Ik zeg niet dat je all-inclusive niet tof is, maar met all-inclusive kun je nog best wel iets buitenlands eten of ergens heen gaan. Maar nee, wat doen Nederlanders: die gaan aan het zwembad liggen, al die witte naakte lijven naast elkaar, vreten iedere avond hetzelfde (lees: schnitzel met friet of iets dergelijks) en gaan naar de Hollandse muziekavond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef mstr het volgende:
[..]
All-inclusive is ideaal als je gewoon een echte relaxvakantie wilt en niets wilt doen. Maar leuk is anders.
Al was mijn laatste vakantie, vorig jaar, wel echt leuk.
Oh, dus daar is het een kloon van. Waarom een kloon?quote:
Zomaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, dus daar is het een kloon van. Waarom een kloon?
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je all-inclusive niet tof is, maar met all-inclusive kun je nog best wel iets buitenlands eten of ergens heen gaan. Maar nee, wat doen Nederlanders: die gaan aan het zwembad liggen, al die witte naakte lijven naast elkaar, vreten iedere avond hetzelfde (lees: schnitzel met friet of iets dergelijks) en gaan naar de Hollandse muziekavond.
Mwah, ik vind all-inclusive wel tof ofzo in het hotel hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in.
Maar het is niet helemaal mijn soort vakantie.
Dat soort dingen zijn nooit zomaar.quote:
Hier hebben ze wegens de crisis prijsverlagingen doorgedrukt:quote:
kloptquote:
Maar aan de andere kant heeft het brood halen 's ochtends en naar de supermarkt 's middags ook wel ietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik vind all-inclusive wel tof ofzo in het hotel hoor.Gewoon zuipen en eten wat je wil zonder te betalen enzo, dat is wel echt chill. Maar dan zou ik niet de hele dag aan m'n hotel zitten.
Wij zijn ook niet echt goedkoop, 2 euro en 2,20 maar goed, grote stad en Eindhoven zit naast de deur.quote:
Ja dat ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heeft het brood halen 's ochtends en naar de supermarkt 's middags ook wel iets
Helmond?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet echt goedkoop, 2 euro en 2,20 maar goed, grote stad en Eindhoven zit naast de deur.
Wij zitten in de randstad en zijn ook niet echt een klein dorp ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet echt goedkoop, 2 euro en 2,20 maar goed, grote stad en Eindhoven zit naast de deur.
Bij ons ben je duurder uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
Ik moest laatst voor 2 vaasjes en 2 witte wijn ¤ 9,10 betalen.
Joah.quote:
Randstad is sowieso duurder.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Wij zitten in de randstad en zijn ook niet echt een klein dorp ofzo
Barbequen onder een stuk zeil, hanglamp improviseren met een tentstokquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heeft het brood halen 's ochtends en naar de supermarkt 's middags ook wel iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |