Dat is kankerduurquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
Ik moest laatst voor 2 vaasjes en 2 witte wijn ¤ 9,10 betalen.
Zeker als je met je vriend of vriendin bent.quote:
Ja nee, dat doet Mark niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Zeker als je met je vriend of vriendin bent.
Lekker korte broek aan, t-shirtje aan, brood halen en dan terugkomen en dat de ander de tafel gedekt heeft, eitje gekookt![]()
En elke keer heb ik met 10 euro betaald en gezegd: Hou de rest maar.quote:
Zes rondjes.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef mstr het volgende:
[..]
En elke keer heb ik met 10 euro betaald en gezegd: Hou de rest maar.
Ik heb echt ruim 5 euro fooi gegeven op de hele avond.
Inderdaad zegquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Zes rondjes.Ik ga niet meer dan twee.
Paar jaar geleden gaf ik nog wel eens fooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef mstr het volgende:
[..]
En elke keer heb ik met 10 euro betaald en gezegd: Hou de rest maar.
Ik heb echt ruim 5 euro fooi gegeven op de hele avond.
We hadden gewoon een potje gemaakt met z'n allen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Zes rondjes.Ik ga niet meer dan twee.
Ik sta zelf ook wel eens achter de bar, dus ik weet hoe 'leuk' het is om fooi te krijgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:17 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gaf ik nog wel eens fooi.
Tegenwoordig is alles duur geworden in een café / uitgaansgelegenheid, dus laat maar zitten.
Rich boy?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij hoeven nooit te betalen als de vriend van mijn beste vriendin erbij is.
Dat vind ik lullig, op andermans zak teren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij hoeven nooit te betalen als de vriend van mijn beste vriendin erbij is.
Ja, want ik doe het ook expres enzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat vind ik lullig, op andermans zak teren.
Als hij het zelf aanbied niet natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want ik doe het ook expres enzo.Gebruik je verstand, dolle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |