Bij ons ook als je een fluitje neemt. Als je een vaasje neemt, 60 cent.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Hier in de de lokale discotheek 1 euro.
Outland.quote:
Naast Renesite.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, of in Frankrijk op de camping.
Flikker op met je huilie gedrag.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Nooit niet, pleuris Spanjaarden.
Maar dat heeft dan wel weer iets.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, of in Frankrijk op de camping.
Ik nul.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben twee avonden uit mijn leven kwijt.
Ja, maar waarom dan per se met al die Nederlanders? Dan ga ik wel in Zeeland of Terschelling op de camping staan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan wel weer iets.
Het hele camping-idee staat mij op de een of andere manier wel aan.
Nevahquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Flikker op met je huilie gedrag.
Nee, 2 dagen 400, nee daar geloof ik geen zak van.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Is toch logisch? Als iets nieuw is kijk je er naar toch en als iets oud is dan heb je het toch al gezien en ga je er niet naar kijken?
Ik één, zoveel alcohol doe ik nooit meer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Tot het uitgaat met je skatje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik één, zoveel alcohol doe ik nooit meer.
( Zeg ik nu )
Ik drie denk ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat die Nederlands daar ook toevallig zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dan per se met al die Nederlanders? Dan ga ik wel in Zeeland of Terschelling op de camping staan.
Je bedoelt friet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat die Nederlands daar ook toevallig zijn.
Ik heb ooit op een camping gestaan met iets van 100 staanplaatsen, waarbij maar 3 of 4 caravans met Nederlanders waren. Een van de leukste vakanties. De Nederlanders stonden naast elkaar, er stond een schuurtje op de camping, daar kon je frikandellen, kroketten, patat etc halen. Gebakken door een Fransman.
Ik heb geen schatje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:04 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Tot het uitgaat met je skatje.
Ik ben één avond echt voor de helft kwijt, de tweede avond ben ik maar een uurtje kwijt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik één, zoveel alcohol doe ik nooit meer.
( Zeg ik nu )
Nee, niet toevallig. Omdat Nederlanders altijd naar een camping gaan waar Nederlands gesproken wordt en waar dus ook 100% Nederlanders staan. En als ik frikandellen wil eten blijf ik in Nederland. Ik begrijp niet waarom ik op vakantie zou gaan naar een ander land om daar geen cultuur te kijken. Net als die mensen die all inclusive op een resort blijven zitten. Flikker toch op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat die Nederlands daar ook toevallig zijn.
Ik heb ooit op een camping gestaan met iets van 100 staanplaatsen, waarbij maar 3 of 4 caravans met Nederlanders waren. Een van de leukste vakanties. De Nederlanders stonden naast elkaar, er stond een schuurtje op de camping, daar kon je frikandellen, kroketten, patat etc halen. Gebakken door een Fransman.
All-inclusive is ideaal als je gewoon een echte relaxvakantie wilt en niets wilt doen. Maar leuk is anders.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, niet toevallig. Omdat Nederlanders altijd naar een camping gaan waar Nederlands gesproken wordt en waar dus ook 100% Nederlanders staan. En als ik frikandellen wil eten blijf ik in Nederland. Ik begrijp niet waarom ik op vakantie zou gaan naar een ander land om daar geen cultuur te kijken. Net als die mensen die all inclusive op een resort blijven zitten. Flikker toch op.
Likje voor markquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ja, Eindje.Kusje voor mstr, HJ en Heimen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:06 schreef Hyman het volgende:
Ik ging net bij de koeien in ons veld staan, maar ze durfden niet echt dichterbij te komen. En ze kwijlen zichzelf onder om de vliegen te verjagen.
Een koe is best cool
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ja, Eindje.Kusje voor mstr, HJ en Heimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |