Is toch logisch? Als iets nieuw is kijk je er naar toch en als iets oud is dan heb je het toch al gezien en ga je er niet naar kijken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
950 na 4 maanden maar wel 400 na 2 dagen!!!
[..]
Precies.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:55 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Same, alleen keertje lekker zuipen en dan weer naar de gezelligheid.
Tsjechië.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb ook geen zin om honderden euro's uit te geven aan drank
Ben je me tegengekomen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja, want we gaan op vakantie om ons lam te zuipen YEA BITCHES!!!! IK GA HELEMAAL LOESOE IN LLORET IK NEUK IEDERE KEREL DIE IK TEGENKOM EN KOM MET 10 SOA'S THUIS YEAH!!
Zoiets?
Datquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb ook geen zin om honderden euro's uit te geven aan drank
Daar ben je lam voor 5 euro.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, daar wilde ik eerst ook nog naartoe gaan.
Dan moet ik érg ver gaan, anders vergeet ik het niet zo snel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat
+ dag er na weet je toch niet meer wat er gebeurd is.
Nee, dan heb je nog 60 cent over.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Shit.
Daar heb je hier 2 bier voor.
Twee bier en je kan een keer naar de wc, dan is het op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Shit.
Daar heb je hier 2 bier voor.
Nah was maar geintje kijk maar naam me andere reactie, maar goed, beetje los gaan is ook leukquote:
Met al die Nederlanders in de kroeg staan in Spanje, yea.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Nah was maar geintje kijk maar naam me andere reactie, maar goed, beetje los gaan is ook leuk
Dan ben je ook wel écht op vakantie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Met al die Nederlanders in de kroeg staan in Spanje, yea.
Ik zag een keer een vriend van mij slapen op de stoep toen ik door het dorp reed op een zondag morgen, hij wist zich nog te herinneren dat hij zijn fiets aan het zoeken was maar verder nietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan moet ik érg ver gaan, anders vergeet ik het niet zo snel.
Hier in de de lokale discotheek 1 euro.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dan heb je nog 60 cent over.
In Outland niet hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dan heb je nog 60 cent over.
Nooit niet, pleuris Spanjaarden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Met al die Nederlanders in de kroeg staan in Spanje, yea.
Ik ben twee avonden uit mijn leven kwijt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zag een keer een vriend van mij slapen op de stoep toen ik door het dorp reed op een zondag morgen, hij wist zich nog te herinneren dat hij zijn fiets aan het zoeken was maar verder niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |