik wel bij Tongelreep op de ligweide liggen.quote:
Ik krijg er al kriebels van als ik er aan denk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Witten bonen en tomatensaus op de vroege morgen, die Engelsen.
Nou, heel vet hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
Russen en Engelsen zijn noujuist vet. Engelsen met dat episch ontbijt en Russen omdat die makkelijk een fles Vodka achterover slaan en nog recht naar huis lopen.
Ja.quote:
Nee want voor sowieso altijd als gebruiken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan.
[..]
Dan ga ik wel bij Tongelreep op de ligweide liggen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee want voor sowieso altijd als gebruiken.
Whehehquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Thuis:
Ik: Aankleden, plassen, tandenpoetsen, eten, schiet op, je moet naar zwemles (300 x)
Grote Mond: Jahaa!
Ik: Ben je al klaar?
Grote Mond: Nee.
Ik: Aankleden, plassen, tandenpoetsen, eten, schiet op, je moet naar zwemles (300 x)
Grote Mond:Jahaaaaaaa.
Ik: Hup, de fiets op. Je tas staat klaar! (300 x)
Grote Mond: Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik: Hup, de fiets op. Je tas staat klaar! (300 x)
Grote Mond: Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
In het zwembad:
Ik: Waar is je tas?
Grote Mond: Vergeten.
Ik:Wtfbbq? $#$%^@
Grote Mond: Het is jouw schuld!
Ik: Okay wacht hier, ik haal je tas op. Kleed je alvast uit!
Grote Mond: Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Op de fiets:
Ik: *trap trap hijg sjees hijg hijg* (woon gelukkig dichtbij zwembad)
Weer in het zwembad:
Ik: Ok, hier is je...Waarom ben je nog niet uitgekleed???!
Grote Mond: Ik had geen zin.
Ik:Wtfbbq? $#$%^@*ruk uitkleed mopper aankleed onder de douche zet*
Weer thuis:
Ik: Het is mooi weer, zullen we het zwembadje opzetten?
Grote Mond: Jaaaaaaaa!
Zusje van Grote Mond: Jaaaa!
Ik: Waar is de fietspomp?
Grote Mond: Kwijt.
Ik: Ok, hou jij de rand even op, dan blaas ik mij een longembolie. *puf puf wurg sterretjes ziet*
Grote Mond: Ik word moe! *zwembad loslaat*
Ik: Wtfbbq? $#$%^@*puf puf wurg sterretjes ziet*
Grote Mond: Mag ik een koekje?
Ik: Nee, je mag de tuinslang gaan zoeken.
Grote Mond: Ik heb geen zin.
Ik: Wtfbbq? $#$%^@Zoek het maar uit dan!!
Zusje van Grote Mond: Weeeeh!
Ik: Zucht, ok... *met emmers water zeult*
Grote Mond: Ok ik ga bij Pietje spelen, doehoeg!
In het zwembad:
Zusje van Grote Mond: Hahaha! Whiiii! *speel speel*
Grote Mond: Mogen Pietje en ik ook in het zwembad?
Ik: Tuurlijk liefie!
Drie minuten later In het zwembad:
Zusje van Grote Mond: WEEEEH! AU! BOEHOE!
Pietje en Grote Mond: HAHAHA! GIL! KRIJS! LOL!
Zes waarschuwingen later:
Grote Mond zit voor straf Heel Lang op zijn kamer, Pietje hoeft voorlopig even niet meer te komen, zusje zit met een bakje chips voor de tv en ik zit met de gordijnen dicht hoofdpijn te hebben.
Je kunt ook gewoon een hotel hebben met fatsoenlijke hotelgenotenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan.
[..]
Dan ga ik wel bij Tongelreep op de ligweide liggen.
Wtfbbq? $#$%^@quote:
Haha geweldigquote:
Ga dan naar een stad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Op donderdag?
Dat kan niet in een dorpje.
De jouwe worden stoere binken, net als jijquote:
Maar ik zoek nog een leuke mama.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:35 schreef mich1992 het volgende:
[..]
De jouwe worden stoere binken, net als jij.
En ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:35 schreef mich1992 het volgende:
[..]
De jouwe worden stoere binken, net als jij.
ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Hyman het volgende:
Mijne worden nerds voor het leven. Ik ga het ze met de paplepel ingieten
ha-ha, nep pinda's krijg je danquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mich, ik dacht dat je dat niet zou doorvertellen.
Sorryquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mich, ik dacht dat je dat niet zou doorvertellen.
Door ze bier in de melkfles te doen terwijl hij ( mits het een hij is) de andere babychicks versiert met zijn leren luier.quote:
linux is een baas!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Laptop met linux erop?
Dan worden ze de baas van de klas.
Het is niet te hopen dat hij de versieraanleg van jou erft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Door ze bier in de melkfles te doen terwijl hij ( mits het een hij is) de andere babychicks versiert met zijn leren luier.
Daarom condooms.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Door ze bier in de melkfles te doen terwijl hij ( mits het een hij is) de andere babychicks versiert met zijn leren luier.
Nee manquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
linux is een baas!
kheb het laatst op mijn ps3 gezet, werkt fucking goed
Alleen al die root commands.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
linux is een baas!
kheb het laatst op mijn ps3 gezet, werkt fucking goed
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat is weer teveel van het goede.
Ik versier idd nooitquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat hij de versieraanleg van jou erft.
Als je er een aantal kent, is het reuze makkelijkquote:
Door?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik versier idd nooitik word versierd.
oh dat weet ik niet, heb de mijne al 1 maand niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee mandat werkt voor geen kut, veel te traag. en daarbij gaat dat nu niet meer met die update van dat XMB
Wij krijgen niet eens cijfers, competenties.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je er een aantal kent, is het reuze makkelijkik had als enige van ICT dit jaar een 10
.
baasquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik versier idd nooitik word versierd.
Dat is toch wat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ook al gebeurt dat hoogstens 4 keer maar per jaar.
ik haal nooit hoger dan een 6quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je er een aantal kent, is het reuze makkelijkik had als enige van ICT dit jaar een 10
.
Oké.quote:
Dan wordt dan ¤11,95.quote:
11,95,-?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Heb ik het eten van vanavond weer terug.
Hij bedoelt dat je geen ,- hoeft te doen als het 95 cent is. Alleen heeft hij een aparte manier van uitleggen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ook geen ¤23,90?quote:
Verneuk het nou niet, achterlijke.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je geen ,- hoeft te doen als het 95 cent is. Alleen heeft hij een aparte manier van uitleggen.
Het is een gewoonte.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je geen ,- hoeft te doen als het 95 cent is. Alleen heeft hij een aparte manier van uitleggen.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Überhaupt geen komma tussen het laatste cijfer en het streepje.
Jij schrijft het als 5-?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Überhaupt geen komma tussen het laatste cijfer en het streepje.
Haal hem maar door de gleuf heen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Kan ik pinnen meneer van de redactie?
Broek uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Haal hem maar door de gleuf heen.
Ja.quote:
Ik schrijf het er überhaupt niet achter. Sterker nog, ik schrijf het nooit! Ik zeg het altijd tegen de gasten!quote:
Boohoo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat weet je toch als Zuurkool er is, dan is PUB nooit leuk.
Oké.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik schrijf het er überhaupt niet achter. Sterker nog, ik schrijf het nooit! Ik zeg het altijd tegen de gasten!
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ga dat lekker ergens anders doen als dat even kan.
Ga werken, langharig links tuig.quote:
Dat maakt vijf euro komma streepje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik schrijf het er überhaupt niet achter. Sterker nog, ik schrijf het nooit! Ik zeg het altijd tegen de gasten!
Nou wordt het helemaal mooi.quote:
Kan ik nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Haal hem maar door de gleuf heen.
Mensen die links zijnquote:
Mensen die geen rechterhand hebbenquote:
Mensen die extreem rechts zijnquote:
Geef mij maar wat Wilders.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaja, iedere keer als ik Mark neuk, gooit 5 euries in mijn spaarpotje.
Mensen die pvv stemmers als extreem rechts bestempelen.quote:
Dat geloof ik maar al te graag.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, vinden de gasten tof als je dat zegt hoor.
Iemand had dat als zinnetje onder z'n avatar staanquote:
Dromenvangertje toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Iemand had dat als zinnetje onder z'n avatar staan
Sowiesoquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die pvv stemmers als extreem rechts bestempelen.
Mensen die aannames doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die pvv stemmers als extreem rechts bestempelen.
Jaquote:
Vertel HJ.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sommigen zijn zooooooo'n zeiklullen hè.Vandaag ook weer.
Groen Links voor de winst.quote:
Zo, das lang.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoek maar eens een post van mij tussen kwart over 10 en half 1 dan.
Conclusie:quote:
Mensen die Aapvis als username hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Mensen die hun naam niet met een hoofdletter hebben.
Nu weten we het wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Mensen die hun naam niet met een hoofdletter hebben.
Waar zei ik dat ik de pvv extreem rechts bestempeldequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Conclusie:
Je bent net zo erg als extreem rechtse mensen die alles baseren op vooroordelen.
Mensen die anderen niet laten posten wat ze willenquote:
Zaten mensen met kindjes en die hadden Fristi besteld en daar stond op "Met gratis verrassing", maar die dingen waren op. Dus mijn collega ging afrekenen (ik was eten) en die moeder zeiken "JA MAAR ZE KRIJGEN NOG EEN VERRASSING!!" Dus mijn collega zegt: "Ja sorry mevrouw, die zijn op." Zegt dat wijf weer: "Ja, dan zorg je maar voor een andere!"quote:
Care.quote:
We hebben samen geen hoofdletter.quote:
Aapvissen zijn coolquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Mensen die Aapvis als username hebben.
Zeikwijvenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zaten mensen met kindjes en die hadden Fristi besteld en daar stond op "Met gratis verrassing", maar die dingen waren op. Dus mijn collega ging afrekenen (ik was eten) en die moeder zeiken "JA MAAR ZE KRIJGEN NOG EEN VERRASSING!!" Dus mijn collega zegt: "Ja sorry mevrouw, die zijn op." Zegt dat wijf weer: "Ja, dan zorg je maar voor een andere!"Flikker op wijf.
Dat zijn toch die tattoo's? Die hebben ze er bij ons al uitgehaald, zodat wij ze kunnen meenemen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zaten mensen met kindjes en die hadden Fristi besteld en daar stond op "Met gratis verrassing", maar die dingen waren op. Dus mijn collega ging afrekenen (ik was eten) en die moeder zeiken "JA MAAR ZE KRIJGEN NOG EEN VERRASSING!!" Dus mijn collega zegt: "Ja sorry mevrouw, die zijn op." Zegt dat wijf weer: "Ja, dan zorg je maar voor een andere!"Flikker op wijf.
Volgende keer gewoon die label eraf trekken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is sexy.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Aapvissen zijn cool
mensen die blauwe stickers op hun wang hebben en het daarna in hun fobo plaatsen
Dat roep ik al veel langer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef mich1992 het volgende:
[..]
We hebben samen geen hoofdletter.
Het moet voorbestemd zijn.
tweede deur rechtsquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Waar zei ik dat ik de pvv extreem rechts bestempelde?
CO2 zorgt dat bomen sneller groeien en op de linker rijbaan kun je sneller rijden dus wel goed punt.quote:
Ja, normaal zitten die aan het rietje, maar die rietjes waren op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn toch die tattoo's? Die hebben ze er bij ons al uitgehaald, zodat wij ze kunnen meenemen.
Mensen die top 40 muziek en Enrique Iglesias luisterenquote:
Dan houdt het snel opquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, normaal zitten die aan het rietje, maar die rietjes waren op.
Pitbull is vreselijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die top 40 muziek en Enrique Iglesias luisterenEN PITBULL
_!_)!_@)!_@*!(&
ik heb precies hetzelfde ook een keer gehadquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
inderdaad geen mij maar sum 41quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die top 40 muziek en Enrique Iglesias luisterenEN PITBULL
_!_)!_@)!_@*!(&
Jezweetssssssquote:
Ben je zo'n muggenmagneet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:57 schreef mich1992 het volgende:
Gisteravond zat er gewoon een mug aan mn arm te zuigen terwijl ik aan de pc zat
Geilquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:57 schreef mich1992 het volgende:
Gisteravond zat er gewoon een mug aan mn arm te zuigen terwijl ik aan de pc zat
Ik nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef Hyman het volgende:
Gisteren is mn pa 3 keer door een wesp gestoken omdat ie stond te bosmaaien bij een wespennest![]()
Dat is ook wel erg slim natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef Hyman het volgende:
Gisteren is mn pa 3 keer door een wesp gestoken omdat ie stond te bosmaaien bij een wespennest![]()
okequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef mstr het volgende:
[..]
DAT VROEG IK TOCH NIET AAN JOU, KLAPMONGOOL.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja dan had ik het ook wel kunnen wezen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je kon dat wespennest niet zien omdat ie onder een golfplaat zat
wesp wesp wespquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Jaaahaaaaaaa ik zag het net pasquote:
Zag je pa er zo uit?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef Hyman het volgende:
quote:
quote:
En een keer bovenop m'n hoofd en een keer in m'n rug.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:04 schreef Hyman het volgende:
Ik werd een keer ook in mn nek gestoken, nergens last van gehad
Wat moet je met die vetkwab?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Aapvis is type Zuurkool. Jeej.
Op deze momenten mis ik Juicyhil.
huh?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Aapvis is type Zuurkool. Jeej.
Op deze momenten mis ik Juicyhil.
Sloeberquote:
OH MIJN GODquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:05 schreef Ravenous- het volgende:
Ik ben een keer op een dooie wesp gaan staan
Was je toen van je aids genezen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:05 schreef Ravenous- het volgende:
Ik ben een keer op een dooie wesp gaan staan
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Juicyhil is niet zo schijtirritant.
HAHquote:
Dat kwam door zijn wolvenshirt.quote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
, dan ken je hem denk ik nog niet zo goed.
En in de tent lag.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef Hyman het volgende:
Ik heb nog een filmpje waarbij ik bij thom in de auto zit
Heb jij zeker ook je Auspuff vandaan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee man, hij winkelt bij autozaak liekendijk!
Postquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef Hyman het volgende:
Ik heb nog een filmpje waarbij ik bij thom in de auto zit
Autozaak Donkersgoedquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb jij zeker ook je Auspuff vandaan?
Ohquote:
Niet heel bijzonder neequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Post![]()
Of is het zo'n brave burger filmpje?
Eerst was dit mijn idoolquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Door mijn survivalinstincten en sterke fysieke weerbaardheid
Ik had gewoon voor 20 eu een demper bij Pieperquote:
whahahhahaquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Door mijn survivalinstincten en sterke fysieke weerbaardheid
Beetje jammerquote:
Achquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had gewoon voor 20 eu een demper bij Pieper.. Houd het nog wel een jaartje vol
wtf is die vent serieus aan het doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Eerst was dit mijn idool
[ afbeelding ]
Maar nu ben jij het
What happendquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Eerst was dit mijn idool
[ afbeelding ]
Maar nu ben jij het
Schilpadbloed aan het drinken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
wtf is die vent serieus aan het doen
Is het nier Bear Grylls?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
wtf is die vent serieus aan het doen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Eerst was dit mijn idool
[ afbeelding ]
Maar nu ben jij het
Ultimate Survival, Bear Grylls.quote:
Je moet wat als je op jezelf aangewezen bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |