Gelukkig zit ik hier al een paar jaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:49 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Als je het woord kneus schelden vind kan je beter niet op FOK! zitten.
Nee.quote:
Tienrmeisjes verkrachten terwijl ze smeken om hun moeders.quote:
ik heb hem ookquote:
Zeik dan niet zo om het woordje kneus.. verklaart trouwens wel het dalende niveau van FOK!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik hier al een paar jaar.
Kijk naar die PI-smiley combo dan mang.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Zeik dan niet zo om het woordje kneus.. verklaart trouwens wel het dalende niveau van FOK!
Ik wil de nieuwequote:
Geen idee, niet mijn ding.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Wat kost een goede zuip vakantie eigenlijk?
Mooi dan doe ik dat ook niet bij jou.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef Naughty_Dog het volgende:
En nee, ik zal niet op je spelfouten ingaan.
Dan kan je net zo makkelijk thuis blijven.quote:
Dat is ook niet nodig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:53 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Mooi dan doe ik dat ook niet bij jou.
Ik vind vakantie heerlijk, maar ik ben geen type om te zuipen, op het strand bij te slapen en weer te gaan zuipen.quote:
Ben je dom ofzo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Zeik dan niet zo om het woordje kneus.. verklaart trouwens wel het dalende niveau van FOK!
Hij heeft het nog niet helemaal door.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kijk naar die PI-smiley combo dan mang.
950 na 4 maanden maar wel 400 na 2 dagenquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
28x in 1 maand is nou niet bepaald veel.. ik had 400 ofzo na 2 dagen?
Same, alleen keertje lekker zuipen en dan weer naar de gezelligheid.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind vakantie heerlijk, maar ik ben geen type om te zuipen, op het strand bij te slapen en weer te gaan zuipen.
Ik ga op vakantie voor de gezelligheid en rust.
Ohja, want we gaan op vakantie om ons lam te zuipen YEA BITCHES!!!! IK GA HELEMAAL LOESOE IN LLORET IK NEUK IEDERE KEREL DIE IK TEGENKOM EN KOM MET 10 SOA'S THUIS YEAH!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Dan kan je net zo makkelijk thuis blijven.
College zuipen is hier hot.
Daar ben ik het met je eens, maar een keer Chersonissos lijkt me ook wel leuk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind vakantie heerlijk, maar ik ben geen type om te zuipen, op het strand bij te slapen en weer te gaan zuipen.
Ik ga op vakantie voor de gezelligheid en rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |